וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מקדולנד'ס בארצות הברית חושפים: כך "מכינים" בצלים ברשת

29.10.2022 / 23:53

בחור שטוען כי עבד ברשת הבורגרים הענקית אמר כי דרך הכנת הבצלים לא ידועה לכולם והיא כוללת ייבוש שלהם על מנת לשמר אותם. האנשים שראו את השיטה נשארו עם בחילה וטענו: "לא יודעים למה ציפינו למשהו אחר"

איך "מכינים בצל" במקדונלד'ס?/Tiktok

עוד ועוד עובדים של מקדונלד'ס ברחבי העולם בוחרים לחשוף את הסודות של החברה ברשת. חלקם מגלים את הסיבה האמיתית למה הקש שמביאים לכם עם השתייה הוא כל כך ארוך (כי ככה מגיעים יותר גזים אל הלשון שלכם וזה משפר את הטעם), אחרים מסבירים מדוע מצלמים אתכם כשאתם מזמינים בדרייב ת'רו (כדי לא להתבלבל בהזמנה). אבל הסירטון האחרון של אחורי הקלעים שהעלה המשתמש @justinalbert19 וניער את האבק מעל השיטה שבה "מכינים" ברשת בצלים, הביא למיליוני צפיות בטיקטוק ואלפי תגובות מזועזעות.

חשוב לציין כי הסירטון עצמו מתייחס לצורת ההכנה בארצות הברית (וככל הנראה גם באוסטרליה) ושרוב המוצרים בהם נעשה שימוש בבצלים החתוכים הללו לא מוגשים בכלל בסניפים בישראל. באתר הרשת בישראל נכתב ש"במקדונלד'ס מקפידים על ירקות טריים שעוברים תהליכי בקרת איכות מהמתקדמים בעולם, וגם על עמידה בתנאי יסוד של גידול החקלאות ושמירה על תהליכי ההדברה על פי מדיניות משרד הבריאות".

אז איך מכינים במקדונלד'ס את הבצל?

@justinalbert19 how we make onions at mcdonalds! (comment what you want to see next) #mcdonalds #fyp #foryoupage ♬ Mc/Donald's - The Inertia King

הכותרת של הסרטון הוא: "כיצד אנחנו מכינים בצלים במקדונלד'ס". בסירטון ג'סטין חושף שהבצלים הקצוצים שמוסיפים לבורגרים שאנחנו כל כך אוהבים מוכנים מראש. עכשיו זה אולי לא יפתיע חלק מהאוכלים במקדונלד'ס, אבל השיטה שהוא הציג גרמה לרבים מהאנשים לבחילה.

ג'סטין סיפר שהבצלים מיובשים בתהליך שכולל הוצאת כל הלחות כדי לשמר את הבצל. בסירטון, ג'סטין לוקח שקית ובה הבצל שכבר יובש, אותו הוא מכניס אותו למיכל עם קרח. לאחר מכן הוא ממלא את המיכל במים ומערבב. ברגע שהתערובת מספיק עבה, הוא סוגר את המיכל במכסה, והבצלים מוכנים לשימוש.

השיטה הזאת הייתה כנראה חדשה למגיבים: "האם זו בדיחה?", כתב אחד מהם ושני הוסיף: "לא יודע למה ציפיתי למשהו אחר מהם". שלישי תהה: "הם לא יכולים סתם לחתוך בצלים?". רביעי אמר מצידו: "אני לא אוכל שם אבל נהייתה לי בחילה".

משתמש אחר שטוען שגם הוא עבד במקדונלדס הרחיב והסביר ש"יש שני סוגי בצלים, טריים ומיובשים. את המיובשים שמים במקדאבלס, ביג מק, צ'יזבורגר וכו', והטריים הולכים לבורגרים הרגילים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עובדים נוספים מאשרים: ככה זה קורה

עובד נוסף, חוסיין דמיטריס מסידני, אוסטרליה, אישר גם הוא כי ככה מכינים את הבצל בסרטון שהפך לוויראלי. 'כן, ככה אנחנו מכינים את הבצלים שלנו,' הוא הינהן תוך כדי שהוא צופה בסרטון, "קח שתי חבילות של בצל מיובש, שים אותם במיכל. תוסיף קצת מים - אני לא מוסיף קרח, רק מים. תכניס את זה למקרר, תן לזה להתקרר, תן לבצל המיובש לספוג את הלחות של המים"

בהצהרה של מקדונלד'ס אוסטרליה נאמר בתגובה: "אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו אוהבים ללכת לכל סניף של מקדונלד'ס ולקבל את אותם טעמים נהדרים שהם מכירים ואוהבים. זו הסיבה שאנו משתמשים בבצל מיובש בצ'יזבורגרים, המבורגרים וביג מק בכל המסעדות ברחבי העולם. אין מרכיבים אחרים בתפריט שלנו שמיובשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully