וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פתיחת העונה: איפה תאכלו באצטדיונים השונים?

דוד רוזנטל

19.8.2022 / 8:00

חוויית כדורגל לעולם אינה שלמה בלי לחטוף משהו טעים. רגע לפני שליגת העל יוצאת לדרך, קיבצנו עבורכם מספר המלצות מעניינות מטרנר ועד סמי עופר

אצטדיון טרנר בבאר שבע מואר לזכרו של מודי בר-און ז"ל. אצטדיון טרנר,
אצטדיון טרנר. מרוחק מכל מזללה או מסעדה, ועדיין - אפשר למצוא מה לאכול/אצטדיון טרנר

אין כדורגל בלי אוכל טוב. התרבות הזאת הייתה נפוצה כבר לפני עשורים רבים, כשהמשחקים התנהלו בשבת, הגישה הייתה מוגבלת, מספר בתי העסק היה נמוך משמעותית - ועדיין, תמיד היינו מחפשים מה לאכול לפני משחק. היום, כשהתפריט עשיר ומגוון יותר, זה כבר שונה בתכלית. קבלו את המדריך שיביא אתכם שבעים למגרש.

אצטדיון סמי עופר בחיפה

בורגר סאלון. ישראל אלפסה,
בורגר סאלון בחיפה. נצר למשפחת לימוזין/ישראל אלפסה

רשת בורגר סאלון היא נצר למשפחת הבשרים המפוארת לימוזין ובכל אחד מהסניפים שלה טוחנים מדי יום בשר טרי טרי להמבורגרים שנקראים "ווילד בורגר". אם המבורגר טרי-טרי לא מספיק אז דעו לכם שגם את הלחמניות הם אופים במקום, ואת הרטבים המיוחדים הם מביאים במיוחד מבלגיה. בימי המשחקים הסניף באצטדיון סמי עופר מציע ארוחת משחק במארז מיוחד לנשיאה - 160/320 גרם ווילד בורגר עם צ'יפס ושתייה קלה במחיר 58/75 שקלים. גם לצמחוניים יש סידור - סלט פטה. ולצמאים? מגוון בירות בכוסות חצי ליטר, וגם צ'ייסרים להרמת המורל.

בורגר סאלון סמי עופר, פנחס ואברהם רוטנברג 2, חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אצטדיון נתניה

מצוידים בבירות ישראליות במגוון סגנונות, מפעל הבירה הישראלי הוא נקודת עצירה מצוינת כשיוצאים לעודד באצטדיון נתניה. לצד הבירות מציעים בסניף הנתנייתי של ג'מס מאכלים שהולכים עם בירה כמו דשא ופקקים: כנפיים, קריספי צ'יקן, סלופי ג'ו וג'מס בורגר.

ג'מס, שדרות טום לנטוס 60, נתניה

אצטדיון בלומפילד, תל אביב

ג'מה תל אביב. אתר מסעדת ג'מה תל אביב, אתר רשמי
ג'מה תל אביב/אתר רשמי, אתר מסעדת ג'מה תל אביב

במרחק הליכה קצר מבלומפילד נמצאת שכונת נוגה ובה מגוון אופציות, כשאחת מהן היא המסעדה האיטלקית-יפואית ג'מה. המטבח של ג'מה מציע מנות איטלקיות עם טוויסט יפואי, דרינקים שנעים בין יין לאפרול שפריץ, או בקיצור - דרינקים ופחמימות. אם יש לכם זמן עד שריקת הפתיחה, לשם אתם צריכים לנוע.

ג'מה, תרצה 14, תל אביב-יפו

ממול לבלומפילד נמצא פלאפל ג'ינה ובואו נודה באמת, לפעמים כל מה שצריך זה פלאפל חם וטרי כדי להעלות חיוך. אחרי שמחנים חוצים את הכביש ובלי להסתבך יותר מדי: חומוס, טחינה, נגיעה של עמבה וכדורים חמים בפיתה טרייה ואתם מוכנים לחוויה הכי ישראלית שיש.

פלאפל ג'ינה, שלבים 6, תל אביב

וכמובן, אם אתם רוצים להרחיק עד לרחוב יפת, תמצאו את אבולעפיה, חאג' כחיל, יאפא כנאפה ועוד דברים טובים.

אצטדיון טדי, ירושלים

מיס קוטור. אסף קרלה,
חגיגה. מיט קוטור/אסף קרלה

בקניון מלחה שנמצא במרחק גשר מהאצטדיון אפשר להנות מבשרים במסעדת מיט קוטור - אוכל מהיר וכשר למהדרין: אסאדו עגל מעושן, בריסקט מעושן בקראסט תבלינים וסילאן, בשרים על האש ושווארמה דונר טורקית אמיתית, לצד סלטי הבית המיוחדים. בין אם בלאפה, פיתה או מגש, מדובר באחלה סידור לאוהד הרעב.

מיט קוטור, דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים

למי שרוצה חוויה מיושבת ופחות על הדרך, קפה אביחיל, שנוסד ע"י נכדתו של מייסד מאפיית אביחיל המיתולוגית, הוא הכתובת. עם תפריט חלבי של השף יהודה קליימן מקבוצת מחנהיהודה אפשר לסגור לא פינה, אלא ארוחת ערב של ממש: ספגטי קאצ'ו אה פפה, רביולי גבינות או פסטה דרום איטליה עם שרי שמש, שום קונפי, ארטישוק, צלפים תרד ועוד.

קפה אביחיל, הדישון 21, ירושלים

אצטדיון טרנר, באר שבע

נודלס בקמפאי. האתר הרשמי של קמפאי, אתר רשמי
קמפאי/אתר רשמי, האתר הרשמי של קמפאי

האצטדיון של בירת הנגב בנוי מחוץ ללב העיר ולפני משחקים ההגעה אליו עלולה לקחת זמן. אז אם כבר הגענו לדרום ויצאנו לדרך מוקדם, את החלק הקולינרי של המשחק היינו בוחרים לבלות בדרך. מסעדת קמפאי הוותיקה נמצאת במרחק רבע שעה מהמגרש ושייכת לקבוצת מסעדות מנוסה. קמפאי מציעה קפיצה למטבח האסייתי ממוקצע עם מנות שמתחילות בסושי ומגיעות עד לנודלס ומוקפצים למיניהם, באווירה גבוה. כמובן, אופציות לצמחונים וטבעונים.

קמפאי, חיל ההנדסה 1 באר שבע

אצטדיון שלמה ביטוח, פתח תקווה

אוהדים בקיו בר. יחצ,
אוהדים ב-Q בר צופים במשחק/יחצ

בניגוד למרבית האצטדיונים בישראל, בקומפלקס של אצטדיון שלמה ביטוח עצמו פועלים מגוון עסקים הקשורים לעולם הספורט. במקום גם אפשרויות של בילוי עם אוכל ושתיה.

VINO היא מסעדת שף בוטיק ישראלית המקיימת במקום גם אירועים. למסעדה תפריט עשיר של בשרים, סלטים, שתיה וקינוחים. מי שיקדים להגיע רעב, יוכל לשבת ולבחור לעצמו את המנה המושלמת.

Q בר הוא בר גיימינג ספורט הכולל משחקי סוני ופלייסטיישן לצד בירות, אלכוהול ואוכל. במקום מתקיימות הקרנות של משחקים על מסכי ענק וכנהוג בחו"ל מס' מועדוני אוהדים מתארחים במקום לפני משחקים.

Gold & Ball הוא ביליארד בר בו שולחנות משחק לצד בר. המקום פתוח בערב עד לפנות בוקר. לא חשובה התוצאה, ניתן לבוא לאכול ולשתות בסיום המשחק. במקום שולחנות סנוקר, ביליארד ופול.

כל המקומות נמצאים בטבעת ההיקפית של אצטדיון שלמה ביטוח - דרך שלמה שמלצר 12 פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully