וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך השיפודים המלא: מהשיפודיות הכי שוות ועד לטיפים ממקצוענים

סתיו קורן, בשיתוף zap rest

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 13:24

באתר zap rest ממשיכים את חודש האוכל של ישראל' בפרויקט מיוחד ליום העצמאות 2022, שכולו על טהרת הבשרים. כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת חג השיפודים

לכבוד יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל, Zap Rest יצאו בסדרת כתבות לקרניבורים שבחבורה עם כל המידע הנחוץ לחג המנגלים הישראלי: מטיפים שיעזרו לכם להפוך למנגליסטים ומעשני בשר מקצועיים, ועד להמלצות על מנות השיפודים הטובות בארץ, למקרה שכבר שבעתם מלנפנף.

שיפודים. ShutterStock
השיפודים הטובים בארץ/ShutterStock

10 מנות השיפודים הטובות בארץ - מצפון עד דרום

ביום העצמאות, מתמלאת הארץ במנגלים ובריח מגרה של בשר חרוך ועסיסי. אבל אם לא בא לכם להצטופף בפארק הקרוב לביתכם, או על אי תנועה ירקרק, תוכלו להיעזר בכתבה הבאה במסגרתה איתר צוות האכלנים של rest את עשר מנות השיפודים הכי שוות בארץ, מצפון עד דרום. פנינות קולינריה שלא בטוח שהכרתם, אבל בטוח שיערבו לחיך של כל קרניבור ישראלי באשר הוא.

יום העצמאות 2022 - עשר מנות השיפודים הכי טובות בארץ

עישון בשר. ShutterStock
עישון בשר/ShutterStock

מעשנות ביתיות - המדריך המלא לעישון בשר

המעשנות הביתיות הפכו לטרנד מאז סגרי הקורונה הזכורים לשמצה. כדי שהאירוח שלכם בחג הזה, לא יפול באיכותו מהמעשנות הטובות ביותר, המעשנים הטובים בארץ מגלים איך מייצרים את קסם העישון בבית. בין ענקי העישון שבארץ תמצאו את "המעשנה" של זיו רודר, איזידור סגל (איזי), השף של זוקו, זוהר ווינברג מבאקרו ואורי יאיר מ"הוויקינג המעשן". אנשי העשן המנוסים משתפים במחשבות שלהם, בטיפים מקצועיים שיהפכו את המעשנה הביתית שלכם למקצועית של ממש ובמתכונים מיוחדים שבזכותם תקצרו אינספור מחמאות.

יום העצמאות 2022: מעשנות בשר ביתיות - הטרנד שכבש את המדינה

מסעדת צדקיהו. מסעדת צדקיהו,
הבשרים של מסעדת צדקיהו/מסעדת צדקיהו

הבעלים של מסעדת צדקיהו מגלה את כל הסודות לשיפוד המושלם

מסעדת צדקיהו היא מקור עליה לרגל כבר עשרות שנים. הבעלים של המסעדה המיתולוגית, מושיקו צדקיהו, מגלה בפרויקט מיוחד כיצד מכינים את הסיח המושלם ומגלה את כל הסודות לבחירת הבשר, אופן אחסונו, צלייתו וסדר ההגשה. וברור שיש גם מתכונים.

יום העצמאות 2022 - איך תהפכו לשיפודאים מקצועיים?

סטייק. ShutterStock
ארוחת בשרים איכותית על האש/ShutterStock

מנגל של בשרי איכות

אריה פוגלמן, הבעלים של המסעדות בוצ'רי דה ברילוצ'ה ו'טקסס ברביקיו', הוא איש בשרים בנשמה. גם רונן פדלון, הבעלים של 'רונן בשרים', המעולה והנדיבה שבנתניה, הוא כזה. האירוח, נמצא עמוק בדמם. הם מספקים טיפים לארוחת בשרים איכותית על האש המורכבת מנתחים יוקרתיים. כן, כולל כמויות לסועד ואופן תיבול.

ארוחת המנגל המושלמת - המדריך המלא

מסעדת צדקיהו. מסעדת צדקיהו,
שיפודים במסעדת צדקיהו/מסעדת צדקיהו

השיפודיות הסודיות והשוות ביותר במרכז

פז רובינזון, יצא לבדוק היכן נמצאות השיפודיות שהפכו די מזמן לסוד גלוי וגרמו להרבה מאד אנשים אושר גדול. כזה, שלא מדברים עליו. אלו לא שיפודיות מפונפנות, לא מיוחצנות מדי ובעיקר - אותנטיות. הסיפורים שמאחוריהן מרתקים והאוכל... תצטרכו להיכנס ולראות.

סיור השיפודיות הטובות והסודיות במרכז

לכתבות המלאות, ולכל הטיפים - הכנסו ל-Zap rest.

סתיו קורן, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully