וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט שיעזור לכם לבחור את האבוקדו המושלם

1.1.2022 / 23:43

הגיע הזמן שנפסיק להתייחס לאבוקדו שלנו כביצת הפתעה: הטריק הפשוט הבא יסייע לכם לזהות האם האבוקדו טרי או רקוב עוד לפני ששילמתם עליו

שיטה לבדיקה האם אבוקדו בשל - בלי להרוס אותו/nude_nutritionist

אין דבר מבאס יותר מלחתוך אבוקדו בבית ולגלות שבחרתם לא נכון והוא כבר שחום לגמרי. משתמשת הטיקטוק MommyLifeSquad שיתפה את הטריק המפתיע שלה, המסייע לה לגלות את מידת הטריות של האבוקדו עוד בסופר, לפני שהיא משלמת עליו - וזה תמיד עובד.

הפתרון הוא להסיר את ה"כובעון" שבראש האבוקדו (כלומר החלק בו האבוקדו מתחבר לעץ). היא כותבת על גבי הסרטון: "אני מתערבת איתכם שלא ידעתם את הדבר הזה על אבוקדו". מיד לאחר מכן היא מדגימה: "תורידו את הכובעון. אם הצבע המופיע מתחתיו לבן - הוא רקוב". היא מורידה את הכובעון, מראה למצלמה את הצבע הלבן, חוצה את האבוקדו לשניים וחושפת שהוא אכן רקוב לגמרי. היא ממשיכה: "אם הצבע תחתין הוא חום, האבוקדו עומד להתקלקל. אם הוא ירוק - זה מושלם". היא מדגימה גם את שתי האפשרויות האחרות ומוכיחה שהן נכונות ומדויקות.

ידעתם את זה?

הצופים התרשמו. "וואו, למדתי משהו חדש היום", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "לא היה לי מושג. עכשיו אני יודעת איך לקנות את האבוקדו הכי מרשים בסופר". אחר קילקל קצת את השמחה כשהעיר שהסרת הכובעון גורמת לאבוקדו להתקלקל: "זה נכון ב-100 האחוזים, אבל זה גם מביא לכניסת אוויר פנימה מה שגורם לאבוקדו להתקלקל במהירות", כתב הצופה, כשלתגובה זו כתבה מפרסמת הסרטון: "וואו, טוב לדעת". אז פשוט - ברגע שמצאתם אבוקדו בשל - תאכלו אותו מהר.

  • עוד באותו נושא:
  • אבוקדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully