וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים רצו כל הזמן לאכול מקדונלד'ס - ולאבא היה פתרון גאוני

22.10.2022 / 23:40

אדי שבר את הרשת באמצעות הטריק שלו שעונה על הדרישה של הילדים שלו לאכול שוב ושוב המבוגרים תעשייתים - מבלי ללכת לענקית האוכל המוכן. הביקורות היללו. וגם: כיצד הגישה שלו הוכחה מחקרית?

זה מה שעושים כשהילדים רוצים לאכול רק מקדוןנד'ס/@bestdad_ceo

אבא מתחוכם שיתף את הטריק המהפכני שלו להתמודדות עם בעיה שמוכרת להורים רבים - מה לעשות כש"הילדים שלכם אומרים שהם רוצים רק מקדונלד'ס" לארוחת הערב. בסירטון שנצפה מעל 5 מיליון פעמים בטיקטוק, אדי אלברט, האבא שלא נשבר (ומפרסם תחת השם BestDad_CEO) הראה מה הוא עושה כשהילדים שלו ממש רוצים טיול למסעדת המזון המהיר. אלא שבעוד שהגישה שלו זכתה לשבחים אצל חלק מהצופים, אחרים האשימו אותו ברמאות וחוסר הוגנות כלפי הילדים שלו.

לאחר שהפך לויראלי הוא סיפר לניוזוויק: "הילדים שלי תמיד רצו את ההמבורגרים של מקדונלד'ס אז רציתי לגרום להם לחשוב שהם אוכלים מקדונלדס בעוד שהם אוכלים את ההמבורגרים הביתיים שלי". האבא החכם הכין המבורגר מבשר איכותי בבית, וכשהאוכל היה מוכן, עטף אותו בנייר עטיפה ממותג של מקדונלד'ס והגיש לשני הילדים שלו.

"הלכתי לשם יום אחד וביקשתי עוד נייר עטיפה של הצ'יזבורגר, הם נתנו לי לפחות 10", הוא סיפר, "בהתחלה הילדים אמרו שההמבורגר הוא בטעם שונה, אז אמרתי להם ששינו את המתכון והם עכשיו גדולים יותר וטובים יותר".

זה מה שהוא עושה

@bestdad_ceo It worked until they asked where are the happy meal toys ??‍♂️ #fastfood #parentinghacks #parentinghumor #dadmoves ♬ I Wanna Go Home - Fat Cat

"אהבתי את הרעיון", כתבה אמא אחת ושנייה הגיבה לו, "אתה גאון", אבל לא כולם כמובן אהבו את המאמץ של האבא, "זה הרבה עבודה, לא היה זול יותר ללכת לשם?". אבא נוסף אמר: "לא יותר קל ללמד אותם שאפשר גם לקבל לא כתשובה?".

אלברט, שסיפר שהשיטה הזאת הפסיקה לעבוד כשהילדים שאלו מה עם המתנה של ארוחת הילדים, הגן על הגישה שלו: "להיות הורה זה קשה, במיוחד כשאתה אחרי יום ארוך של עבודה ולא רוצה להתווכח עם הילדים. אין שום טעות בלפעמים לתת לילדים את מה שהם רוצים במקום לשמוע אותם מתלוננים. כשיש לך שני ילדים קטנים ואתה בבית ביום שבת ולא רוצה ללכת לשום מקום, אין שום דבר רע בלזרוק המבורגר לגריל ולהנות בבית, במקום להכניס את הילדים לאוטו ולנסוע למקדונלד'ס".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הוא גם למד איך להשטיח את הבשר

@bestdad_ceo Replying to @.•°Koi°•. He said the punch gave it the extra taste #parentingpranks #mcdonalshack #parentinghumor #dadhumor ♬ Super Freaky Girl - Nicki Minaj

הילדים מעדיפים מקדולנד'ס - וזה הוכח מדעית

עבור דורות של ילדים, כשהם רואים את הסמל של מקדולנד'ס מחוץ לחלון המכונית זה תמיד ילווה בשאלה הקבועה: "אמא, אפשר לעצור במקדונלד'ס?". התשובה לרוב תהיה: "יש לנו אוכל בבית". ולמרות דורות של דחייה, נראה שלענקית המזון המהיר עדיין יש שליטה על הדור הצעיר, ב-2007 מחקר של אוניברסיטת סטנפורד הראה איזו השפעה יש ללוגו של מקדולנד''ס על ילדי גן.

קבוצת מבחן של 63 ילדים בגילי 3-5 התבקשה לטעום שני מאכלים זהים ממקדולנד'ס. הראשון הוגש להם באריזה המוכרת, והשני באריזה שונה ולא ממותגת. למעלה מ-60% מהילדים דירגו את האוכל הממותג כטעים יותר. "הילדים לא סתם מבקשים את האוכל של מקדונלד'ס", הסביר דוקטור תומאס רובינסון, מנהל במרכז ללבריאות ומשקל של ילדים באונ' סטנפורד, "הם באמת מאמינים שהנאגטס, הצ'יפס, ההמבורגרים ואפילו הגזרים של מקדונלד'ס טעימים יותר מאותם מוצרים זהים באריזה לא ממותגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully