וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שבישראל אין פיוז'ן כשר? תפריט חדש באחת המסעדות הטובות בארץ

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 13:01

באחת המסעדות הכשרות הטובות בארץ משיקים בימים אלו תפריט חורף עונתי מוקפד ויצירתי, בהובלת השף אביאל סנדרוסי. את האוכל מכינים לעיני הסועדים, הנוף נשקף מבעד לחלונות הענק וקיר היינות הישראליים ישלים את החוויה

מנה מתוך תפריט החורף החדש של מסעדת הרברט סמואל. נעמה יששכרי,
המסעדה שתנפץ לכם כל מה שחשבתם על מסעדות כשרות בתוך בתי מלון/נעמה יששכרי

מסעדת הרברט סמואל הכשרה במלון ריץ קרלטון בהרצליה פיתוח תנפץ לכם כל מה שחשבתם על מסעדות כשרות בתוך בתי מלון. השם המחייב "הרברט סמואל" שמהדהד את המסעדה בשם הזה בטיילת תל אביב שהוביל השף יונתן רושפלד בהצלחה רבה ממשיך לפעום גם בגלגול הזה, ובאופן מוצלח לא פחות.

ריץ קרלטון הוא מלון מפנק בניחוח בינלאומי במרינה בהרצליה פיתוח, ממש נושק למרינה וליאכטות כמו גם לטיילת הכיפית. יש במלון בריכה על הגג, חמאם טורקי, ספא מפנק, חדרי אירוח נהדרים ונוף לים ולחופים היפים של העיר. בהמשך ללובי המעוצב של המלון, השייך לרשת מריוט הבינלאומית, נמצאת המסעדה ומתהדרת בחלונות זכוכית שקופים מהרצפה עד התקרה לכל מה שיש לסביבה להציע.

זו המסעדה הכשרה היחידה בכל רשת מריוט העולמית - רשת בתי המלון הגדולה בעולם, והיא לא רק כשרה אלא מדובר במסעדת שף מוקפדת, המבוססת על מטבח עונתי ועל תפריט מתחלף בהתאם לחומרי הגלם וליצירתיות של השף אביאל סנדרוסי. כעת אומנם המסעדה פעילה רק בימי חול בערב אך בקרוב ייפתח שוב סרוויס צהריים בעקבות הביקוש העז למסעדת עילית כשרה. סנדרוסי מוביל את המסעדה בחודשים האחרונים אחרי שעבד עם השף שאול בן אדרת והוביל מטבחים של מסעדות ובתי מלון.

להזמנת מקומות חייגו: 053-9370831

"הכשרות חשובה לחלק נכבד מהסועדים שלנו, כמו גם אורחי מלון שומרי מסורת, ואנחנו מצליחים לעשות זאת מבלי לפגוע בטעמים ומבלי להתפשר על האיכות", אומרת קרן כהן, מנהלת השיווק של המלון ושל המסעדה, "בימים אלו אנחנו משיקים תפריט חורף המתאפיין בטעמים עמוקים יותר, בבישול ארוך, בצירים ובתיבול יותר נוכח. זאת לאחר שנפרדנו מתפריט הקיץ הקליל יותר".

בימים אלו מושק במסעדה תפריט חורף חדש המבוסס על בשר ודגים לצד עשבי תבלין וירקות חורפיים. יש גם נגיעות של מטבח אסייתי ומטבח אירופאי או במילים אחרות - פיוז'ן. את הכל מכינים במטבח הפתוח לקהל, לעיני הסועדים. קיר שלם מוקדש במסעדה למקרר היינות העצום - המורכב אך ורק מיינות של יקבים ישראלים שנבחרו בקפידה.

בתפריט החדש אפשר למצוא קטגוריה של נאים בהם סשימי אינטיאס עם פונזו הדרים, סויה, איולי יוזו, צ'ילי ירוק ואשכולית; טרטר טונה, מסבחה קולורבי צלוי ושקדים, פאקוס וגרידת לימון; טרטר בקר. בקטגוריית מהשוק והשדה אפשר לאכול את סלט עגבניות "הרברט סמואל" המיתולוגי; מרק כתום עם קרם קוקוס וקארי אדום ועוד; בקטגוריה של טרי מהים מוגשים, בין היתר, ניוקי דייגים בעבודת יד; פילה בר ים על הפלנצ'ה לצד ריזוטו עגבניות וחצילים שרופים, לימון כבוש, קרם פלפלים קלויים וצנוברים; לברק שלם צרוב על הפלנצ'ה, סויה מקורמלת, ג'ינגר, אורז יסמין וצ'ילי ירוק.

מנה מתוך תפריט החורף החדש של מסעדת הרברט סמואל. נעמה יששכרי,
יש גם happy hour/נעמה יששכרי

ולחובבי הבשר מנות הישר מהאטליז של הרברט סמואל כמו חזה ברווז בקרם תפוחי עץ גרני סמית', סלקים אורגניים, חרוסת וסלט תפוחים וסלרי; אומצה & ביצה - סינטה על פלדה לוהטת, ביצה עלומה, צ'יפס ראטה ורוטב פלפל וברנדי; פילה בקר עם פירה תפוח אדמה, מח עצם, פטריית מלך היער צלויה וציר בקר; צלעות טלה על פריקי ירקות שורש, קרם בצל שחור וציר טלה; פריים ריב על העצם המיושן 40 לילות בליווי ירקות ירוקים אורגניים ותפוחי אדמה צלויים בגרמולטה. תפריט המסעדה נאמן לאיכות, מקוריות וטריות, מורכב ממגוון חומרי הגלם הטובים ביותר שיש ומשלב שיטות עבודה מתקדמות וטכניקות מודרניות לצד שיטות עבודה קלאסיות.

רבים מתחילים את הבילוי במרפסת החיצונית, שבה ניצב בר עם happy hour משתלם במיוחד בימים ראשון-חמישי בשעות 21:00-17:30 עם דרינקים שווים שרוקחים במיוחד במקום. האווירה היא לגמרי בינלאומית, שומעים שפות שונות מכל פינה, במיוחד עכשיו כשהתיירים מתחילים לחזור לארץ. מה גם שהמסעדה ממוקמת פסע מהסיליקון ואלי הישראלי - חברות ההייטק הרבות בהרצליה פיתוח מרבות לארח אורחים נחשבים מחו"ל ולהשוויץ בקולינריה המקומית המתקדמת והייחודית. "מדובר במסעדה הנחשבת בטופ של המסעדות הכשרות בארץ ויש הרבה מאוד לקוחות חוזרים שבאים לדגום את המנות המתחלפות", מוסיפה כהן.

מנה מתוך תפריט החורף החדש של מסעדת הרברט סמואל. נעמה יששכרי,
הרברט סמואל זכתה במספר פרסים/נעמה יששכרי

הקו הקולינרי של הרברט סמואל מאפיין גם ביתר המלון, אפילו את תפריט הרום סרוויס (או כמו שמכנים זאת כאן in room dining) בנה השף סנדרוסי ואפשר ליהנות ממנות שוות ומתוחכמות גם בחדר. ברופ-טופ הבשרי הכשר גם כן מוגשות מנות המבוססות על התפריט של המסעדה הראשית. "יש נגיעה של הרברט סמואל בכל מחלקות הקולינריה של המלון, כל מנה מקבלת ביטוי מהמותג המנצח", אומרת כהן בגאווה.

הצוות כבר ראה במקום את כל סוגי האירועים - מארוחות של אנשי עסקים דרך הצעות נישואים רומנטיות וימי הולדת בוטיקיים ועד ארוחות משפחתיות משמעותיות. מסעדת "הרברט סמואל" הפכה ליעד עבור כל מי שמחפש מטבח עילי כשר, וזכתה במספר פרסים לאורך השנים, בהם בדירוג מסעדות היוקרה של ריץ' קרלטון, בו נבחרה במקום הראשון מבין 10 מסעדות כשרות הממוקמות במלונות הרשת ברחבי העולם.

לפרטים נוספים והזמנת מקומות ב-הרברט סמואל. השונית 2, מרינה הרצליה.

ניתן גם ליצור קשר במספר: 053-9370831 ו/או 073-2037596

יוליה פריליק-ניב, בשיתוף ZAP REST
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully