וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחן שוק או מארז חגיגה? אם אתם אוהבים לאכול - זה הפתרון

וואלה! אוכל בשיתוף בורגרים

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 11:11

הטרנד הקולינרי הכי לוהט בשטח הוא sharing. אנשים אוהבים לאכול ביחד ולחגוג, ובצדק. לרשת בורגרים יש מענה לטרנד - ממארזי חגיגה ועד הקמת שולחנות שוק

בורגרים. יח"צ,
מארז חגיגה של בורגרים/יח"צ

איפה שלא תחפשו - הטרנד הכי חם היום באירוח הוא הצבת שולחן שוק. בשנים האחרונות כולם עוסקים בשפע, גם באירוח, ואת המינימליזם של מנה קטנה בצלחת גדולה החליף הטרנד של שולחן שוק. שולחן (או שולחנות, תלוי באירוע ובכמות המשתתפים) עמוס בכל טוב המאורגן בדרך כלל תחת סגנון אוכל אחד כשהמוטיב המרכזי הוא אוכל שאפשר לקחת ביד ולאכול בכמה ביסים.

עם יד על הלב, שולחנות שוק הם ממסלולי האירוח הכי מאורגנים ואסתטיים שיש. הכל פרוס לעיני הסועדים, בדרך כלל מסודר כיחידות בודדות כך שכל אחד נוגע רק במנה שלו, אין צורך בחיתוך או במילים אחרות - נגעת נסעת גרסת הפינוק.

לרשת בורגרים יש כמה מסלולים לאירוח, ממארזי חגיגה במכפלות של 16 בורגרים + 8 תוספות בצד שמגיעים במגש כפול מעוצב מהודק בחבק ועד להקמת שולחן שוק שאפשר לתאם בתיאום מול כל סניף וסניף ברשת הפרוסה מקריית שמונה ועד אילת.

בורגרים. יח"צ,
רעבים?/יח"צ

גם עם מארזי חגיגה אפשר לארח לבד ובקלות כל סוג של אירוע (מ-333 שקלים למארז של 16 בורגרים של 80 גרם כל אחד לפני צלייה וכשמונה תוספות צד). מארז החגיגה מתאים לשמונה אנשים ובמכפלות לפי כמות המשתתפים - סוגר אירוע לכמה אנשים שרק תזמינו.

אך אם החלטתם ללכת על האופציה המקצועית תוכלו לבנות בליווי צוות הסניף הקרוב לביתכם שולחן שוק או בשמו המקצועי שולחן אירועים עמוס באותם בורגרים כיפיים ושלל תוספות פוטוגניות וטעימות שילוו את ההמבורגרים כמו צ'יפס תפוחי אדמה, צ'יפס בטטה, טבעות בצל, ירקות חתוכים להפליא, בקבוקי רטבים מגוונים ועוד, בהתאם לחבילה שבחרתם.

באמת שלא צריך סיבה מיוחדת למסיבה והקונספט מתאים לכל אירוע, ממפגש של כמה משפחות או חברים דרך אירועים עסקיים כמו הרמת כוסית ועד אירועים משמעותיים בחיים כמו חגיגת יום הולדת, מסיבת רווקות / רווקים, בר מצווה, מסיבת גיוס או שחרור ועוד.

בורגרים. יח"צ,
sharing is caring/יח"צ

האמת היא שיש רק יתרונות לשולחן שוק ולמארזי החגיגה של Burgerim - כשרות, לא צריך לשטוף כלים, אין תורים לאוכל, מגוון המעניק מענה לכל קהלי היעד בהם מבוגרים וצעירים (כולל ילדים צוהלים), אוכלי בשר לצד צמחוניים וטבעוניים ויש גם אפשרות ללחמניות מחיטה מלאה או ללא גלוטן. השפע והצבעוניות ישדרגו כל אירוע, אינטימי או רב משתתפים. כשכל מה שאתם צריכים להכין הוא שולחן. השאר על בורגרים. המחמאות לא יפסיקו להגיע.

מה הופך שולחן שוק להצלחה מסחררת? שולחן שוק הוא פתרון מושלם לאירוח במקומות קטנים יחסית, למשל מרפסת, בית או משרד, מעצם טבעו הוא יוצר מינגלינג ושיתוף תוך רצון לחוויה משתפת, בניגוד לאירוע קייטרינג רגיל שבו כל אחד ממלא את הצלחת שלו והולך לשבת רחוק, זו חגיגה ויזואלית לא פחות מקולינרית כשהשפע משחק תפקיד מרכזי בחוויה.

עשינו לכם חשק? יופי. מוזמנים ליצור קשר וברשת בורגרים ירכיבו לכם את השולחן הכי מפנק לאירוע הבא.
רשת בורגרים - 4999*, www.iburgerim.co.il

וואלה! אוכל בשיתוף בורגרים
  • עוד באותו נושא:
  • בורגרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully