וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארז של המבורגרים עסיסיים - עד הבית: באמת יש טעם להרחיב?

בשיתוף רשת בורגרים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 11:10

חברים מגיעים במפתיע לצפות בליגת האלופות? כמה זוגות מגיעים לקשקש ולצחוק? מרימים כוסית במשרד? מתכננים יום הולדת כיפי - לכם או לילדים? יש לנו הצעת הגשה טעימה לכל מקרה, ספונטני או מתוכנן, שכולם יאהבו ויעופו עליה

רשת בורגרים. סושיאל פרו,
רשת בורגרים/סושיאל פרו

אם יש משהו שכל ישראלי מתגעגע אליו כשהוא חי בחו"ל זו הספונטניות. היכולת לקפוץ לחבר בהתראה קצרה, בלי לפתוח יומנים, בלי תכנון ארוך טווח, סתם להודיע "אחי, אני בא" או "אחותי, אני בדרך". אך עם הספונטניות שכולנו נהנים ממנה כאן בארץ בשפע מגיעה גם המחשבה (גם היא ישראלית, מה לעשות) של "טוב, אז מה נאכל?".

רשת בורגרים. סושיאל פרו,
רשת בורגרים/סושיאל פרו

יש לנו הצעה מדויקת ומהודקת שמתאימה לכל מפגש חברתי, מגיל שנה ועד 120, שמתאימה לכולם- כולל החבר'ה ששומרים כשרות, כאלה שאוהבים בשר, כאלה שמעדיפים מנות צמחוניות וכמעט כל העדפה קולינרית שיש:

מארז החגיגה של Burgerim הוא בדיוק מה שאתם צריכים! המארזים מגיעים במשלוחים חמים, עסיסיים וטריים הישר אליכם, לכל חבורת רעבים. יש מסלולים שמתאימים לשני רעבים שנפגשים על בירה או קפה ועד חמולה שלמה שמתארגנת לצפייה משותפת במשחק כדורגל או כדורסל, גמר תוכנית ריאליטי שווה, אירוע חגיגי כמו יום הולדת או מסיבת הפתעה, או סתם ככה- כי פשוט בא משהו טעים.

כל זה תקף גם לאירועים עסקיים, כמו למשל פריסה במשרד מקולגה שנפרד, הרמת כוסית, ישיבה חשובה וכך הלאה. מארז החגיגה של רשת בורגרים, מבית קבוצת BBB, המונה כ-52 סניפים בפריסה ארצית נכבדת, כולל 16 בורגרים, כל אחד במשקל של כ-80 גרם לפני צלייה, בטעמים שונים ומגוונים לבחירה, לצד מגש נוסף, המכיל 8 תוספות צד של צ'יפס, צ'יפס מתובל, טבעות בצל, צ'יפס בטטה ועוד וכל הטוב הזה ב-333 שקלים בלבד. עכשיו את הפאן הזה אפשר להכפיל לפי כמות האורחים, אפילו ליותר מ-100 משתתפים.

רשת בורגרים. סושיאל פרו,
רשת בורגרים/סושיאל פרו

מארז החגיגה כשר והוא מיועד למסיבות, אירועים, חגיגות בבית, בפארק, בחיק הטבע, בחוף הים, בהרמות כוסית, בישיבות משרדיות, בימי גיבוש, בערבי חברים ספונטניים ועוד. גם צורת ההגשה כיפית ואסתטית במיוחד - זהו מארז המורכב משני מגשים מעוצבים העטופים בחבק. חגיגה גם לעיניים.

בסוף מדובר בערב אינטימי של כמה חברים קרובים בלבד? אפשר להזמין מארזים שונים של 2, 3 או 8 בורגרים במשקל כ- 80 גרם לפני צלייה (49, 59 ו-149 שקלים בהתאמה; תוספות מעל בתשלום נוסף). רעבים במיוחד? יש מסלול של בורגר בגודל כ- 120 גרם לפניה צלייה (או 240 גרם דאבל) כשמחיר ארוחה מלאה מ-53 שקלים בלבד, או 59 שקלים במקרה של בורגר אנטרקוט.

רשת בורגרים. סושיאל פרו,
רשת בורגרים/סושיאל פרו

מה יכולה לכלול החגיגה שלכם? בורגרים קלאסיים בטעמים כמו בקר, טלה, גחלים, מרגז פיקנטי וטבעוני (כ-80 כ' לפני צלייה). הצ'יפס ייחודי, המיוצר במיוחד עבור רשת בורגרים באיכות מעולה ומיוחדת למשלוחים, צ'יפס פריך במיוחד שצולח משלוח בגבורה רבה. התפריט של רשת בורגרים כולל גם כריכים, מנות עוף, סלטים, ארוחות ילדים וקינוחים.

את כל זה אפשר כמובן לאכול גם באחד הסניפים, הפרוסים מקריית שמונה ועד אילת, או לאסוף take away בדרך לחבר המארח, כדי לא להגיע בידיים ריקות. עשינו לכם חשק להזמין חברים או משפחה? הכל בלחיצת כפתור באתר או באפליקציה חינמית שדרכה מקבלים גם הטבות ופינוקים.

רשת בורגרים - 4999*, www.iburgerim.co.il

בשיתוף רשת בורגרים
  • עוד באותו נושא:
  • בורגרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully