וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנרגיה, הטעם, ובעיקר ההמבורגר: 5 סיבות מצוינות להרים מוזס שופ באמצע יום העבודה

בשיתוף מוזס שופ

18.9.2022 / 8:40

הרבה דברים טובים קורים כשהשנה מתחילה, ותחושת האופטימיות באוויר מוצדקת, אז בואו ניישר קו עם המלצת אוכל אחת טובה באמת

מוזס שופ. מאור בר,
לחיים. מוזס שופ/מאור בר

יש לא מעט טקסים משרדיים שאנחנו זורמים איתם בכיף. אירועים חגיגיים, ציוני דרך, שמחות משותפות - הכול טוב, באמת, והכול גם בילט-אין בדיל הזה שנקרא "לעבוד עם עוד אנשים באותו מקום". רוב ההתרחשויות האלה, אגב, נחמדות מספיק בשביל שלא נחשוב עליהן יותר מדי, ומספקות בדיוק את מידת ההפוגה הנדרשת מעוד יום של תשע עד חמש.

אבל אנחנו כאן כדי לדבר על הרמות כוסית. אתם יודעים, האירוע הזה שמפגיש הרבה מאוד אנשים סביב שולחן אחד גדול, ומבטיח להם "אוכל". איזה אוכל? כמה טעים הוא יהיה? האם הוא ירים כמובטח? אל תגזימו. כי בכל משרד ובכל עבודה תמיד תמצאו את עצמכם בסוף מול שולחן של פשרות - במחיר, בהעדפות, בטעם של המזמינים. טקס מסורתי, כאמור.

אלא אם כן מרימים כוסית עם מוזס שופ.

בגלל הטעם

מוזס שופ. גיל אבירם,
לסגור כל פינה. מוזס שופ/גיל אבירם

קשה לנצח את השידוך העסיסי בין שיניים רעבות ובין 100% בשר בקר טרי, שנטחן במקום והפך ממש כרגע להמבורגר. תוסיפו לזה לחמניה רכה וחמימה, קולקציית רטבים ותוספות, ותקבלו מה שכל אחד היה רוצה לקבל כשקוראים לו לעשות לחיים - בלוטות טעם שמפנטזות על ארוחת צהריים טובה באמת, ואיוונט שמממש אותה.

אלה, יחד עם מעטפת שיודעת להציע גם מוחיטו מרענן וגם רוטב חמאת בוטנים אינדונזי על הצ'יפס, גם שוקולד-ברולה וגם ביצת עין בכיסון פריך מעל הבשר, יסגרו לכם כל פינה שצריכה להיסגר, ועוד קצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בגלל הגיוון

מוזס שופ. מאור בר,
לדאוג לכולם. מוזס שופ/מאור בר

מכירים את ההזמנה המשרדית הזאת לצהריים שמתעכבת עד שכולם כבר איבדו את הרעב? מכירים את החבר שלא מוצא את עצמו בתפריט? מוזס שופ מציעה "משהו לכל אחד", לא כסיסמה ולא כחד-קרן קולינרי, אלא ממש במציאות, מול העיניים.

צריכים כשר? יש סניפים כשרים מצוינים. טבעוני? ביונד עם גבינת אמנטל טבעונית ואיולי כמהין טבעוני, יפיל ברשתו גם קרניבורים. מעדיפים סלט כדי לא לשבור את התדמית השומרת? קריספי סאלאד עם מיקס ירקות שורש, שבבי בצל מטוגן ורוטב חמאת בוטנים אינדונזי וקריספי צ'יקן מעל יצליח לעשות את זה בקלות, בלי להכניס אתכם ל-Fomo. ככה זה כשבאמת דואגים לכולם.

בגלל החברים

מוזס שופ. גיל אבירם,
ברור שלחלוק. מוזס שופ/גיל אבירם

בינינו, אין כמו "לחיים" שמפגיש באוויר שני המבורגרים עסיסיים, אבל גם אם לא הגזמתם עם האוכל כמונו, בטח תסכימו שזה האוכל הכי כיפי לחלוק.

כל אחד עם הקציצה שלו (או עם הקריספי צ'יקן, ברור), ובאמצע הר של תוספות שבקלות יכולות להיות הכוכבות הראשיות. צ'יפס קלאסי או גירסת מוזס צ'יפס מיוחדת, טבעות בצל בטמפורה פריכה-פריכה או נאגטס עם דיפ קארי-דבש - הכול לכולם, בבקשה. וגם קינוח כמובן. לחלוק, ברור שלחלוק.

בגלל האנרגיה

מוזס שופ. מאור בר,
טעם של עוד. מוזס שופ/מאור בר

לא באנו לדבר רעה על הקייטרינג העייף שלא בא להשקיע. לא פוסלים בימים מסוימים גם חמגשיות וצורות הגשה שאיכשהו הפכו כאן לסטנדרט. רק נגיד, בקריצה, שמוזס ידעה כל השנים לספר חוויה, ושהאחות הקטנה שלה לקחה את הכישרון הזה ופיתחה אותו עוד יותר.

אתם יכולים לבוא עם כ-ל המשרד ולשבת שם, או לקבל את ה-FEEL הזה במשלוח עד המטבחון - בכל מקרה זה יהיה מושקע ומהודק, קליל ובועט, ובעיקר ישאיר לכם טעם אטרקטיבי של עוד בפה.

בגלל האוכל

מוזס שופ. גיל אבירם,
ואיזה המבורגר. מוזס שופ/גיל אבירם

יכול להיות שזה מובן מאליו. יכול להיות שמיותר להגיד את זה. יכול גם להיות שהסיטואציה החברתית חשובה לא פחות ממה שמכניסים לפה, אבל כבר התכנסנו, והחלטנו לחגוג. לא כדאי שנחגוג גם את האוכל?

מוזס שופ יודעת לסגור את כל סימני השאלה האלה בין אם אתם יורדים במעלית ומגיעים אליה לשבת, ובין אם אתם מקבלים את פני השליח הזריז. היא יודעת שצריך סניף יפה ואווירה טובה, אבל הבינה כבר מזמן שהאוכל חייב לדבר במקביל.

זה אומר קוקטייל פתיחה (והמשך) מושקע ומנות ראשונות שפותחות את התיאבון עוד יותר, זה אומר דיל חברים ותפריט אירועים בהתאמה אישית. וזה בעיקר אומר המבורגר. איזה המבורגר.

להזמנות: 9904*
לאתר

בשיתוף מוזס שופ
  • עוד באותו נושא:
  • מוזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully