וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל חיינו הכנו פירה לא נכון? יש שיטה מהירה - בלי לקלף תפוחי אדמה

13.11.2021 / 23:49

גורו הבישול לורה מק'לוהן פיטרסון האירה את עינינו כשגילתה מהי לדעתה הדרך הנכונה להכנת פירה ביתי - ומתברר שבכלל לא צריך לקלף את תפוחי האדמה קודם

טיפים של שף בעל כוכב מישלן להכנת פירה/מערכת "אסור לפספס"

איפה היית כל הזמן הזה, לורה? איפה?! מומחית הבישול והלייף סטייל לורה מק'לוהן פיטרסון פרסמה מדריך קצר בטיקטוק (בחשבון @lorafied) להכנת פירה ביתי - וגילתה לנו שאין צורך לקלף את תפוחי האדמה קודם. לפי השיטה המהירה והנוחה שלה, ניתן להוריד את הקליפה ולמעוך את תפוחי האדמה בו זמנית. ברשת ההתלהבות מהשיטה הייתה כל כך ניכרת שלורה החליטה לרשום עליה פטנט.

כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה, ראשית עליכם לבשל את תפוחי האדמה בסיר עם מים - כשהם עדיין עם הקליפה (לאחר ששטפתם אותם היטב במים וסבון). לאחר הבישול, לורה מסבירה בסרטון: "קחו קערה והניחו רשת צינון מעל. חיתכו את תפוח האדמה שלכם לשניים, הניחו אותו על הרשת ומעכו. הרשת מאפשרת מעיכה של תפוחי האדמה תוך השארת הקליפה מאחור". גאוני!

ככה עושים את זה:

לאחר המעיכה היא מזכירה שצריך להוסיף חמאה, מלח, פלפל וחלב - ולערבב.

כפי שציינו, ברשת נרשמה התלהבות מהשיטה, כשכמה נשבעו שזה שינה את חייהם. "זה כל כך פשוט שאני קצת כועסת על עצמי שלא חשבתי על זה לבד", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה משנה את חוקי המשחק. לגמרי". אחר הציע לא לזרוק את השאריות אלא לשים את קליפות תפוחי האדמה המבושלות שנותרו באייר פרייר (סיר טיגון ללא שמן) ולפזר עליהם מלח ופלפל לנשנוש טעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully