וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שאתם זורקים שליש מהתפוח לפח כי אתם אוכלים אותו לא נכון

4.1.2022 / 0:02

מכירים את זה שאתם אוכלים תפוח ומפסיקים ברגע שאתם מגיעים לגרעינים המעצבנים? קומיקאי מוכר חשף טריק שבו הוא מדגים כיצד לטענתו ניתן לאכול אותו במלואו: "אולי עכשיו תפסיקו לבזבז כל כך הרבה כסף"

האם זו הדרך הנכונה לאכול תפוח עץ?/@mattydovidz

אוהבים לאכול תפוחים?מי לא - הם בריאים, טעימים וקלים לאכילה. אבל יכול להיות שעד היום לא ממשמ ידענו איך לאכול אותם? ככה לפחות טוען מאט מיירל, קומיקאי אמריקאי שהעלה לטיקטוק סרטון שבו הוא מסביר מדוע אנחנו למעשה אוכלים רק שני שליש מהתפוח בכל פעם ואיך אנחנו יכולים למקסם את ההנאה שלנו מהפרי.

מה ה"טריק" שלו, אתם שואלים? ובכן, מאט ניפץ את המיתוס של "ליבת" התפוח, כלומר החלק שנמצא באמצע וכולל את ה"גבעול" והגרעינים שאותם אנחנו לא אוכלים.

תראו ואולי תבינו

"זה טריק משנה חיים ומועיל שיעזור לכם לחסוך כסף על תפוחים - כי בכל פעם שאתם אוכלים אחד, אתם זורקים שליש ממנו", הוא אמר והוסיף: "מה שאתם קוראים לו 'הליבה' לא באמת קיים, זה פשוט אותו דבר כמו יתר התפוח", הוא מסביר ואז מראה איך אוכלים תפוח בצורה נכונה. לצורך ההדגמה הוא מתחיל באכילה מלמטה ולא מהצד כפי שכולנו עושים וכשהוא מגיע לאמצע התפוח, הוא פשוט מוציא את הגרעינים עם הידיים וממשיך באכילה עד שהוא נותר רק עם הגבעול בידו.

לא ברור עד כמה הוא רציני בסרטון שלו (בכל זאת, קומיקאי), אבל הוא נראה די אותנטי ומשכנע כשהוא אומר: "אולי עכשיו אתם תפסיקו לבזבז כל כך הרבה כסף על תפוחים. עכשיו כשאתם יודעים את הטריק".

מאות אלפים צפו בסרטון שלו והתגובות היו מעורבות. בחלק מהצופים הודו לו על הטיפ ואמרו שניתן להשתמש באותה שיטה גם לאכילת אגסים (ואפילו אמרו שעכשיו הם באמת יוכלו לחסוך כסף בזכותו). "פתאום קלטתי שאם אני אוכל תפוח שלם - אני משאיר את 'הליבה', אבל אם אני פורס אותו, אז אני פשוט מוציא ידנית את הגרעינים - אז כן! זה נכון!" שיתף אחר. לעומתם צופים רבים (שלקחו אותו ברצינות) טענו כי המרקם של התפוח סביב הגרעינים והליבה קשה יותר לאכילה ולעיכול. "אתה טועה, הליבה שונה מבחינה מרקם. לפעמים יש מעין כיסי אוויר סביב הגרעינים, והאזור שמסביב בדרך כלל מוצק כמו הגבעול", כתב לו אחד הצופים

מה שלא יהיה - אל תאכלו את הגרעינים של התפוח - כי יכולה להיות לכך השפעה רעילה וקטלנית. זרעי התפוחים מכילים כמויות קטנות מאוד של אמיגדלין, שהיא גרסה של הרעל ציאניד שמשתחרר כאשר הוא בא במגע עם אנזימי העיכול שלנו. יחד עם זאת תצטרכו ממש להתאמץ כדי לחטוף הרעלה קטלנית - לשם כך נחוצה כמות שוות ערך לשתי כוסות של גלעיני תפוח טחונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully