וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסם הקפסולה: למה כדאי לשתות קפה בקפסולות?

בשיתוף קפה עלית

17.5.2022 / 8:20

קפסולות הקפה נכנסו אל חיינו בסערה והפכו את הכנת הקפה הביתית למהנה, מהירה, איכותית ואפילו סביבתית יותר. אז מה סוד הקסם של קפסולת הקפה ואיך באה קפסולה לעולם?

היה זה אך טבעי, כי מי שעומד מאחורי שניים מהמותגים הבולטים בחברה הישראלית בכל הקשור לקפה - מפעל קפה עלית, אשר מייצר את קפה טורקי עלית ואת קפה נמס עלית, ייתן לקהל הישראלי את המענה המקומי והנדרש גם בכל הנוגע לקפסולות קפה. הקפסולות התואמות למכונת הנספרסו הביתית, מיוצרות ממש כאן בארץ, במפעל שבלוד.

קפה עלית. קפה עלית,
הכנת הקפה הפכה למהנה ומהירה/קפה עלית

איך נוצרת קפסולה?

ייצור של קפסולה הוא תהליך מורכב. העובדה שהתהליך מקומי ונערך כאן בישראל, מאפשר לפקח עליו בצורה מיטבית, כאשר לכל אורכו מתבצעת בקרת איכות, על מנת להבטיח שהקפסולות שמגיעות בסופו של דבר אל הצרכן הביתה, הן המוצר האיכותי ביותר שניתן לייצר. כזה שמצליח לשמר ולזקק את טעמו של הקפה כדי שיגיע לצרכנים הכי טרי שניתן.

קפסולות אלומיניום קפה עלית. קפה עלית,
קפסולות מאלומיניום שומרות על הקפה טוב יותר/קפה עלית

קפסולות מאלומיניום - למה זה טוב?

השימוש בקפסולות אשר עשויות מאלומיניום, מאפשר לשמור על הקפה בצורה הטובה ביותר משום שהוא מונע כניסה של אוויר ולחות, שעשויים לגרום להתיישנות ופגימה בטעמו של הקפה. עובדה חשובה לא פחות היא שמדובר במוצר ידידותי לסביבה, שניתן ואף רצוי למחזר.

השימוש באלומיניום גם מייצר את ההתאמה הטובה ביותר למכונות הנספרסו הביתיות.

מקומיות, איכות, נגישות, והתחשבות בסביבה - מבטיחות לכם כי תוכלו ליהנות בבית מקפה משובח, איכותי והכי טרי שיש, בכל פעם מחדש.

קפה עלית. קפה עלית,
עוצמת הטחינה המדויקת לשימוש בקפסולות/קפה עלית

תהליך היצירה

קטיף ומיון: הקפה שבקפסולות מגיע ממדינות שונות, בצורת פולים. כבר כאן מתחיל בעצם השוני בין התערובות השונות שבתוך הקפסולות, בהתאם למדינה בה גדלו הפולים, תנאי מזג האוויר בהם גדלו ועוד. לאחר תהליך מיון הפולים, שנערך מיד עם סיום הקטיף בארצות המקור, מגיעים הפולים ישירות למפעל קפה עלית בלוד.

קלייה: כעת מתחיל התהליך במפעל כאן בארץ, עם קלייתם של פולי הקפה בתנור מיוחד. בשלב זה ממשיך להתגבש השוני בין התערובות השונות שבקפסולות - אופן הקלייה, משך הזמן והחום בו נקלים פולי הקפה, ישפיעו על עוצמתו של הקפה. קלייה למשך זמן ממושך יותר תיצור בשלב הסופי קפה חזק יותר, בעל טעם יותר מריר, ולהפך.

טחינה: בסיום שלב הקלייה, מועברים הפולים למכלי השהייה ואז מגיע שלב הטחינה. במטחנות של מפעל קפה עלית נטחנים הפולים על מנת להתאים את עוצמת הטחינה המדויקת לשימוש בקפסולות האספרסו.

אריזה: בשלב הסופי מועבר הקפה הטחון למכונת האריזה הייחודית. זהו אחד השלבים החשובים ביותר, בו חשוב לשמור על אוויר רווי חנקן. במהלך תהליך זה, הקפה נדחס באמצעות הלחמה, האלומיניום (ממנו עשויות הקפסולות של קפה עלית) הוא זה שלמעשה מונע את כניסת החמצן לקפסולה. בשלב זה עוברות הקפסולות לאריזה הסופית שיישלחו עד אליכם לסופר או אתר האונליין הקרוב לביתכם

רוצים לטעום?

צפו בתהליך המלא במפעל

בשיתוף קפה עלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully