וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן זה עובד: הטריק הגאוני לחתוך בצל בלי לבכות

9.10.2022 / 23:52

נמאס לכם להזיל דמעות בזמן חיתוך בצל ואין לכם מושג למה זה קורה? קבלו טיפ פשוט באופן מרגיז שיגרום לכם להישאר עם עיניים יבשות

ככה תחתכו בצל כמו המקצוענים/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

תתכוננו לטיפ שלא הכרתם עד כה ואתם תהיו בהלם מהיעילות שלו. מדובר בטיפ משנה חיים (ברצינות) לחיתוך בצלים שמונע מהחותך לדמוע. כל מה שאתם צריכים זה בסך הכל נייר סופג. כן, שמעתם נכון, נייר סופג שלכל אחד מאיתנו יש בבית.

שילו, גולשת אוסטרלית, פרסמה בפייסבוק שהיא שמה נייר סופג אותו הרטיבה סמוך לקרש החיתוך כשהיא חותכת את הבצל וזה מונע ממנה לבכות. "אני מתערבת שלא ידעתם את זה עד עכשיו", שילו כתבה, "הסיבה שאתם בוכים כשאתם חותכים בצל היא הכימיקלים שהבצל מפריש למקור הכי קרוב של מים שיש לו - שהוא העיניים שלכם. עכשיו רוצו להשתמש בטיפ הזה".

שיטה לחיתוך בצל בלי דמעות. Facebook, צילום מסך
שיטה לחיתוך בצל בלי דמעות/צילום מסך, Facebook

והיא צודקת. הסיבה לבכי בעת החיתוך הוא הכימיקל syn-Propathanethial S-oxide המופרש על ידי בצל כאשר הם נקצץ.

האדים של הכימיקל עולים לתוך האף והעיניים שלנו מה שגורם לגירוי שלהם ולדמעות. לא ברור אם הנוזל במגבת הנייר אכן שואב את הכימיקל, או מדלל אותה אבל זה עובד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הנה תראו

@partyshirt Onion hack? via @cerealeatingghost ♬ original sound - PARTY SHIRT

עשרות אלפי גולשים ראו את הרעיון הפשוט שלה ורובם אמרו שלא היה להם מושג למה הם בוכים כשהם חותכים בצל. "אני אוהבת שלא משנה בת כמה את, אפשר עדיין ללמוד דברים חדשים. אני הולכת להשתמש בזה בטוח", כתבה אחת ושנייה הוסיפה: "אני יכולה לאשר שזה עוזר ממש".

אחרים העלו רעיונות משלהם כיצד הם לא בוכים בזמן חיתוך בצל. "אני תמיד משאיר את הברז של הכיור פתוח", כתב אחד ושני הוסיף: "אני מכניסה את הבצל למקרר וזה עוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully