וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה חשפה טריק לפתיחת בקבוק קטשופ שאתם בטוח לא הכרתם

11.9.2022 / 23:30

לאורה העלתה לטיקטוק סרטון שבו הראתה כיצד היא עושה חור קטן באטם הנייר של הקטשופ בעזרת בליטה נסתרת לעין שנמצאת על פקק הבקבוק. הגולשים ממש לא התרשמו. צפו ושיפטו בעצמכם

האם זו הדרך הנכונה להשתמש במכסה הקטשופ?/TikTok/@momlifewithlaura

זה קורה לנו בכל שימוש: פותחים את בקבוק הקטשופ החדש שקנינו, לוחצים והנוזל הסמיך נותר בפנים. רק אחרי כמה לחיצות עיקשות האסימון נופל - שכחנו להסיר את נייר האטם שמפריד בין הקטשופ לפקק. לפני שאתם מסירים אותו בפעם הבאה שאתם קונים קטשופ, הנה לכם שיטה נוחה יותר לפתוח את הבקבוק ולהפוך אותו ליעיל יותר לשימוש - בלי בכלל להסיר את האטם.

משתמשת טיקטוק Momlifewithlaura העלתה לרשת סרטון שצבר כמעט מיליון צפיות ובו היא חושפת מהי הדרך "הנכונה" לפתוח בקבוק קטשופ - ואיך למעשה משתמשים נכון במכסה שלו. בסרטון היא חשפה לצופים שבחלק העליון הפנימי של הפקק יש נקודה קטנה בולטת שאיתה היא עושה חור באטם האלומניום מכוסה הנייר, מבלי להוציא אותו. "גיליתי שיש חתיכה קטנה מתחת למכסה של הקטשופ והיא משמשת לעשיית חור בכיסוי בדיוק מתחת לפתח של הבקבוק - כדי שיהיה קל יותר להוציא קטשופ מהבקבוק, מבלי להסיר את הכיסוי. מישהו אחר שם לב לזה?", היא אמרה.

תראו איך זה עובד:

לאורה נראתה מאוד מרוצה מה"תגלית" שלה, שלטענתה גם מונעת מהקטשופ לצאת בכמות גדולה מדי וללכלך את הצלחת. הצופים פחות התלהבו מהטריק שלה והיו חלוקים לגבי אופן השימוש בפקק הבקבוק.

"זה אולי עובד, אבל זו לא הסיבה שהבליטה הזו קיימת", כתב לה אחד הגולשים, "זה נועד לסתום את החור כדי שהקטשופ שבפנים לא יתייבש אחרי הפתיחה". אחר כתב לה ש"זה בכלל לא משנה, משום שהקטשופ עובר דרך החור של הפקק בכל מקרה".

מה אתם חושבים על הטריק הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully