וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמות ומזמינות: 7 מתכונים מנצחים ללביבות

וואלה! אוכל בשיתוף שופרסל

29.11.2021 / 7:56

מתלבטים איזו לביבה להכין לחנוכה השנה? צירפנו לכם 7 מתכונים ללביבות מנצחות ממגזין שופרסל, החל מלביבות תפוחי אדמה קלאסיות, ללא גלוטן, לביבות אפויות ועד לכאלה שמשלבות כרובית ואפילו סלק. המתכונים שיעשו לכם חג שמח

בחנוכה כולנו חוזרים להיות ילדים עם ניצוץ בעיניים למראה ערימה חמה של לביבות זהובות. צירפנו לכם כאן מבחר מתכונים קלים וכיפיים ממגזין שופרסל שיוסיפו הרבה טעם ושמחה להדלקת הנרות המסורתית. כל מה שנשאר לכם להחליט זה אם ללכת על לביבת תפוחי האדמה המסורתית, על לטקעס או רושטי, על מרקם קראנצ'י או רך, או בכלל בכיוונים של סלק או כרובית. מה שבטוח זה שמומלץ להכין כמות גדולה, כי בכל שנה אנחנו נוטים לשכוח - שהקצב שבו זוללים את מגש הלביבות הרבה יותר מהיר מהקצב שבו מטגנים אותן.

לביבות תפו"א ופרמזן. דפני פתיחה,
לביבות תפו"א ופרמזן/דפני פתיחה

מסורת עם טאץ'

חנוכה הוא לא חנוכה בלי לביבות תפוחי האדמה המסורתיות שכולם אוהבים. כאן תוספת הפרמזן נותנת טאץ' ייחודי, ומקפיצה את המנה לשיא חדש. שימו לב רק לא לזלול הכל ולהשאיר קצת לביבות בצלחת גם לאורחים!

למתכון לביבות תפוחי אדמה ופרמזן

לביבות כרובית עם גבינה ושיבולת שועל. בבושקה הפקות,
לביבות כרובית עם גבינה ושיבולת שועל/בבושקה הפקות

הלביבה שתדבר לכולם

מעשירים את שולחן החג בטעמים של כרובית, גבינה ושיבולת שועל, דרך מצוינת להכניס לשולחן החג המושחת גם מנה שכמו שהיא טעימה גם מזינה ושתכבוש את כל בני המשפחה והחברים בהדלקת הנרות.

למתכון לביבות כרובית וגבינה

לביבות 3 צבעים. דפני פתיחה,
לביבות 3 צבעים/דפני פתיחה

הלביבות הצבעוניות

אחת הדרכים להבטיח חיסול ממוקד של הלביבות שלכם היא מגוון. איך עושים את זה? עם חומרי גלם שיוסיפו טעם, עניין וצבעים להדלקת הנרות. אפשר להכין לביבות סלק ובטטה ורודות, לביבות תירס ותפוחי אדמה צהובות, ולביבות תרד וזוקיני ירוקות.

למתכון לביבות בשלושה צבעים

לביבות ירקות שורש. בבושקה הפקות,
לביבות ירקות שורש/בבושקה הפקות

אלה שכולם יבקשו את המתכון שלהן

רוצים להפגיז בחנוכה עם לביבות מיוחדות אבל כאלה שלא דורשות הרבה עבודה? הכינו את הלביבות הבאות בקלי קלות ותסחטו את מירב המחמאות. לביבות סלק, גזר וקולרבי ויוגורט שיחוסלו תוך רגע.

למתכון לביבות ירקות שורש

לביבות קישואים וגבינות. דפני פתיחה,
לביבות קישואים וגבינות/דפני פתיחה

אפויות, מזינות ולא פחות טעימות

פשטידת הקישואים הופכת כאן ללביבות נהדרות ואפויות בתנור, שבתוספת גבינות וקצת שיבולת שועל, הן יופי של תוספת טעימה, בריאה וחגיגית לחנוכה.

למתכון לביבות קישואים וגבינות ללא טיגון

רושטי. דפני פתיחה,
רושטי/דפני פתיחה

כוכבות ללא גלוטן

לביבות צ'יפס מתפוחי אדמה ובטטה עם הבדל אחד חשוב מלביבות רגילות. הן לא כוללות מרכיבים נוספים שדרושים להדבקת הלביבה כמו קמח, העמילן הוא שעוזר להדביק הכל יחד לכדי לביבה נהדרת. מומלץ להגיש עם ביצה עלומה ושמנת חמוצה.

למתכון רושטי

לביבות תפו"א ששוברות את הכללים. דפני פתיחה,
לטקעס/דפני פתיחה

הלביבות הכי קלות שתכינו

אם עד היום התרגלתם להכין לביבות בעשייה נמרצת של גירוד בפומפייה, סחיטת הנוזלים, וטיגון בשמן עמוק, תופתעו לקבל את הגרסה המקוצרת וכל כך טעימה שלהן, כזו שמוותרת על כל השלבים המסובכים, אך מביאה עמה תוצאה מושלמת ואפילו טובה יותר ממה שהכרתם.

למתכון לטקעס
.

וואלה! אוכל בשיתוף שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully