וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתכונים החגיגיים של אופירה אסייג, גיא פינס וציון ברוך לשבועות

בשיתוף תנובה

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 12:59

פיצה כרישה של גיא פינס, מטבוחה חריפה של ציון ברוך ולחמניות ביס "אמא'לה" של אופירה אסייג: עשרות מנות חגיגיות מחכות לכם באתר החדש של תנובה "שבועות וחצי", כולל מתכונים לארוחת שבועות שלמה של כמה מהכוכבים המקומיים הכי גדולים. המתכונים המלאים בפנים

בווידאו: מנת ארטישוק טעימה במיוחד של גיא פינס/יח"צ

רוצים להכין את המתכונים של גיא פינס, ציון ברוך, אופירה אסייג וקורין גדעון בשבועות? הכירו את אתר "שבועות וחצי" של תנובה, בו מחכים לכם עשרות מתכונים חגיגיים, מפתיעים ושונים לערב החג. חלק מהמתכונים באתר הם פרי שיתוף פעולה של תנובה עם ארבעה סלבס ישראלים שמוכרים מתחומים אחרים, אבל מבלים שעות רבות גם במטבח: גיא פינס, ציון ברוך, אופירה אסייג וקורין גדעון.

מאפה גבינות וירקות של אופירה אסייג. יח"צ,
מאפה גבינות וירקות של אופירה אסייג/יח"צ

כל אחד מהמפורסמים כתב מתכונים לארוחת שבועות שלמה - מנות ראשונות וסלטים, עיקריות וכמובן קינוחים מעולים. חלק מהמתכונים הם מתכונים משפחתיים ונוסטלגיים, וחלקם מתכונים חדשניים עם טוויסטים שירשימו את כל האורחים.

לכל המתכונים>>

קראמבל אגסים נפוליאון וגרנולה/יח"צ

"בתור ילד, לא התחברתי למנות הקלאסיות של שבועות וזה דרש ממני להמציא את עצמי מחדש בתור הבשלן במשפחה שלי", הודה גיא פינס. "באתר 'שבועות וחצי' מחכים לכם המתכונים שלי, שהם הגרסה האישית שלי למנות המוכרות של החג - למשל, במקום קיש כרישה הבאתי פיצה לבנה (ביאנקה) עם כרישה. חומרי הגלם שבהם השתמשתי הם טריים ועונתיים".

גיא פינס. יח"צ,
גיא פינס/יח"צ

ציון ברוך הוסיף: "הבית של אמא שלי תמיד היה מלא אורחים בשבועות, שאבתי ממנה את ההשראה לארח בעצמי. אחד המתכונים שלי הוא שקשוקה מיוחדת עם המטבוחה החריפה של אמא שלי ומוצרלה מלמעלה, ולקינוח הכנתי משהו מיוחד - פרוסת השוקולד שכולנו אוהבים לנשנש הפכה לפאי מושחת ומפתיע".

פנקוטה. יח"צ,
"שבועות בשבילי הוא החג הכי משפחתי שיש"/יח"צ

"שבועות בשבילי הוא החג הכי משפחתי שיש", אמרה אופירה אסייג. "הכי כיף זה לבשל עם הילדים! לשבועות הכנתי לכם מתכונים קלים ומרשימים. מאפה גבינות וירקות בבצק עלים פריך ומעולה, לחמניות ביס עם משולשי פרומעז אמא'לה, ולסיום עוגת ביסקוויטים אחרת ממה שהכרתם עד עכשיו".

קורין גדעון. יח"צ,
קורין גדעון/יח"צ

"הבית של אמא שלי תמיד היה מלא אורחים בשבועות, שאבתי ממנה את ההשראה לארח בעצמי", ציינה קורין גדעון. "לשבועות הזה הכנתי מתכונים שהם גם נוסטלגיים של אמא ורדה, למשל לביבות גבינה וסולת, וגם מתכונים שלי עם שדרוג מיוחד לשבועות - החלה של יום שישי, עם פרמזן ועשבי תיבול".

לכל המתכונים>>

בשיתוף תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully