וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם פטנט ייחודי: הגריל שהופך כל נתח בשר לעסיסי במיוחד

בשיתוף צ'אר ברוייל

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 15:04

מונע 100% מהתלקחויות, מפזר את החום בצורה אחידה בכל משטח הצלייה וצולה את הבשר בצורה מושלמת: קבלו את חמשת היתרונות הכי גדולים של טכנולוגיית TRU-Infrared פורצת הדרך של חברת Char Broil, שפותחה במעבדות מיוחדות בארה"ב

איך יודעים מהו גריל הגז הטוב ביותר עבורכם? זו כנראה שאלה שרבים בישראל ובעולם שואלים את עצמם. כיום, בשנת 2022, לא חסרות חברות שמייצרות גרילי גז, הן לדירות והן לבתים פרטיים. חלקן טובות יותר וחלקן פחות, אך נראה שמעל כולן ניצבת Char-Broil, אחת החברות המובילות בכל העולם, המייצרת גרילים עוד משנת 1948.

גריל צ'אר ברויל. צ'אר ברויל,
טכנולוגיית צלייה ייחודית. סדרת פרופשיונל של Char Broil/צ'אר ברויל

לחברת Char Broil יתרונות רבים; היא ותיקה ואמינה וכמה ממוצריה נחשבים למובילים בשוק. אבל מה שמייחד אותה עוד יותר והופך אותה ליחידה במינה בתחום הוא פטנט עולמי שפותח במעבדות החברה בארה"ב, טכנולוגיית TRU-Infrared - טכנולוגיה פורצת דרך ששינתה את חוקי המשחק בעולם הגרילים.

מדובר בטכנולוגיית צלייה ייחודית הממירה את החום שנוצר ממבערי הגז לחום אינפרא אדום המוקרן לרשתות נירוסטה במבנה ייחודי והן מעבירות את החום ישירות לבשר בפיזור אחיד. כך, הסיכוי שהבשר יתייבש או יישרף - שואף לאפס. בנוסף, זו הטכנולוגיה היחידה המונעת 100% התלקחויות - דבר המשפר את טעם הבשר, מיטיבה עם הבריאות ובטיחות המשתמש.

לאתר החברה

גריל צ'אר ברוייל פרופשונל. צ'אר ברוייל,
בזכות העיצוב והפטנט העולמי, הגריל מאבד פחות חום במהלך הצלייה/צ'אר ברוייל

אז למה עדיף לבחור ב-Char-Broil? קבלו את חמשת היתרונות של הטכנולוגיה החדשנית שמדגישים עוד יותר את הייחודיות של הפטנט העולמי.

- מניעת התלקחויות: כשצולים בשר על האש, השומן שמטפטף פנימה גורם להתלקחות שעלולה לשרוף את הבשר ואף להזיק למי שצורך אותו ולפגוע בגריל עצמו. כשצולים בשר עם גריל של Char-Broil בעל הפטנט הייחודי, מצב זה אינו יכול לקרות. ישנו משטח נירוסטה ייחודי המונע 100% מההתלקחויות ולמעשה מפריד בין הלהבות לבשר ומשפר משמעותית את טעמו.

- פיזור החום בצורה אחידה בכל משטח הצלייה: הטכנולוגיה הייחודית מקרינה את החום מהמבערים לרשתות הצלייה בצורה אחידה - כלומר, רמת החום שווה בכל משטח הצלייה בגריל. התוצאה שמתקבלת: בשר בצלייה אחידה ושווה, ללא קשר למיקום הבשר על הגריל.

- צריכת גז מופחתת ביותר מ-30 אחוז: בזכות העיצוב והפטנט העולמי, הגריל מאבד פחות חום במהלך הצלייה ובכך חוסך לא מעט אנרגיה, שכן החום עובר ישירות למזון, מצמצם את זמן הבישול וכך חוסכים יותר מ-30 אחוז מצריכת הגז.

- עסיסיות: רוב הגרילים שקיימים כיום בשוק מעבירים חום בצורה ישירה ולמעשה גורמים לייבוש הבשר. גרילי הגז של Char-Broil הפועלים בטכנולוגיית TRU-Infrared מפזרים את החום בצורה מבוקרת ואחידה, מה שמוביל בסופו של דבר לצלייה מושלמת - העסיסיות נותרת בנתח הבשר וכך הוא נשאר רך וטעים ב-50% יותר מכל גריל אחר.

- איכות החומרים: הגרילים של Char-Broil עוברים בקרות איכות מהמחמירות ביותר בעולם. החברה שמה לעצמה למטרה לשפר את חווית צליית הבשר בסטנדרטים גבוהים הכוללים מבערי נירוסטה איכותיים, רשתות צלייה מתקדמות, מבנה גריל עם עמידות לאורך שנים ועוד. כל זה הוביל את המותג להיות המוביל בארה"ב.

לאתר החברה

בשיתוף צ'אר ברוייל
  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully