וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם הטובלרון - מסתבר שאכלתם אותו לא נכון כל הזמן

19.6.2022 / 23:56

בחור הטריף לכולם את המוח עם סרטון שבו הוא חושף כיצד באמת אפשר להפריד את ה"שיניים" של השוקולד הפופולרי בלי לשבור אותן. אנחנו עדיין בהלם מהטריק

הדרך הנכונה לאכול טובלרון/@sidneyraz

אנחנו יודעים ששוקולד הטובלרון נמכר גם בחנויות רגילות בכל הארץ, אולם אין ספק שאחד הדברים שחובה לעשות בטיסה לחו"ל זה להסתובב בדיוטי פרי שעות ארוכות ולמלא את עגלת הקניות שלנו בטובלרונים מכל הסוגים. זה השיעור הראשון שמקבלים בישראליות.

אבל הגיע הזמן שנודה באמת - לא קל לאכול את הטובלרון. צורתו המשונה, שגם מעניקה לו את הייחודיות שלו, מקשה עלינו לנגוס בו בהנאה. עבור כל הקורבנות שליכלכו את אצבעותיהם בשוקולד בניסיונות לשבור משולשים ללא הצלחה - הנה לכם חשיפה שתשנה את חייכם: כל השנים האלה אכלתם טובלרון לא נכון. בום ישר לפנים שלכם.

מעבר לטעם הנהדר שלו, הטובלרון בנוי בצורה ייחודית עם מעין שיניים כאלו שצריך לשבור אותן כדי לאכול. איך נהגתם להפריד עד עכשיו את השיניים? ובכן, לסינדי רז יש מיליוני עוקבים בטיקטוק, והוא שיתף סרטון שבו הוא חשף כיצד באמת צריך לאכול טובלרון ואנחנו די בטוחים שלא ידעתם את זה.

מוכנים להלם?

מה אתם אומרים?

אני בהלם
ידעתי את זה כבר
סתם בזבזתם לי דקה מהחיים
1571 משתתפים

"הנה משהו שלא ידעתי עד שנות ה-30 שלי", הוא אמר, "אתם אמורים ללחוץ את הטובלרון ולהפריד אותו. אני תמיד שברתי אותו". סידני לקח טוברלון כדי להדגים את מה שהוא טוען. הוא לחץ בהצלחה שתי חתיכות של טובלרון והפריד אותן בצורה כזו שרק חתיכה אחת נשברה בכל פעם.

ושוב

הדרך הנכונה לאכול טבלרון/KAITLYN MOORE

נראה לכם מובן מאליו? לפחות על פי התגובות, זה ממש לא היה מובן לאנשים שכתבו תגובות בסגנון "לעזאזל, לא ידעתי את זה". "זהו, לא אתקשה יותר עם השוקולד הזה", כתב מגיב נוסף. "אני בן 36 ולומד את זה רק עכשיו", כתב עוד עוקב.

אבל היו כאלה שלא היו שותפים להתלהבות: "אני במקור ממדינה שבה היה ממש קשה למצוא טובלרונים (הודו), ובכל זאת ידעתי שצריך לצבוט אותם", כתב אחד מהמגיבים. "אבל אם תעשה את זה אתה תשאיר טביעת אצבע על החלק השני, וזה מפריע לי", התלונן אחר. "אני משוויץ - ארץ המקור של הטובלרון ולמיטב ידיעתי אין כזה דבר "דרך נכונה" לאכול את זה", סיכם מגיב נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully