וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין קמח: 9 קינוחים נהדרים לפסח

בשיתוף שופרסל

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 7:35

מי אמר שצריך להתפשר על קינוחים כשרים לפסח לליל הסדר ולימי החג? 9 מתכוני קינוחים לארוחת החג ולימי פסח שנראים הצגה ויספקו לכם ביסים מענגים ומחמאות מהאורחים

נמסיס. דפני פתיחה,
שחיתות במיטבה. נמסיס/דפני פתיחה

שחיתות במיטבה: עוגת נמסיס שוקולד

עם ערימות שוקולד וחמאה, כשכל ביס ממנה הוא שחיתות במיטבה, עוגת הנמסיס הזו היא עוגת השוקולד הכי מפתה שקיימת עלי אדמות, עם מרקם רך ומלטף לפינוק מושלם כשמתחשק משהו מתוק, ולא רק בפסח.

אם רוצים להפוך אותה לפרווה, ניתן להמיר את החמאה במרגרינה בטעם חמאה.

מתכון לעוגת שוקולד נמסיס כשרה לפסח

מלבי פרווה. דפני פתיחה,
קליל וטעים. מלבי פרווה/דפני פתיחה

קינוח קליל: מלבי פרווה

קינוח שכולם יאהבו- מלבי פרווה עם רוטב של תותים טריים! קינוח טעים במיוחד, קל כל כך להכנה ופשוט נפלא אחרי ארוחה כבדה. את המלבי ניתן להכין יום לפני ההגשה או אפילו בבוקר הסדר, ולשמור במקרר עד להגשה. תוכלו גם לשנע את הקינוחים בקלות רבה לבית המארח, מאחר והם יחזיקו מעמד מחוץ למקרר במשך נסיעה ארוכה.

מתכון למלבי פרווה כשר לפסח

פבלובה מלכותית. דפני פתיחה,
יפהפיה אמיתית: פבלובה/דפני פתיחה

יפהפיה אמיתית: פבלובה מלכותית

לא משנה עד כמה טובה ומשביעה תהיה ארוחת ליל הסדר, שום ארוחה שכזו לא תהיה שלמה ללא קינוח מושחת ומפנק שיסגור את פינת המתוקים. אין כמו פבלובה כשרה לפסח, שנראית מהודרת ויפיפיה עם שמלת המרנג המלכותית שלה.

מתכון לפבלובה מלכותית כשרה לפסח

עוגת מוס שוקולד ללא גלוטן. בבושקה הפקות,
קשה להפסיק ליישר. עוגת מוס שוקולד/בבושקה הפקות

קשה להפסיק ליישר: עוגת מוס שוקולד ללא גלוטן

יש סיכוי לא רע שאחרי שתתנסו בהכנת העוגה הזאת פעם אחת, היא תהפוך לאורחת קבועה על שולחן הקינוחים שלכם, בתור העוגה, בה"א הידיעה, ללא גלוטן. מדובר בעוגת שכבות שוקולד עשירה, ללא טיפת קמח שמקבלת את גובהה בזכות הביצים המוקצפות, ובתוכה מסתתר קרם שוקולד מסקרפונה עשיר.

מתכון לעוגת מוס כשרה לפסח

עוגת תפוזים. בבושקה הפקות,
הסוד הוא בתבנית: עוגת תפוזים ושקדים/בבושקה הפקות

הסוד הוא בתבנית: עוגת תפוזים ושקדים ללא גלוטן

השילוש של קמח שקדים, גבינת ריקוטה ותפוזים מעניק לעוגה הזאת טעמים ממכרים שהופכים אותה לפייבוריטית בקרב הנמנעים מגלוטן. את העוגה כולה מכינים בקערה אחת מבלי ללכלך כלים נוספים. שימו לב, כדאי להכין את העוגה בתבנית קוגלהוף מרשימה, כדי שתיראה במיטבה על שולחן החג.

מתכון לעוגת תפוזים כשרה לפסח

קרם ברולה. בבושקה הפקות,
מצרפת באהבה: ברולה קלאסי/בבושקה הפקות

מצרפת באהבה: קרם ברולה קלאסי

במתכון הזה לא תמצאו קמחים או תחליפים למיניהם, מכיוון שקרם ברולה הוא קינוח צרפתי קלאסי שמטבעו לא מכיל גלוטן. כל מה שאתם צריכים זה 6 מרכיבים, כאשר את האקס פקטור לשולחן החג מעניקים כלי החרס הקטנים שבהם הוא מוגש והחריכה הזהובה האופיינית שהוא מקבל מברנר או תבנית אפייה.

מתכון לקרם ברולה כשר לפסח

קאפקייקס לימון. דפני פתיחה,
בחירת הילדים. קאפקייקס לימון ושקדים/דפני פתיחה

בחירת הילדים: קאפקייקס לימון ושקדים

העוגה הבחושה הרגילה מקבלת פה טוויסט של עוגות קטנות מקמח שקדים, קמח המצה ותפוחי אדמה. אבל הערך המוסף מגיע מעיטורי קרם הווניל למלעלה, שאתם יותר ממומזנים לנעוץ בתוכו פינוקים כמו למשל פירות צבעוניים או פירות יער. יש לנו תחושה שזה הקינוח לפסח שיהיה הפייבוריט בקרב הילדים מסביב לשולחן החג.

קאפקייקס לימון ושקדים כשר לפסח

מיני בומב. דפני פתיחה,
אפקט הוואו. מיני בומב/דפני פתיחה

אפקט הוואו: מיני בומב שוקולד אלסקה

קרם הקינוח הזה אמנם נראה כאילו יצא מאיזו ויטרינה בקונדיטוריית גורמה כך שקשה להאמין שהוא מורכב מ-4 מוצרים בסיסיים בלבד וניתן להכנה מראש בדרך פשוטה וקלה מאוד. כל מה שצריך לעשות כאן הוא לקנות תבנית סיליקון עם שקעים בצורת חצי כדור. מדובר בקינוח שהוא גם כשר לפסח וגם פרווה.

מיני בומב שוקולד אלסקה

עוגת מצות. יח"צ,
מתאימה לאחרי ליל הסדר: עוגת מצות/יח"צ

אחרי ליל הסדר: עוגת מצות

עוגת מצות שוקולד וקצפת מרשימה וחגיגית שלא תצליחו להפסיק ליישר! אתם מוזמנים לשמור את המתכון גם לתקופת חול המועד ולהכין את העוגה יחד עם הילדים כפעילות משותפת לחופש, ואפילו לנצל את המתכון כדי להיפטר משאריות המצות שישארו לכם אחרי הפסח. בכל זאת, אף אחד לא יצליח לסרב לעוגת מצות עם קרם שוקולד עשיר ומפנק גם הרבה אחרי שנגמר החג.

מתכון לעוגת מצות

לכל המתכונים לפסח באתר שופרסל>>

בשיתוף שופרסל
  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully