וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשמרו על הטריות של תפוחי האדמה למשך 10 שבועות

9.7.2022 / 23:33

אתם שומרים את תפוחי האדמה במקרר או בארון? מסתבר שזו טעות. מומחה למזון חשף ברשת כמה טיפים שישמרו על תפוחי האדמה שלכם טריים עד 10 שבועות לפני השימוש

מה קרה לבר שהחליט לאכול רק תפוחי אדמה במשך שנה?/סיפור בדקה

יש לכם מצבור של תפוחי אדמה ואתם חוששים שהם יתקלקלו? ובכן, מסתבר שאפשר לשמור על הטריות שלהם לאורך זמן - בלי צורך לשמור אותם בארון או במקרר.

מייק מ-Kitchen Tips Online שיתף כמה טיפים לאחסון שישמרו על תפוחי האדמה טריים למשך 10 שבועות ויותר. ראשית, אם חשבתם שזה טוב לאפסן את תפוחי האדמה במקרר, מסתבר שזו טעות. "אולי סבתא שלכם אמרה לכם לשים את תפוחי האדמה במקרר. ובכן, זה לא רעיון טוב - בגלל שתפוחי האדמה לא אוהבים טמפרטורה נמוכה".

הוא הוסיף: "תפוחי אדמה מעדיפים טמפרטורה של בין 4 ל-10 מעלות. והם גם אוהבים לחות". מייק הזהיר מכך שגם אור עשוי לגרום לתפוחי האדמה לפתח כיסוי ירוק כזה, שהוא בעצם רעיל.

צפו בהסבר שלו

אז איפה כן לשמור תפוחי אדמה? הוא ממליץ לשים את תפוחי האדמה שאתם רוצים לשמור לתקופה במקומות יבשים וחשוכים. לאלו שיש מרתף בבית, זו אופציה נהדרת. "כאשר גרתי באוהיו שמתי את תפוחי האדמה במרתף", הוא אמר, "הם שמרו על הטריות שלהם במשך שמונה עד 10 שבועות".

אם אין לכם את האופציה הזו, מייק הציע טיפ נוסף: "מה שאני עושה זה להשתמש במגש אפייה או בישול עם מתלה. אני מניח את תפוחי האדמה לא שטופים. אל תשטפו את תפוחי האדמה ותהרסו את הקליפה. תחלקו אותם בצורה שווה ושימו אותם בתוך המגש במגירה במטבח".

הוא הסביר גם שצריך להוציא את תפוחי האדמה מהשקית או האריזה שלהם לפני האחסון: "לעולם אל תשמרו תפוחי אדמה באריזה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully