וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל מצב, בכל רעב: 5 פעמים שמוזס שופ היא הבחירה המושלמת לארוחה המושלמת

בשיתוף מוזס שופ

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 15:40

שוב תקועים ולא יודעים מה להזמין? עוד פעם מרפרשים ומחכים שהאלגוריתם יציל אתכם? מוזס שופ תשמור לכם על רשת נקייה מטעויות בערב של כדורגל, וגם תביא אתכם בשלום לסוף יום העבודה. וזה לא הכול

מוזס שופ. מאור בר,
חם, עסיסי, טעים, מפנק. מוזס שופ/מאור בר

אנחנו לא יודעים אם זה כלל מדעי או סתם תחושת בטן פרטית, אבל הרגע הזה שבו צריך באמת להחליט איפה אוכלים עכשיו תמיד נמתח באופן לא פרופורציונלי למידת הרעב שלנו. כולנו היינו שם, כולנו חזרנו מצולקים (וגוועים), מבטיחים לבוא מוכנים יותר בפעם הבאה, עם רשימות והמלצות ואופציות. וחוזר חלילה.

במקום זה, קחו גו-טו שתמיד עובד, המלצת זהב שתפתור את ההתלבטויות, תשכנע את הלא-משוכנעים ותאסוף סביבה מספיק אנשים רעבים. בשתי מילים: מוזס שופ. במילה אחת: בתיאבון!

האחות הקטנה והסופר מגניבה של מוזס, מציעה סניפים קטנים וממזריים עם תפריט מהודק שמדבר המבורגרית בשפה שכולם מבינים, ומציע מיתולוגיות מוזסיות מוכרות, לצד מנות חדשות וכיפיות, עם טעמים מאוד חדשים ומפתיעים. אתם יכולים לבוא ולשבת עם החבר'ה, לעשות טייק-אווי למשרד, או להישאר על הספה מול הבינג' - בכל מקרה ההמבורגר יגיע אליכם, איך שאתם רוצים אותו, ואיך שכולם רוצים אותו- חם, עסיסי, טעים, מפנק.

ערב של אלופות

מוזס שופ. גיל אבירם,
ניצחון. שריקת סיום. מוזס שופ/גיל אבירם

פעם זה היה פשוט. בירות, גרעינים, מקסימום אבטיח במחצית השנייה - וסגרתם ערב של כדורגל מול הטלוויזיה עם חברות וחברים. פעם. היום, כשכל מפגש צריך להיות טעים, כשהאופציות בחוץ בלתי נגמרות, וכשהמשחק הרבה פעמים הוא רק תירוץ לחוויה האמיתית, הגיע הזמן שתעלו על המגרש ברגל ימין, ובכושר משחק.

וכשאנחנו אומרים כושר, אנחנו מתכוונים לדיל החברים של מוזס שופ, למשל. ארוחת More Than Friends, לדוגמה, תשלח לכם הביתה 4(!) המבורגרים לבחירה, וצ'יפס גדול כמובן, ותעלה לכם רק 219 ₪. אותה ארוחה, עם שדרוג לפרימיום, תחליף את הצ'יפס בארבע תוספות (צ'יפס, צ'יפס ליים שחור, מוזס שופ צ'יפס וטבעות בצל) ותיקח מכם רק 269 שקלים. ארבע פינות של סלון, הרבה אוכל של אלופות באמצע, וצ'מפיונס מסביב. ניצחון. שריקת סיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משפחה מנצחת

מוזס שופ. מאור בר,
אין עליהם, ואין עלייך. מוזס שופ/מאור בר

אנחנו לא שופטים, גם אנחנו מגיעים בדיוק ככה לסיטואציה הזאת - סוף אחר הצהריים, תחילת הערב, ופתאום שוב צריך לדאוג לארוחה נורמלית לילדים. אבל אנחנו בדיוק בגינה, ועד שנגיע הביתה, ומקלחות, ומה נכין שלא הכנו כבר אתמול ושלשום?

בדיוק בגלל זה יש מוזס שופ. דיל Mini Mo יתגמל מיני-בורגר או נאגטס יחד עם צ'יפס למיני-מי תמורת 41 שקלים, ולך אפשר לארגן Small Talk (המבורגר בקר, גבינת בושה, סלסת מנגו פיקנטית, ארגולה, בצל סגול, מלפפון חמוץ, 61 שקלים) לשיחה הכי חשובה של היום, או נאגטס-מבוגרים ברוטב קארי-דבש או פלפלת אסייתי (34 שקלים). עצירה קטנה, ישיבה במקום או טייק-אווי זריז, או אפילו משלוח שמצליח להגיע הביתה בדיוק בשניה שהם שואלים "מה יש לאכול היום". כי אין עליהם, וכי אין עלייך.

אופן ספייס

מוזס שופ. גיל אבירם,
חברים למשרד, חברים ללאנץ'. מוזס שופ/גיל אבירם

זה מתחיל בדרך כלל יותר מדי מוקדם. 10:00, מקסימום 11:00, והשאלות מצטברות בחלל העבודה המשותף, במשרדים ובווטסאפ הקבוצתי. העבודה ממשיכה, כן, אבל שלוש מילים חגות מעליה כמו מטוס שעובר הלוך ושוב עם שלט מצחיק על קו החוף בשבת בבוקר - מה אוכלים היום?

הסיטואציה מאתגרת, מורכבת, למקצוענים בלבד. לכל אחד יש טעם ודעה, העדפה וזכות וטו. כולנו מכירים את זה. כולנו היינו שם. כולנו זוכרים את הפעם ההיא שנשארנו רעבים רק כי לא הצלחנו להגיע להסכם שלום על ארוחת הצהריים.

לא עם מוזס שופ. התפריט יודע לספק כל גחמה, לרצות כל בררן ולהעלות חיוך על כל פנים בדרך לחצי השני של היום. ביונד בורגר עם אמנטל טבעונית ואיולי כמהין? ברור. ארט בורגר בקר וטלה עם רוטב פלפלים מיתולוגי? קיבלתם. קריספי צ'יקן למי שמעדיף להפחית בשר אדום בלי להתפשר על שחיתות וקראנץ'? יאללה. סלט קיסר קליל אך מפנק עם איזו תוספת של עוף ושעועית ירוקה? השתכנענו. ככה זה, חברים למשרד, חברים ללאנץ'. עד מחר.

לא סתם יציאה

מוזס שופ. מאור בר,
ערב אגדה. מוזס שופ/מאור בר

זה היה ערב אגדה עם חברים אגדה, משהו שנזכור לפחות עד… מחר. אחד שיוצא בשבוע הבא לטיול הגדול, חברה שמתחילה ללמוד ומישהי שנכנסה לחבורה ממש לא מזמן, וכבר מרגיש לכולם שהיא הייתה פה תמיד. עכשיו רק צריך לסגור הכול עם משהו שישאיר טעם טוב בפה, שלא יפלה את הטבעוני, שייתן לקרניבורים תשובה מוחצת, ושיניח על השולחן משהו גם לאלה שלא כל כך רעבים, אבל לא יסרבו אף פעם לצ'יפס טוב.

מוזס שופ עושה בדיוק את זה, עם שמיניית אופציות, כולל אחת ביונד ואחת קריספי צי'קן, עם דיל של ארוחות משתלמות, אפשרות להוסיף עוד ועוד קציצות למי שחייב חלבון, ועם לא מעט הפתעות שמתנפלות עליך מהצד. צ'יפס עם רוטב חמאת בוטנים מישהו? טבעות בצל אמיתיות בטמפורה? מוחיטו מרענן ובועט או ברולה שוקולד מפנק? זה היה ערב אגדה. והוא נגמר בדיוק ככה.

אפטר פארטי

מוזס שופ. גיל אבירם,
חיוך בין ביס לביס. מוזס שופ/גיל אבירם

האוטובוס עוצר, הסמל מסתכל על השעון, המחלקה מתחילה לדהור החוצה. זה לא בדיוק חמשוש מפנק בבית, אבל אחרי השבוע הזה, גם אפטר של כמה שעות יספיק. הטלפון הביתה יחכה, גם השיחה הארוכה יותר עם החברה, קודם כל אוכל, קדימה הסתער. אבל איפה אפשר לשבת עם כולם - הצמחוני והמסורתי, זה שכל הזמן רעב וההוא שלא יכול לבזבז יותר מדי אבל לא רוצה לצאת נבוך?

מוזס שופ פותרת את כל העניינים האלה בקלות, ועם חוש טעם מדויק. התפריט הכשר שלה לא חוסך בשחיתויות מעל הבשר ולא ירגיש לכם אפילו לשניה כאילו התפשרתם עם משהו - כיסון קריספי של ביצה מעל הקציצה, רוטב סודי מעל הצ'יקן, אסאדו וריבת בצל וגם תוספות שיושבות טוב עם הביונד, או נאגטס קטלניים למי שלא רוצה להתפרע עד כדי כך. מסביב לשולחן יש כיפות סרוגות וקיבוצניקים, לוחמים ולוחמות, וסמל אחד שיושב שם בפינה, ואפילו מחייך קצת בין ביס לביס. אתם לא?

להזמנות: 9904*
לאתר

בשיתוף מוזס שופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully