וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו אה אה: 16 הגלידריות הטובות בארץ

יוליה פריליק ניב

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 11:01

הקיץ הגיע באופן רשמי, ולמרות שמבחינתנו גלידה אוכלים כל השנה, זה הזמן שלנו לעשות כבוד לקינוח הקיץ האהוב ביותר. מצפון ועד דרום, מבוטיקיות ועד רשתות גדולות, קבלו את הגלידריות הטובות בישראל (שנותנות פייט לא רע בכלל לאיטלקים)

גלידה אוטלו, סניף רמת אביב. רן גולני,
הגלידות של אוטלו/רן גולני

הקיץ כבר ממש פה באופן רשמי, ומה יותר קיץ מגלידה? אנחנו לא יכולות לחשוב על שידוך מוצלח יותר מטמפרטורה גבוהה וגלידה צוננת. אנחנו מדברות על הדבר האמיתי, גלידות איכותיות, עם מקרר מלא בטעמים ובמרקמים, שמרעננת את הפה באמצע הדרך. אז מה חדש מעבר לזכוכית בגלידריות? בלי לעשות ספוילרים נרמוז שהטרנד של מתוק ומלוח עדיין איתנו, לצד בשורות אקולוגיות, חשיבה עונתית מקומית ומתח בין בריא ובין מושחת.

גלידריות בוטיק

לצד הרשתות הגדולות בפריסה ארצית צמחו בשנים האחרונות גלידריות בוטיק. חלקן בעלות סניף בודד, חלקן בעלות כמה סניפים. כך או כך, הן מאופיינות בשינויים תדירים בטעמים ובשילובים לא סטנדרטיים. מעין חשיבה מחוץ לקרטון הגלידה אם תרצו.

גלידת אוטלו, סניף רמת אביב. רן גולני,
קיץ באוטלו/רן גולני

אוטלו

כשמסעדנים מקימים גלידריות זה בדרך כלל סימן טוב לבאות. את רשת גלידה אוטלו, כרגע בעלת שישה סניפים במרכז (שניים מהם חדשים - בגבעתיים ובנמל ת"א), הקימו בשנת 2017 בהשראת גלידריות ושוקולטרי מאיטליה וצרפת. הרעיון הוא שהגלידה מיוצרת במכונה ורטיקלית (בין הבודדות בארץ), המאפשרת לשף גלסייר להוסיף חומרי גלם תוך כדי תהליך הייצור ולשמור את הגלידה רכה ואוורירית.

מאחורי הרשת עומדים המסעדן מתן סלע וגיא בראון, שהוא גלידן (יש מקצוע כזה) ושוקלטייר של המותג. באוטלו מאמינים בשפע ולצד טעמי גלידה על בסיס חומרי גלם המיובאים מאיטליה מפנקים ברשת בברזי שוקולד חם הנמזג לתוך הגביע, מפל שוקולד, ויטרינת שוקולד עם שוקולדים בעבודת יד בשילובי טעמים ועוד. בחלק מהסניפים מוצבות במקום מכונות לייצור גלידה המאפשרות הצצה לתהליך ההכנה. הגלידות, כמו באיטליה, נשמרות במיכלי נירוסטה סגורים במטרה לשמור על הטריות והמרקם.

והטעמים? בין היתר יש כאן ג'נדויה עם קרם אגוזי לוז ושברי שוקולד; פיסטוק; בלונדי פרצל; בוטנים מלוחים ושוקולד; קוקוס ג'מייקני שחור; ומגוון טעמים שוקולדיים. יש גם גלידת סורבה כמו מנגו, פטל-ליים, שקדים ושוקולד, חלווה שוקולד, קרם לוטוס ועוד. את הגלידה ממלאים כאן בתנועה סיבובית, מה שמוסיף כמובן שיק לכל העניין.

לאינסטגרם של אוטלו

ארטה. דניאלה קונטיני,
גלידת לימון והל בארטה/דניאלה קונטיני

ארטה גלידריה

לגלידת ארטה יש רק סניף אחד, ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, אבל שמה של הגלידריה יצא למרחוק כאחת שמגישים בה גלידה איטלקית אותנטית ועונתית. בעלי ארטה, מרקו קאמורלי וסיסי פגאני, מתגאים שהם לא משתמשים בצבעי מאכל וכי הצבעים של הגלידה הם הצבעים המקוריים של חומרי הגלם. הם גם מתגאים שאינם עושים שימוש בחומרים מתחלבים, לכן הגלידה פחות מנופחת. הם גם לא מוסיפים חומרים תעשייתיים או טעמים בהשראת מותגים מסחריים.

וכעת לטעמים המקוריים: לקראת העונה החמה השיקו בארטה שורה של טעמים חדשים, ויצטרפו אליהם עוד בהמשך. בין הטעמים שכבר זמינים עכשיו בוויטרינה שלהם: בלו וולווט - סורבה אוכמניות עם תמצית פרחי סיגליות; אביב סיציליאני - סורבה שקדים ולימון; קרם שרי וצימוקים עם שרי פדרו חימנז (Pedro Ximenez). הטעמים החדשים והעונתיים מצטרפים לטעמים קלאסיים כמו טירמיסו, קפה, פיסטוק, שטרודל תפוחים ועוד. יש פה גם כמה הפתעות מחלפות כמו גלידת קרם אבוקדו, גלידת ורדים מקורמלים, גלידת תה יפני וכדומה.

לאינסטגרם של ארטה

גלידת פינולי. אסף קרלה,
הגלידה של פינולי/אסף קרלה

פינולי

השם האיטלקי, Pinoli gelato, מרמז שמדובר בגלידה מארץ המגף או ליתר דיוק גלידה בסגנון סיציליאני. לרשת הבוטיקית כבר שלושה סניפים והדגש הוא על התרחבות לאזורים של משפחות כמו רמת אפעל, שכונת אור ים ליד קיסריה וראשון לציון בנוסף על הסניף בדיזנגוף תל אביב ובקריית אונו.

אחד השותפים ברשת הוא הטניסאי אנדי רם והיא אחת החדשות בזירה, סך הכל כבת שנה.
הרעיון כאן הוא לחקות את המנהג האיטלקי של אכילת גלידה לאורך כל השנה, ללא קשר לעונות.

והטעמים? שילוב של איטליה ושל ישראל. בין היתר נמכרת כאן גלידת צנובר, גלידת ליים ובזיליקום וגלידה על בסיס חלווה, לצד טעמים כמו פיסטוק, וניל שחור, קוקוס, מנגו, מסקרפונה פירות יער וקרמבל, שוקולד בלגי, חמאת בוטנים וריבה, שוקולד מריר, קפה איטלקי, תות וגם שורה של גלידות אלכוהוליות עם בייליס, אוזו וקמפרי.

לאינסטגרם של פינולי

בוזה. חיים יוסף,
גלידת בוזה/חיים יוסף

בוזה

בוזה (גלידה בערבית) טומנת בחובה, חוץ מגלידה נהדרת, גם סיפור יפה של דו קיום. את דרכה החלה בוזה במעלות תרשיחא, אך מהר מאוד הפכה לאטרקציה עבור לא מעט פודיז, שהתשתוללו משמחה, כאשר עשתה עלייה ונחתה ברחוב השחמונאים בתל אביב. כיום יש לבוזה סניפים גם בצומת הגומא בעמק החולה, וכן את חנות המפעל בקיבוץ סאסא, המציעה גם פעילויות כיפיות וטעימות במרכז המבקרים.

הגלידה של בוזה היא גלידה טרייה, אשר עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אותה מכינים מדי יום בתהליך קפדני. הגלידות כאן פחות מתוקות, ויש המון מקום לחומרי הגלם הנהדרים לבוא לידי ביטוי.

והטעמים? הבחירה כאן לא פשוטה, בין טעמי הקיץ החדשים כמו מסקרפונה אמרנה, או ליאלי ביירות - טעם נהדר של עוגת סולת וקצפת עם מי ורדים ופיסטוקים, או קפה שחור והל לחובבי הטעמים המרירים יותר, יש גם את הטעמים שהפכו כאן כבר לקלאסיקות כמו קרם בוזה המורכב משוקולד ואגוזי לוז, טעם של חמאה חומה, מבחר ענק של סורסטים כמו פטל, פסיפלורה, לימונענע ועוד.

לאינסטגרם של בוזה

אייססלון. ערן גילווארג
גלידת אייססלון החיפאית/ערן גילווארג

אייססלון

גלידת הבוטיק החיפאית הצליחה לעשות הרבה רעש. בתקופה מסוימת אף הייתה לה שלוחה בשם אייספלד בפרדס חנה-כרכור, אולם היא כבר נסגרה. הגלידריה החיפאית היא סוג של מעבדה בכל מה שקשור לגלידה מקומית איכותית, או כפי שהם מכנים זאת "גלידות בייצור הקונדיטוריה מחומרים גולמיים". הבסיס הוא חשיבה אקולוגית ואנושית, כך למשל דואגים ליצור שם גלידה מחומרי גלם עונתיים ומקומיים, ממש ממגדלים מקומיים במשקים בקרבת הגלידריה, דואגים להפחית אלרגנים, דואגים לשומרי כשרות, מפחיתים את הזיהום הסביבתי בעזרת מעבר לאריזות ידידותיות לסביבה, וכך הלאה.

והטעמים? לא כאלו שטועמים בכל מקום. כך למשל אפשר לטעום כאן שילובים כמו תפוח ג'ינג'ר; שוקולד לבן, קרמל ובננה; תפוז נענע; חמאת בוטנים ותות; לימון בזיליקום; קינמון; אגס ביין; דבש, ג'ינג'ר וקליפות לימון; ואפילו המצאות מקוריות כמו לאבנה, זער וקרוטונים בשמן זית, אבוקדו תפוז או ג'לטו בורקס. כן, כזה עם בצק עלים, גבינה מלוחה וסומסום. אך אל דאגה יש גם טעמים כמו בראוניז, שוקולד, פבלובה ופיסטוק. כולם על בסיס מיטב חומרי הגלם כמובן אבל בלי שמץ של שעמום בפה.

לאינסטגרם של אייססלון

גלידה. אנטולי מיכאלו,
הגלידה של שטפן/אנטולי מיכאלו

שטפן בייקרי אוסטרי וגלידת שף

גלידריית שטפן האוסטרית, הכניסה לחיינו את המושג "גלידת שף" ואנחנו קיבלנו אותו באהבה רבה. שטפן מאכר עזב את מולדתו אוסטריה והיגר לתל אביב בעקבות האהבה, אבל לא לפני שעבר באיטליה והגשים חלום ישן ללמוד את סודות הג'לטו האיטלקי ולהפוך לשף-גלסייר, כינוי לשף שתחום התמחותו הוא גלידה. כאן בתל אביב שטפן מערבב את המומחיות בגלידה איטלקית יחד עם השורשים האוסטריים שלו, הכוללים את הקינוחים המסורתיים - שטרודל תפוחים, לינזר טארט משופע באגוזים וקונפיטורת דומדומיות, וזאכר טורט - עוגת שוקולד אוסטרית עשירה.

בגזרת הטעמים: וניל באטרפליי (גלידת וניל בצבע תכלכל יפייפה, מלבי, עוגיות, קרמל מלוח, סורבה אננס, בראוני ועוד ועוד. קופסאות הגלידה שמזמינים או לוקחים הביתה מגיעות בצורה פוטוגנית במיוחד, מסודרות כדורים-כדורים.

לאינסטגרם של שטפן

רשתות

גלידה היא מוצר צריכה בסיסי וצריכה להיות גלידריה בכל מרכז מסחרי - זה לפחות האני מאמין שלנו. הרשתות הגדולות כנראה חשות כך גם והן לא מפסיקות להקים סניפים ולהפציע כמעט בכל פינת רחוב ובכל כביש צדדי, זאת לצד שירותי משלוחים שפעם היה יותר נדיר למצוא בז'אנר. הנה מה לרשתות הגדולות להציע לחך שלנו:

גלידה כנאפה, דלי קרים. דלי קרים,
גלידת כנאפה בדלי קרים/דלי קרים

דלי קרים

רשת דלי קרים, עם פריסה רחבה של סניפים ברחבי הארץ, מייצרת גלידות איכותיות תוצרת כחול-לבן למעלה מ-33 שנים. דלי קרים, החלה כגלידריה משפחתית, ב-1989, עם חנות קטנה בראשון לציון. , שנקראה בזמנו "ג'לטי 2000". היא הוקמה על ידי סמי ורינה בן בסט, בעקבות חלום ילדות של רינה בפולין שאחרי המלחמה, בימים בהם גלידה נחשבה למותרות, שלאבא שלה יהיה מפעל גלידות. כיום כאמור, דלי קרים היא כבר רשת מצליחה, שהצליחה לשמור על הקסם ועל האיכות.

בגזרת הטעמים, לצד הקלאסיקות תמצאו מגוון של שיתופי פעולה, וטעמים מתחלפים, יש גלידה בטעם חטיף בוטנים, גלידת קרמל מלוח, גלידת שוקולד לבן ופירות יער, יש גלידות אלכוהוליות כמו אוזו לימונענע, קמפרי אשכולית תפוז, בייליס אייריש קרים, ועוד קלאסיות.

לאתר של דלי קרים

גלידת פבלובה. בועז לביא,
גלידת פבלובה באריזה רב פעמית של וניליה/בועז לביא

וניליה

רשת הגלידריות וניליה, שידעה עליות ומורדות אך כעת שוב פעילה ויציבה, השיקה לקראת הקיץ לא רק טעמים חדשים אלא גם אג'נדה חדשה. ב-21 סניפי הרשת החליטו על הרחבת הפעילות בתחום האקולוגי. הרשת מרחיבה את מגוון המוצרים בתחום הקיימוּת עם כמה מוצרים מהפכניים. הראשון הוא מארז רב-פעמי לשימוש חוזר למילוי הגלידה, במקום מארזי הקלקר (פוליסטירן מוקצף) החד פעמיים המשמשים את מרבית הגלידריות ומהווים מפגע סביבתי. המארז הרב-פעמי הוא מיכל שומר קור למילוי חוזר של גלידה בסניפי הרשת (הוא בתשלום אך מקבלים הנחה בכל פעם שמגיעים איתו). המארז לשימוש חוזר מתפרק לשלושה חלקים, כשהחלק הפנימי נשלף וניתן לשטיפה במדיח. מוצר נוסף הוא לס מס (Less Mess) - דיסקית מקרטון עמיד ה"מתלבשת" על גביע הגלידה ועוצרת את הטפטוף, שומרת על הבגדים נקיים ומפחיתה כביסות.

בתחום הטעמים, וניליה יצרה שיתוף פעולה עם היבואנית ויליפוד ליצירת גלידה בטעם ובמרקם של קרמבו אמיתי בשם תן בו. הגלידה מתבססת על מתכון ייחודי המשמש לייצור קרמבו באותו השם, שאותו מייבאת ויליפוד מדנמרק. הגלידה מורכבת משמנת וחלב טריים, בישקוטי, יחידות קרמבו תן בו שלמות ורוטב שוקולד מריר. הטעם פותח דווקא לקיץ, אז כולנו מתגעגעים לקרמבו המזוהה עם החורף, והוא משווק כעת במהדורה מוגבלת.

טעמים נוספים שהוכנו לקראת הקיץ הם גלידת יוגורט מיי זאהר על בסיס יוגורט, פיסטוקים, מרקחת משמשים ומי הדרים; גלידת פאבלובה אוורירית עם שברי מרנג ופירות יער; סורבה אשכוליות וקמפרי; גלידת מרשמלו; תות שמנת ועוד.

לאתר וניליה

לג'נדה. יערה גדרון,
הגלידות של לג'נדה/יערה גדרון

לג'נדה

רשת הגלידריות המונה יותר מ-20 סניפים ברחבי הארץ דוגלת בתחלופה מהירה של טעמים. האג'נדה של לג'נדה היא לייצר ולמכור גלידה טרייה בכל הסניפים באופן יום-יומי, תוך גיוון בטעמים בהתאם לעונה, לטעם הקהל באותו סניף, בתגובה לחגים (בפסח למשל נמכרה גלידה עם שברי מצה, ביום העצמאות כיכבה גלידה בכחול ולבן), בהשראת תערוכות גלידה בחו"ל (כן, יש דבר כזה) ועוד. בכל הסניפים בכל רגע נתון יש יותר מ-70 טעמים, הנעשים לפי המתכונים המסורתיים לג'לטו איטלקי, רבים מהם בהתאם לפירות העונה.

חלק מחומרי הגלם מיובאים מאיטליה, למשל אגוזי לוז מפיאמונטה, טרפלס ועוד. בין הטעמים הפופולריים שיש ברשת אפשר למצוא בואנו ביאנקו, קרם עוגיות, קרמל מלוח, שוקולד בלגי, פיסטוק, פנקוטה טופי, אייריש קופי ועוד. לקראת הקיץ יהיו טעמים חדשים נוספים, שאת חלקם כבר אפשר לטעום למשל פרג - גלידת בטעם ביסקוטי עם מלית פרג; שוקולד תפוז - גלידת טבעונית על בסיס חלבון אפונה עם שוקולד תפוז ומיץ תפוזים סחוט טרי; נוצ'ולה מסקרפונה - גלידה מגבינת מסקרפונה בציפוי קרם אגוזי לוז; גלידת אפרופו; בננה ברולה - גלידת טבעונית על בסיס חלבון אפונה עם בשילוב בננות טריות בציפוי סוכר מקורמל; גבינה פירורים; פופקורן; הרשיז ואפילו גלידה בהשראת לאבנה.

לאתר של לג'נדה

גלידה של אלדו. איתן דור,
הגלידה של אלדו/איתן דור

אלדו

ברשת הגלידריות אלדו, המונה 24 סניפים, משיקים בימים אלו טעמי קיץ מרעננים כמו סורבה שוקולד מריר, מגנום פיסטוק, גלידת חד קרן בטעמי מסטיק (לילדים בעיקר) וגלידת קרמל מלוח עם בראוניז. כל הגלידות עשויות ממחיות איטלקיות טבעיות וללא חומרים משמרים, מסבירים ברשת, והן מיובאות לארץ ממפעלים מובילים באיטליה. את הגלידות מייצרים בכל סניף מידי יום כך שיש מגוון של יותר מ-70 טעמים קבועים ומתחלפים בתפריט.

מבין כל הרשתות והגלידריות, באלדו מדגישים את אחוז השומן הנמוך בגלידות שלהם: בין 6% ל-8% בגלידות הרגילות (כ-190 קלוריות ל-100 גרם), ו-0% שומן בגלידות בסגנון סורבה (כ-90 קלוריות ל-100 גרם). כמו כן, כל טעמי הסורבה מכילים 50% פרי טבעי ו-0% שומן.

לאתר של אלדו

מילקשייק נוטלה. יוליה פריליק ניב,
מילשייק בצנצנת נוטלה ביאמי יאמי/יוליה פריליק ניב

יאמי יאמי

רשת יאמי יאמי החלה את דרכה באילת, ממש במרחק קצר מהחוף והאזור התיירות השוקק. ואם יש יעד שבו תמיד קיץ - זה אילת כך שמתבקש שתהיה שם גלידריה טובה. מאז התרחבה הרשת לעוד שלושה סניפים, אחד נוסף בעיר הדרומית, סניף ברמת השרון וסניף בקריית שמונה. יש ברשת מגוון אדיר של קינוחים מושחתים המבוססים על גלידה או כאלו המוגשים לצד גלידה. אחת ההמצאות המקוריות היא מילקשייק נוטלה המוגש בצנצנת נוטלה. אך יש גם בשורה קיצית מרעננת למי שאוהב גלידות פחות כבדות וקינוחים פחות מושחתים: גלידה תאילנדית. ברשת מכינים לעיני הלקוחות אחרי ההזמנה גלידה קלילה בטעמים מרעננים. בקיץ אפשר להזמין גלידה תאילנדית בטעמים כמו מנגו, תות, אננס, פירות יער וכדומה ולקבל אותה מגולגלת.

לאתר של יאמי יאמי

גלידת אנדריי. אייל קרן,
גלידת שקדים ודבש באנדריי/אייל קרן

אנדריי

גלידת אנדריי שהחלה דרכה בסניף יפו המיתולוגי מונה היום עוד שלושה סניפים - ברמת גן, רמלה וראשון לציון. לקראת הקיץ רקחו ברשת כמה טעמים, שיצטרפו לאלו שכבר קיימים. בין הטעמים המרעננים: גלידת טרטופו - גלידת שוקולד אוורירית על בסיס שוקולד נוטלה בתוספת אגוזים ושוקולד קראנצ'; גלידת שקדים ודבש משודרגת - גלידת דבש מעודנת עם רוטב שקדים מסוכרים ורוטב קינמון; גלידת בייגלה מלוח - גלידה המשלבת את הטעם המתוחכם של מתוק ומלוח, גלידת קרמל עם נגיעות מלוחות.

ומילה לגבי המחיר, בעוד שברוב הגלידריות קילוגרם גלידה יעלה יותר מ-100 שקלים, באנדרי שומרים על מחיר צנוע מאוד של 68 שקלים לקילוגרם גלידה וזה בהחלט מתוק לא פחות מגלידה.

לאתר של אנדריי

קוקי קרים. יח"צ,
קוקי קרים, קוקילידות משודרגות/יח"צ

קוקי קרים

רשת קוקי קרים מונה לעת עתה שלושה סניפים - בירושלים, חולון ומודיעין - ומשלבת שתי אהבות גדולות: גלידה ועוגיות. הסניף הראשון נפתח בשנת 2016 בשוק מחנה יהודה בירושלים והוא הסניף הראשי של הרשת. הקונספט הוא שילוב של גלידות ועוגיות הן באותו מוצר למשל כקוקילידה והן זה לצד זה. הגלידות הן גלידות שמנת טריות שמן הסתם מוגשות קרות לצד עוגיות חמות. יש גם מענה למי שנמנע מחלב ומעדיף גלידה ועוגיות טבעוניות, ללא גלוטן, פרווה, גלידות חלבונים ועוד. שני מוצרי דגל של החברה מעודכנים גם לעונה הקרובה: עוגיות אמסטרדם וגלידה וקוקי פיצה. כן, זה מושחת בדיוק כמו שזה נשמע.

לאתר של רשת קוקי קרים

גלידה טרופי בגולדה. ליאל סנד,
גלידה בטעם טרופי בגולדה/ליאל סנד

גולדה

ברשת גולדה, (שאין באמת צורך להציג, נכון?) מתחדשים לקראת הקיץ בטעמי פירות מרעננים, זאת לצד גלידות שמנת שתמיד יש להן מקום של כבוד בכל הוויטרינות בסניפים. תמיד יש סורבה בטעמי פירות (טבעוניים) והם משתנים בהתאם לעונתיות הפרי. ברשת מספרים כי כ-50% מהסורבה עשוי מפרי טרי.

לקראת קיץ 2022 מגישים בגולדה שלושה טעמים קיציים קלילים: לימונצ'לו - גלידה בטעם לימון עם נענע; טרופי - שילוב של אננס, מנגו ופסיפלורה; אבטיח נענע. בנוסף יש כמעט כל השנה טעמים כמו בננה תמר, קוקוס, תות, פירות יער, אננס ומנגו המשלימים את הטעמים החדשים לחובבי הז'אנר.

רשת גולדה

גלידה עם חלב מהרפת ותמרים מהמטעים בפונדק יטבתה. לירן יוחאי,
גלידה עם חלב מהרפת ותמרים מהמטעים של קיבוץ יטבתה/לירן יוחאי

פונדק יטבתה

אחת הנקודות הכי דרומיות בארץ, בקיבוץ יטבתה שכנראה מזוהה יותר מכל עם הרפת ותעשיית החלב, פועלת גם גלידריה. בכל זאת, צריך לעשות משהו עם כל החלב והשמנת שמפיקים ברפת הענקית, ופה מתגאים במיוחד שהם יודעים מאיפה מגיע החלב ומה עבר עליו.

הצוות היצירתי בגלידריה בפונדק שמעבר לכביש הערבה רוקח מגוון טעמים לא שגרתיים, לצד הטעמים הקלאסיים שתמיד יש. כעת מככבת בפונדק גלידת יוגורט תמרים - גלידה בסגנון ג'לטו איטלקי עם תמרים מקומיים המגיעים ישירות מהמטעים של הקיבוץ. חוץ ממנה יש בכל רגע נתון כ-30 טעמים של גלידה שמיוצרת במקום מידי בוקר (מתוך ארסנל של כ-100 טעמים שונים). בין היתר אפשר למצוא כאן טעמים כמו דרום אמריקה - גלידת שוקולד עם ריבת חלב ושוקולד לבן; קפה ברזיל - גלידת שוקולד וקפה עם ריבת חלב; לילות בירות; בנופי פאי; גלידת מלבי ועוד.

לאתר של פונדק יטבתה

גלידריית אמיליה. לימור כרסנטי,
סורבה אננס-אבטיח עם בולגרית באמיליה/לימור כרסנטי

גלידריית אמיליה

גלידריה שהיא גם מסעדה איטלקית עם פיצות, פסטות, סלטים ועוד מציעה שלל קינוחים איטלקיים וג'לטו איטלקי טרי. לרגל הקיץ מציעים באמיליה טעם חדש ומקורי - סורבה אננס-אבטיח עם גבינה בולגרית. במקום יש גם מכונה עם גלידת יוגורט וקינוחים כמו עוגות, עוגיות, קרפים, ופל בלגי ועוד. עם גלידה כמובן.

אמיליה - שד' מוריה 120, חיפה, 04-8289181

גלידה של מקדונלד'ס. מקדונלדס ישראל,
גלידות מק פלארי של מקדונלד'ס/מקדונלדס ישראל

גלידה של מקדונלד'ס

לא, הכוונה היא לא לגלידה המפורסמת שהחלה כגלידה ב-1.90 שקלים (וכעת עולה ארבעה שקלים), אלא לרשת נפרדת מרשת האם. מקדונלד'ס, שהיא תכלס רשת המסעדות הגדולה בישראל, פתחה השנה רשת גלידריות חדשה תחת השם מק גלידה.

ברשת מציעים את הגלידה הפופולרית של מקדונלד'ס אך במגוון רחב של טעמים, בהם קרם ברולה, בייגלה, אוראו, פיסטוק ועוד, וכן בשילוב תוספות מיוחדות. הגלידות ברשת הבת מוגשות בוופל, בכוס המוכרת של מק פיצוץ ובאריזת פארטי משפחתית שאפשר לקחת הביתה. לצד הגלידות, נמכרים ברשת מגוון דונאטס בטעמים עם שלל מילויים וטופינג למשל דונאט עם קרם אגוזים נוגט, דונאט פיות בטעם תות, דונאט אוראו, דונאט מילקה, דונאט טריפל שוקולד, דונאט תות ודונאט בציפוי שוקולד זברה. אפשר להזמין דונאטס עם גלידה מעל ותוספת לבחירה כמו פיסטוק מסוכר, מיקס יער שחור, סוכריות חומות, קריספי וופל, סוכריות צבעוניות, אוראו או גרנולה.

כרגע מונה רשת מק גלידה תשעה סניפים ברחבי הארץ (תל אביב, רחובות, חיפה, הרצליה, ראשון לציון, אילת ועוד). בחלק מהסניפים מציעים משלוחים ומכולם אפשר לבצע הזמנה באיסוף עצמי באמצעות האתר או באפליקציית מקדונלד'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully