וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה מתוקה: 5 סוויטבוקסים לאנשים שאוהבים במיוחד

מוגש מטעם Sweetweet

13.9.2022 / 14:29

מתוקים מכל העולם, חטיפים מושלמים לבינג' ואפילו אתגר הראמן הלוהט: אם עדיין לא קניתם מתנות לחגים, הסוויטבוקסים החגיגיים של Sweetweet יתאימו לכם בצורה מושלמת

תקופת החגים מתקרבת בצעדי ענק, מה שאומר שהגיע הזמן להתחיל לחפש מתנות לבני המשפחה ולחברים הקרובים. במקום לשבור את הראש ולהפוך את הרשת בניסיון למצוא את המתנה המושלמת, ב-Sweetweet מציעים סוויטבוקסים חגיגיים שמלאים בכל טוב ומתאימים בדיוק לתקופת החגים הקרובה. אבל איך יודעים איזה סוויטבוקס לבחור? עשינו לכם סדר.

Happy Sweetbox. יח"צ,
Happy Sweetbox/יח"צ

Happy Sweetbox

מוצר הדגל של Sweetweet, שנארז בהתאמה אישית בהתאם לתשובות שתספקו באתר. בעת בחירת הסוויטבוקס משיבים על חמש שאלות שיעזרו ל-Sweetweet להבין את ההעדפות שלכם ולספק עבורכם את המאזן המושלם.

Sweetweet Binge. יח"צ,
Sweetweet Binge/יח"צ

Sweetbox BINGE

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את זוג החברים האלו שלא יכולים בלי נטפליקס - סוויטבוקס Sweetbox BINGE יתאים להם כמו כפפה יד; הוא משתדך בצורה מושלמת למרתון צפייה בטלוויזיה וכולל, בין היתר, פופקורן בטעמים מכל העולם (כמובן) ושלל חטיפים מיוחדים.

Sweetweet Asia. יח"צ,
Sweetweet Asia/יח"צ

SweetBox Asia

אחד הסוויטבוקסים הכי מיוחדים שיש, לאנשים שאוהבים לנסות דברים חדשים. הסוויטבוקס כולל כמה מוצרים מפתיעים במיוחד, כמו ראמן חריף במיוחד, חטיפים סודיים, גלידה חמה ואפילו סוכריות קוקטיילים מגניבות.

Sweetweet Magic. יח"צ,
Sweetweet Magic/יח"צ

Sweetbox MAGIC

מהדורה קסומה במיוחד שמתעדכנת ומתחלפת כל הזמן, בהתאם לטרנדים החמים בעולם. הסוויטבוקס המיוחד כולל 25 חטיפים מתוקים שונים, זאת בנוסף לחמישה פריטים מיוחדים שנלקחו היישר מהאגדות, ויש גם להיטים שווים מהעולם.

Sweetweet Paradise. יח"צ,
Sweetweet Paradise/יח"צ

SweetBox Paradise

לצערנו, לא לכולם מתאפשר לצאת לחופשה בתקופת החגים וכאן בדיוק נכנס לתמונה סוויטבוקס Paradise, שייקח אתכם לחופשה ייחודית של טעמים. בסוויטבוקס לא פחות מ-30 חטיפים מתוקים וארבע הפתעות מגניבות במיוחד.

seperator

הסוויטבוקסים של Sweetweet מגיעים במשלוח עד הבית בכל חלקי הארץ וניתן לבצע איסוף עצמי מתל אביב. אז אם מתחשק לכם לפנק את האנשים הכי קרובים אליכם בסוויטבוקסים מתוקים וחגיגיים, Sweetweet היא הכתובת שלכם.

לאתר
לאינסטגרם
ניתן למצוא אותנו גם בוולט

מוגש מטעם Sweetweet
  • עוד באותו נושא:
  • מארזי חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully