וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד היום אכלנו קיווי לא נכון? זו הדרך הקלה והנכונה לאכול אותו

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 1:44

משתמשת טיקטוק גילתה שיטה מהירה ונוחה יותר לאכול קיווי וברשת התרשמו לטובה. קחו את הפרי המתוק ביד והתחילו ללחוץ

זאת הדרך הנכונה לאכול קיווי/TIKTOK/@CWKNIX

אתם ודאי בטוחים שאתם יודעים כיצד אוכלים קיווי, כי למה בעצם שלא תדעו? אבל אתם לא באמת יודעים. מסתבר שיש שיטה נוחה ומהירה יותר ליהנות מהפרי הטעים - ואלא מכם שנמנעו מאכילתו כי התעצלו לקלפו, כבר לא יצטרכו להתמודד עם זה.

משתמשת הטיקטוק ניקס אדמס (@cwknix) מודה שבמשך שנים נישנשה מהפרי לא נכון. בסרטון קצר שצבר כמעט חצי מיליון צפיות, היא הדגימה את השיטה שלמדה והצופים נותרו המומים. היא אמרה: "אני בת 35 ורק עכשיו הבנתי איך אוכלים קיווי". אם, כמו כולנו, קילפתם את הפרי ואז פרסתם אותו לחתיכות קטנות - או חתכתם אותו לשתיים ובעזרת כפית גרפתם החוצה את התכולה העסיסית - יש דרך קלה יותר!

תראו איך היא עושה את זה:

@cwknix HOW TO PROPERLY EAT A KIWIFRUIT???‍♀️?‍♀️ #shook #nztiktok #fyp #foryou #lifeskills ♬ original sound - NIX ADAMS

ראשית, ודאו שהפרי בשל לחלוטין ולאחר מכן מעכו את החלק הפנימי שלו עם הידיים. "אתם צריכים לרסק את הכל ולסחוט אותו", מראה ניקס לצופים בעודה סוחטת את הפרי באגודליה. ברגע שמרגיש לכם שנוצרה עיסה בפנים, חתכו את החלק העליון ודחפו את הפרי העסיסי ישר לתוך הפה שלכם כאילו היה זה שלוק. הטריק יהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים - אם גם לכם אין לכם כח לטרוח בקילוף וחיתוך של הפרי המחוספס הזה.

הצופים אהבו את השיטה והבטיחו לנסות אותה. "אני עושה את זה כבר כמה שנים כי אני עצלן", כתב אחד שכבר ניסה ואחר הוסיף: "וואי זה נראה ממש פשוט. הולך לקנות לי". צופה נוספת כתבה: "עד היום חתכתי לשתיים והוצאתי בכפית. זו נראית דרך הרבה יותר נוחה משלי. לגמרי הולכת לאמץ את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully