וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק גאוני: ככה תקררו לגמרי את המשקה שלכם בתוך 10 דקות

27.7.2022 / 0:02

נמאס לכם להתקע עם בקבוק שתייה חם ואין לכם זמן לחכות שהוא יתקרר? משתמשת באינסטגרם הציעה טריק שיהפוך את הבקבוק החם שלכם למשקה צונן וקר בתוך זמן קצר במיוחד

שיטה לקירור שתייה במהירות/lorafied

שום דבר לא מרענן יותר ביום קיץ חם כמו משקר קר במיוחד. עם זאת, כולנו חווינו את התסכול של ההמתנה האינסופית שהמשקה יהיה מספיק קר אחרי שהכנסנו אותנו לקירור במקרר או אפילו במקפיא.

משתמשת האינסטגרם לורהפייד שמתמחה בטריקים וטיפים לבית ולמטבח חשפה טריק שמקרר במהירות רבה את המשקאות כך שתוכלנו להנות ממשקה צונן תוך דקות מהרגע שהכנסנתם אותו אל המקפיא. בסירטון שלה, לורה מסבירה איך היא יוצאת ממצבים מביכים עם הטריק שלה אחרי שהיא שוכחת למשל לצנן את הבירה.

אז מה עושים? "קחו נייר מגבת אחד או שניים לחים או אפילו רטובים קלות", היא מסבירה במדריך שלה, "עטפו את המשקה עם נייר המגבת וכעת שימו את המשקה העטוף בתוך המקפיא". כן. זהו. לורהפייד מספרת שבזכות הטריק הזה תיהנו ממשקה כמעט קפוא בתוך 15 דקות, או אם אתם ממש לא יכולים לחכות, אתם יכולים להוציא את המשקה גם תוך 10 דקות והוא יהיה קר ומרענן. היא טוענת שהטריק עובד על פחית ובקבוקים

ככה היא עושה את זה

העוקבים שלה התלהבו מהטריק ואחד מהם התנדב להסביר את את המדע מאחוריו: ""הנייר משמש כמוליך לחות! לעולם לא אשכח מה קרה לי כשהוצאתי מגש עוגיות מהתנור עם מגבת רטובה! אייייי!". הוא צודק - לפי businessinsider, כאשר מכניסים מגבת נייר לחה לסביבה יבשה וקרה כמו המקפיא, המים שבה גם יתאדו במהירות וגם יתקררו. מכיוון שמגבת הנייר הלחה כרוכה סביב המשקה, שטח הפנים של מגבת הנייר פועל לקירורו מהר יותר ממה שהאוויר במקפיא יכול לעשות לבד.

מגיב נוסף הציע שידרוג: "אם תוסיפי מלח בין שני הניירות, זה יתקרר אפילו מהר יותר". וגם הוא צודק - למעשה אם אתם צריכים לקרר הרבה בקבוקי או פחיות משקה בפחות מחמש דקות, קחו צידנית (או קערה גדולה) ומלאו אותה בקרח, מספר חופנים של מלח ומים. המלח מוריד את נקודת הקיפאון של המים וזה יצנן את המשקה בתוך 5-7 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully