וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחגוג כמו אוליגרכים: הפופ אפ של בלוגה

אסנת גואטה

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 18:52

אפשר לאהוב את וודקה בלוגה ואפשר גם לא, אבל מהסטייל שנוטף מהפופ אפ הזה, אי אפשר להתעלם

לשלושה ימים בלבד, מושק, בחסות וודקה בלוגה, פופ אפ רווי אלכוהול וסטייל עם 2 שפים ישראלים מהטובים בארץ ושף נוסף שמגיע עם כוכב מישלן היישר מאיטליה. אז נשים, שימו עליכן נעלי עקב וגברים- אווררו את הג'קט מהחתונה. לכאן לא באים בג'ינס וכפכפים. הפופ אפ מושק במתחם בולטהאופ שבנמל שהופך לשלושה ימים לאחוזתו של אוליגרך. בכניסה פרחי סחלב וטוליפים לבנים מקשטים שולחנות מוזהבים ועמדת קוקטיילים, שבה משוקשקים ללא הרף מגוון דרינקים. תתכוננו, זה ערב שיוצאים ממנו שיכורים.

בלוגה. שני בריל,
ערב שיוצאים ממנו שיכורים/שני בריל

הכי קרוב לאקשן

אחרי שלקחנו דרינק (פינק סקיי המבוסס על אשכוליות אדומות וכמובן בלוגה), הובלנו לפינת מינגלינג, לצליליה של נגנית סקסופון לוהטת שגרמה לי להיזכר בערגה כמה רציתי ללמוד סקסופון בגיל 12, בין לגימה לבלוז לוהט הגיעו ביסים קטנים מושלמים כדי לאפשר לבטן להתמודד עם השתיה. רייט של ברווז על בריוש קלוי, ספרה פציחה של סלק ממולאת בקרם סלרי וקרוקט דג עשיר. הארוחה עצמה מורכבת מארבעה חלקים שלכל חלק מותאם קוקטייל, ובין מנה למנה מושקים צ'ייסרים כסופים של וודקה קפואה. עברנו לשולחן, קיבלנו מפית רקומה עם השם שלנו (הכי נובורישי שיש) ונהנינו מסדרת מנות מענגות המבוצעות ברמה גבוהה וכל זה אל מול עיננו המשתאות כי השפים מבשלים ממש מטר מהשולחן.

השפים מבשלים מטר מהשולחן. שוקה כהן,
השפים מבשלים מטר מהשולחן/שוקה כהן

עננים קטנים של אושר

בישלו שם השפים אוראל קימחי מ-,פופינה' ומושיק גמליאל מ-'בר 51', אליהם הצטרף ארז אוחיון השף הישראלי בעל כוכב מישלן מהמסעדה שלו באיטליה. תבינו לבד כמה היה טעים. בין המנות היו: פטה כבד עטוף בריבת אפרסמון לצד סלסת אפרסמון פיקנטית, טארטלט עם קציפת תפו"א, שוקולד לבן וכמהין, סשימי דגים, דג בבצק כוסברה, לפת, ורוטב שבור, ומנה נהדרת של טלה מפורק בבישול איטי וירקות של חורף.

אחת המנות היותר מיוחדות הייתה בלאדי מרי מולקולרי, מעשה ידיו של השף ארז אוחיון שרוקן עגבניית שרי, ייבש אותה ומילא אותה שוב במיץ עגבניות מתובל - מה שיצר עגבנייה פציחה במיוחד. הביס המושלם הזה הוגש עם צ'ייסר בלוגה ומפה השמיים הם הגבול והטעמים בפה הם עננים קטנים של אושר.

גם הקינוחים מעוצבים לעילא ומייצרים טעמים מאד לא שגרתיים: בועית שוקולד-קרמל מלוחה-מתוקה לצד קרם פרש, קנולי ממולא מוס ערמונים ופלאן קרמלי, לצד קומפוט פירות חורף. תענוג.

בלוגה. אוהד גיגי,
משקשקים בלי הפסקה/אוהד גיגי

קפיצה קטנה לאירופה

זו ארוחה בת 12 מנות לצד קוקטיילים של בלוגה ושפע של צ'ייסרים, המחיר אולי נשמע גבוה: 880 שקלים לזוג, אבל תאמינו לי שתמורת 440 שקלים לסועד, לא הייתם מקבלים כזו חוויה בשום מסעדה. מדובר בקפיצה קטנה למסעדת מישלן בלי לטוס או להרגיש אוליגרכים בלי כל הכסף. הכל מהודק, מרשים ועושה חשק לעוד. איפה: בולטהופ, התערוכה 3, תל אביב. להזמנות: Beluga.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully