וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 מיליון איש צפו ונדהמו: ככה מפרקים מנת גלידה מוכנה?

18.8.2022 / 23:41

סרטון ויראלי שעלה לרשת "חשף" כיצד ניתן להחזיר את כל מרכיבי הגלידה למקומם בלי להרוס אותה. האם מדובר בתרמית? צפו

חמש עובדות על גלידה/מערכת "אסור לפספס"

מה יותר מרענן וטעים מגלידה צוננת בשיא הקיץ? קשה לדמיין שיש מי שיבטל הזמנה של גלידה עוד לפני שהוא אוכל ממנה. אלא שעובד דוכן גלידה הצליח להטריף את הרשת עם סרטון שמוכיח, לטענתו, כיצד הוא מצליח לשמור על מנת גלידה בגביע שהוחזרה על ידי לקוח ובמקום לזרוק אותה לפח או לאכול אותה, הוא פשוט מחזיר את כל המרכיבים שלה למקום.

בסרטון שהעלה בחור בשם טיירון מצפון אירלנד, ניתן לראות לכאורה את כל השלבים להחזרת הגלידה למקומה. הסרטון מתחיל עם החזרה של מקל השוקולד ולאחר מכן שאיבה של הסירופ בחזרה למיכל. הוא נמשך עם החזרה של הסוכריות ולבסוף "יניקה" של הגלידה על ידי המכונה והחזרת הגביע. בתגובות לסרטון הזה, הבעלים של הגלידה כתבו: "ההייטרים יגידו שמדובר בסרטון שמורץ לאחור".

צפו בסרטון הוויראלי

לכאורה, הסרטון מוכיח כיצד אפשר לשמר את הגלידה ולהשתמש שוב במרכיבים שלה. כמובן שרוב הגולשים לא קנו את זה והבינו שמדובר פשוט בסרטון שמורץ אחורה, אבל הוא הפך לויראלי ולא פחות מ-12 מיליון צופים נחשפו אליה.

אמה רייס, הבעלים של גלידריית Rice's Ice Cream, סיפרה כיצד התגלגל הרעיון ואמרה: "אני לא יכולה לקחת קרדיט על הרעיון או על הקריינות, זה היה רעיון של מישהו מהצוות שלנו, אבל זה די סוריאליסטי לראות את כמות הצפיות לזה. אחרי שהגענו למיליון צפיות חשבנו אוקיי, זה השיא. אבל גולשים המשיכו להיכנס לצפות בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully