וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תנסו בבית: גבר הכין "אורז בלי בישול" עם קולה והטריף את הרשת

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 9:28

אדריאן גרבאן "חשף" מתכון שבו הוא טוען שלא צריך בכלל לבשל את האורז כדי להכין אותו וכל מה שצריך זה פשוט להשרות אותו בקולה. הגולשים ממש לא התרשמו ויש אפילו אזהרה

הדרך הנכונה להכין אורז מושלם/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

שמענו כבר על הרבה מתכונים מוזרים, אבל זה ללא ספק אחד המוזרים שבהם. גבר שידוע בהרגלי הבישול הלא שגרתיים שלו שיתף את העוקבים שלו ברשת בטיפ להכנת אורז "מושלם" ללא צורך בבישול על הגז, כאשר המוצר היחיד שהוא השתמש בו לשם כך הוא פשוט פחית של קוקה קולה.

אל תנסו את זה בבית

בסרטון שהוא העלה לטיקטוק, אדריאן גרבאן מלונדון מראה כיצד הוא מכניס אורז חום בסמטי לתוך חצי כוס ואותה הוא ממלא עם קולה. לאחר מכן הוא עטף את הכוס בניילון נצמד ופשוט השאיר אותה בחוץ למשך 24 שעות, פרק הזמן שבו הוא טוען שהאורז "מתבשל בצורה מושלמת".

האורז לטענתו ספג את המשקה וקיבל את הצורה והמרקם של אורז מבושל. אלא שהעוקבים שלו ממש, אבל ממש לא התלהבו. הרבה אנשים העירו לו שה"מתכון" הזה עלול להיות לא רק לא טעים, אלא גם מסוכן משום שהאורז לא באמת מבושל. "לא ככה מקבלים הרעלת קיבה?" שאל אותו אחד העוקבים. "אחי, זה לא מבושל, זה רק רטוב", כתב גולש נוסף.

אנחנו ממש לא ממליצים לכם על המתכון הזה, כיוון שאכילה של אורז לא מבושל מעלה את הסיכון לקבל הרעלת מזון, בגלל שהאורז עלול להכיל בקטריות מסוכנות. אבל אל דאגה, אורז מבושל היטב אינו מסוכן.

  • עוד באותו נושא:
  • אורז
  • קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully