וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת המעשנה - נותנים לבשר לדבר

מור אריאל, בשיתוף zap rest

20.6.2022 / 10:46

בקבוצות האוכל בפייסבוק היא מכונה "מקדש הבשר האולטימטיבי", חובבי הבשר האמיתיים מגיעים אליה מכל אזור המרכז והשרון בלי לחשוב פעמיים ושמה יצא למרחקים כמשכן הקרניבורים הארצי. מסעדת המעשנה בינוב כבר בת 7 וזה זמן טוב להיזכר בחוויה הקרניבורית הייחודית שהיא מציעה

המעשנה בינוב. שניר (סופגי) גואטה,
אווירה שמחה, לא מחייבת, של חבר'ה ומשפחות שבאים כדי לשמוח ולטרוף בשר/שניר (סופגי) גואטה

זהו, שבעתי מקישים. אל תראו לי שום פשטידה בעשור הקרוב, לא רוצה להריח בורקס, מסרבת לנעוץ מזלג בגוש גבינה. מספיק ודי. נושא חג השבועות מיצה את עצמו, לא רוצה אפילו לחשוב על בגדים לבנים, זרים לראש, מלחמות מים ובעיקר פלטות גבינות. בחודש הקרוב (אם לא בשנה הקרובה) אני קרניבורית מושבעת. תביאו לי סטייקים מדממים, שיפודים לוהטים, גחלים לוחשות.

את כל אלה אפשר למצוא במקום שכבר מזמן הפך לאתר עלייה לרגל לאוהבי בשר אמיתיים. אם תחפשו בקבוצות אוכל של פודיז רציניים ברשת, תגלו כי המעשנה בינוב היא אחת ההמלצות שחוזרות ללא הרף בקבוצות אלו. כשנדרשת המלצה למקום שהוא נטו בשר, ללא גינונים מיותרים ועם תשומת לב מלאה לבשר, תמיד תמצאו שם את שמה של המסעדה הזאת - בינוב.

בשיחות שלי עם חבריי הקרניבורים עולה לא מעט שמה של המסעדה הזאת בהקשר של היותה אנלוגית ולא טכנולוגית, פועלת ללא צורך בחשמל או גז אלא רק בשילוב המופלא של בשר ומעשנה, ומעניקה חוויית בשר אותנטית ומלאה.

המעשנה בינוב. דרור ורשבסקי,
בשר הוא עניין רציני ובמעשנה מתייחסים אליו בהתאם/דרור ורשבסקי

גם האווירה והוייב במעשנה הם אחרים. אווירה שמחה, לא מחייבת, של חבר'ה ומשפחות שבאים כדי לשמוח ולטרוף בשר. את העניבות והדאווין כדאי להשאיר בבית או לדחות למועד אחר. כוסות יין ובירה נמזגות כאן על בסיס קבוע, צ'ייסרים של עראק חולפים זה אחרי זה, וכולם-כולם מחכים לדבר האמיתי שמתחבא בתוך המעשנה ותיכף יגיע לשולחנות, אדום ולוהט.

המעשנה מציעה שני סוגי סעודות שמשתנות לפי מספר הנתחים ומשתה אבירים פרטי למספר גדול יותר של סועדים. מובן שיש תוספות וסלטים, אבל העיקר וגולת הכותרת הוא כמובן הבשר, וכאן יש בשפע ממנו.

אנחנו התלהבנו במיוחד מהבריסקט, שהוא חזה בקר עסיסי שבילה 18 שעות במעשנה, ומהסינטה ששהה 5 שעות במעשנה ותובל בקפה שחור וצ'ילי (כן, קפה שחור וצ'ילי! לא בטוחה שכדאי לכם לנסות את זה בבית) והיה תענוג לחיך. כל הנתחים מונחים על פלאנצ'ה אישית לוהטת ואפשר להמשיך ולצלות אותם כמה שבא לכם, או סתם לחמם אותם אחרי האתנחתא שלקחתם בין נתח לנתח.

המעשנה בינוב. שניר (סופגי) גואטה,
בשיחות שלי עם חבריי הקרניבורים עולה לא מעט שמה של המסעדה הזאת, שמעניקה חוויית בשר אותנטית ומלאה/שניר (סופגי) גואטה

בשר הוא עניין רציני ובמעשנה מתייחסים אליו בהתאם וגם לאופן ההגשה, ולכן עובדים בסבבים קבועים ובשעות מסוימות. את הבשר מכינים לפי מספר ההזמנות היומיות ולכן חובה להזמין מקום מראש ולהגיע בשעה היעודה שבה מתחיל הסבב.

יש תוספות מטורפות כמו נזיד השעועית ובשר הקטלני וגם קינוחים שלא תאמינו שהם פרווה. אבל כל אלה הם רק תפאורה לדבר האמיתי שלשמו מתכנסים כאן כולם, לחתן השמחה, למלך המסיבה - הבשר.

הבשר, הוא ורק הוא, מהווה את גולת הכותרת, ויעידו על כך אלפי הלקוחות הקבועים והמרוצים שפוקדים את המקום כבר שנים וכותבים עליו ביקורות מהללות.

אז אם גם אתם מחובבי האדום הלוהט הזה ואוהבים שמטפלים בו במסירות הראויה והופכים אותו לגולת הכותרת, המעשנה היא המקום שכדאי לכם להכיר. לפרטים נוספים ולהזמנת מקום במסעדה ניתן לפנות בווטסאפ או בטלפון 053-9374909

מור אריאל, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully