וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחם שלכם התייבש? הטריק ש"יחיה" אותו מחדש

11.6.2022 / 23:36

בחורה אוסטרלית העלתה לאינסטגרם סרטון שבו היא חושפת טריק מדהים שבאמצעותו היא הופכת לחם ישן לפריך כמו במאפייה. וכנראה שזה גם טעים. צפו

איך להחיות לחם יבש?/lady.lolas/Instagram

מי מאיתנו לא אוהב לחם טרי ופריך? אבל מה אתם עושים אם הלחם שלכם כבר לא כל כך טרי והתייבש מעט? ובכן, מסתבר שאפשר "להחיות" אותו לגמרי ולחסוך ריצה לסופר או למאפייה כדי לקנות כיכר לחם חדשה.

אבל אל דאגה - קטי לולאס, מומחית אוכל אוסטרלית שמתפעלת דף אינסטגרם פופולארי, שיתפה טריק גאוני אך פשוט שבאמצעותו היא שידרגה לחם לא טרי במיוחד והפכה אותו לפריך עם טעם כמו של לחם מהמאפייה.

אז מה היא עשתה אתם שואלים? ובכן, ראשית היא הבהירה שאם הלחם כבר מעלה עובש, הטריק הזה לא רלוונטי לגביו ואפשר (ואפילו רצוי) לזרוק אותו לפח. אבל אם הלחם רק קצת יבש, קטי חשפה את הטריק שלה.

זה מה שהיא עושה

הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להרטיב את הלחם, לוודא שהחלק הקשה שלו מכוסה לגמרי במים. לאחר שעשיתם את זה, תוודאו שהתנור שלכם מכוון על 160 מעלות ותכניסו את הלחם הלח לתנוr לזמן של בין 6 ל-7 דקות.

קטי הדגימה בעצמה את הטריק הזה והראתה את התוצאה. היא חתכה את הלחם ובאמת אפשר לראות כמה הוא פריך בחלק החיצוני שלו ורך במרכז. הלחם הופך להיות ממש פריך, כשהמים הופכים להיות אדים ומרככים את הבצק. התגובות לפוסט הזה היו נלהבות במיוחד. רוב העוקבים של קטי כתבו ש"זה נראה מושלם" - וגם אנחנו מתלהבים, אבל מה שקטי שכחה לציין זה שהטריק הזה הוא חד פעמי. ברגע שעושים את זה על חתיכת לחם מסוימת, לא ניתן להחיות אותה שוב בצורה הזו. בכל מקרה, כדי לשמור על הלחם כדאי לשמור אותו באריזתו המקורית ובטמפרטורת החדר. איחסונו בקירור אמנם תמנע ממנו להעלות עובש, אך גם תזרז את הליך ההתייבשות שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • לחם
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully