וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאתי ארוחה של מקדונלד'ס בת 60 שנה בקיר האמבטיה שלי - ואין לה ריח"

17.5.2022 / 23:43

תושב אילינוי מצא ארוחת מקדונלד'ס עתיקה בקיר חדר האמבטיה שלו במהלך שיפוץ ביתו והופתע שהצ'יפס עדיין קריספי ושלא נותר שם ריח רע: "גם לא היה זכר לעכברים"

ככה נראה המבורגר של מקדונלדס שנשמר במשך 24 שנים/@aly.sherb/Tiktok

רוב, תושב קריסטל לייק שבאילינוי, ארה"ב, הופתע לגלות 3 שקיות ריקות של מקדונלד'ס וקופסת צ'יפס בתוך קיר חדר האמבטיה שלו. רוב שיתף תמונה של התגלית המפתיעה בפורום mildlyinfuriating של רדיט והגיע למסקנה שהארוחה הזאת נקנתה לפני כ-60 שנה ואיכשהו מצאה את עצמה בתוך קירות ביתו.

כשנשאל על הריח שעלה מהשקיות ומהצ'יפס העתיק, השיב רוב: "לא היה לזה ריח, ולמרבה הפלא גם לא היה זכר לעכברים". הוא סיפר ל-Newsweek שהוא מצא את "הצ'יפס האסור", כפי שתיארו אותו משתמשי רדיט, כששיפץ את חדר האמבטיה והמטבח בביתו. "בזמן שהסרתי מתקן בחדר האמבטיה, הבחנתי בחתיכת בד תקועה מאחורי גבס ומשכתי אותה החוצה כדי להראות לאשתי", הסביר רוב. "הבד עטף משהו. יכולנו לראות שיש משהו נוסף בפנים. כשפתחנו את העטיפה ומצאנו את שקיות המקדונלד'ס והצ'יפס הישן, הופתענו מאוד ושמחתי שזה כל מה שמצאנו שם".

ארוחת מקדונלד'ס בת 60 שנה נמצאה בקיר האמבטיה במהלך שיפוץ. slamminsammy2109/Reddit, צילום מסך
ארוחת מקדונלד'ס בת 60 שנה נמצאה בקיר האמבטיה במהלך שיפוץ/צילום מסך, slamminsammy2109/Reddit

רוב מצא באריזה חצי מנת צ'יפס עתיקה בליווי כמה שקיות שהסגירו את גילה המוקדם של המנה. המיתוג הישן של מקדונלד'ס על השקיות מציג את דמותו של ספידי, הקמע הראשון של רשת המזון המהיר שהוחלף בהמשך ע"י הליצן רונלד מקדונלד. ספידי נראה מחזיק שלטים האומרים "אני מהיר יותר" ו"המבורגרים בהתאמה אישית".

Newsweek דיווח כי מאמר של Business Insider משנת 2016 כלל תמונות דומות של שקיות מקדונלד'ס שמקורן ב-1955 עד 1961. רוב הגיע למסקנה ששאריות הארוחה הגיעו לקיר ביתו ע"י פועלי בניין עצלנים, שפשוט התעצלו לזרוק את השאריות לפח והשאירו אותן בתוך הקיר אותו בנו. "הבית שלנו נבנה ב-1959", אמר רוב, "זה קרוב מאוד למיקום של סניף מקדונלד'ס שנפתח אז. אני מניח שהשקיות מצאו את דרכן לתוך הקיר שלנו מעובדי הבניין המקוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully