וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט וקל: הטריק הסודי לחיתוך בצל בצורה מושלמת ונקייה

12.2.2022 / 23:38

שפית חשפה בטיקטוק טריק שיאפשר לכם לחתוך בצל לחתיכות קטנות, מבלי שהן יתפזרו לכם לכל עבר. רוצים ללמוד איך עושים זאת? הסרטון בפנים

ככה תחתכו בצל כמו המקצוענים/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

אחד הדברים הכי מעצבנים שיש בבישול הוא שלב חיתוך הבצל. מעבר לכך שהוא צורב בעיניים וגורם לדמעות, זה גם לא פשוט לחתוך אותו בצורה טובה. בדרך כלל החתיכות מתפזרות והתהליך הזה לוקח לא מעט זמן. השפית, מגישת הטלוויזיה זוכת פרסי אמי ומחברת של מספר ספרי בישול רבי מכר, דפני אוז, החליטה לעשות סוף לתופעה הזו ושיתפה טריק יעיל מאוד בטיקטוק שיקל עליכם מאוד את המלאכה.

ככה היא עושה את זה

@daphneoz FAQ: how do you slice an onion without the waterworks?! This is it!??? #fyp #cooking101 #foodietiktok #cookingtips #howto #knifeskills ♬ Lofi - Domknowz

אז מה היא עשתה אתם שואלים? ובכן, הסרטון של דפני נפתח עם חיתוך של שני קצוות הבצל, כולל השורש שלו ולאחר מכן היא חותכת אותו לשניים. החלק השני הוא החידוש שלה - לעומת מה שרובכם התרגלתם לעשות. במקום להתחיל לחתוך מהחלק של השורש, דפני סובבה את הבצל ב-90 מעלות והחלה בחיתוך דק דק מהצד השני שלו.

אחרי שהיא סיימה לחתוך חצי מהבצל, היא סובבה אותו והמשיכה לחתוך מהצד השני. הטכניקה הזו מאפשרת לדבריה לחתוך את הבצל בצורה נקייה לחתיכות דקות מאוד והתוצאה מושלמת כפי שאתם יכולים לראות. "תמיד צריך לשאוף לחתוך את הבצל הכי דק שאפשר, בשיטה הזו תגיעו לחיתוך מושלם", הסבירה דפני.

  • עוד באותו נושא:
  • בצל
  • בצלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully