וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע בום: השבוע הטעים של מוזס שופ

בשיתוף מוזס שופ

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 7:31

יש אנשים שצריכים רק תפריט אחד, ויש תפריט שמתאים לכל האנשים, כל הזמן

מוזס שופ. מאור בר,
אפשר לחזור? מוזס שופ/מאור בר

יום-יום, כל יום, שבוע שלם של ארוחות במוזס שופ: זה לא בדיוק אתגר ולא התחיל כהתערבות, שום בדיחה לא נפתחת ככה והצחוקים היחידים שתשמעו הגיעו רק בסוף הארוחה (וטוב, גם כשהאוכל הגיע כמובן), אבל מה שהתחיל ביום ראשון כמשימה מורכבת, התגלגל מהר מאוד עד סוף השבוע והוליד מסקנה אחת פשוטה - אנחנו רוצים לחזור. ואם אפשר, אז כבר בשבוע הבא.

בגלל כל זה, וגם כי חשוב לנו לשתף, הכנו לכם את הלו"ז המושלם לשבוע אוכל מושלם. בתיאבון!

יום ראשון: דילוגים

מוזס שופ. גיל אבירם,
כולם יודעים. מוזס שופ/גיל אבירם

המשימה היא תמיד מעל הכול, אבל יום ראשון זה יום קופסאות הפלסטיק השקופות של אמא, שמתחממות כולן ביחד במיקרו הישן של המשרד. כולם יודעים את זה, כולם עושים את זה, אז בואו נדלג ישר ליום שני, טוב?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יום שני: הבחירה הקלה

מוזס שופ. מאור בר,
הבטחות. מוזס שופ/מאור בר

יום שני הקשוח עדיין סוחב זכרונות מכל ההחלטות הטובות שעשינו במוצ"ש, ולכן הבחירה קלה - Eatsane Moses Shop. זה אומר לחמניה עם 80% פחמימות פחות מלחמניה רגילה, וכפול חלבון. עליה הלבשנו ארט בורגר (המבורגר בקר וטלה, חסה קצוצה, בצל סגול, מיונז ורוטב פלפלים) ומנה אחת של צ'יפס, שהבטחנו לא לסיים, או פשוט לחלוק עם השולחן. הבטחות, אתם יודעים.

יום שלישי: פיצוץ

מוזס שופ. גיל אבירם,
פיק-מי-אפ. מוזס שופ/גיל אבירם

היום הכי סתמי של השבוע משפיע על מצב הרוח של כולם, וארוחת הצהריים המשרדית פשוט מחייבת פיק-מי-אפ, או במילים של מוזס שופ - "בום-בום בדרך שלי".

במילים של כל השאר מדובר ב-"My Way", המבורגר בקר שמחכה בסבלנות (אבל לא יותר מדי) לרצועות אסאדו מעושן, ואז מקבל ריבת בצל עמוקה-מתקתקה מלמטה, איולי כמהין מלמעלה, וחסה עם מלפפון חמוץ מכל הצדדים האפשריים.

והבומים? כאן מדובר ברוטב חדש, שלקח את המוכר והאהוב - קטשופ ומיונז כמובן - ועירבב פנימה קצת קיק של סרירצ'ה, חרדל וצ'ילי מתוק. הצי'פס השולחני יודה לכם, וגם טבעות הבצל בטמפורה. ככה הופכים סתמי לפיצוצי.

יום רביעי: איזונים

מוזס שופ. מאור בר,
כל מה שכיף. מוזס שופ/מאור בר

ההגזמות של אתמול דורשות את האיזונים של היום, וזה בדיוק מה שכיף במוזס שופ. סלט קיסר גדול, עמוס לבבות חסה פריכה, בצלצלי שאלוט, קרוטונים, עוף ושעועית ירוקה, עם רוטב עמוק ועוד קצת פרמזן, יעשה את העבודה, ועסקה משרדית הוגנת לשני הצדדים תוסיף להזמנה המבורגר אחד וצ'יפס אחד לחלוקה.

נכון, מדובר במוזס שופ צ'יפס (עם רוטב בוטנים אינדונזי ממכר) ובבורגר "Egg Over" (המבורגר בקר, ביצת עין מחכה להתפרץ מתוך כיסון פריך, עלי רוקט, בצל סגול, מלפפון חמוץ ומיונז חריף), אבל זאת עדיין חלוקה, והיה שם גם סלט, נכון?

יום חמישי: חוגגים

מוזס שופ. גיל אבירם,
הקבועה שלנו. מוזס שופ/גיל אבירם

האות לחגיגות-חמישי ניתן כבר בשעות הבוקר המנומנמות, ומתפתח באמת ברגע הלאנץ'. תהיה פה בירה ויהיה פה מוחיטו מרענן, זה ברור, ובגלל שחמישי, אז הולכים לקבועה שלנו - ארוחת "More Than Friends", אבל פרימיום.

זה אומר ארבעה המבורגרים לבחירה (בשבילנו As Is בבקשה - המבורגר בקר וטלה, עם ברוקלין בריסקט, שבבי בצל מטוגן, עלי רוקט, בצל סגול, מלפפון חמוץ, ברביקיו ואיולי הבנרו-ליים, חגיגות, אמרנו כבר), ארבע תוספות (אל תשכחו להתעקש על צ'יפס הבוטנים החדש, עם ליים שחור, קארמבל בצלצלי שאלוט ורוטב חמאת בוטנים אינדונזי), חיזוק-רוטב של איולי צ'יפוטלה ופפריקות מעושנות, וגם ברולה שוקולד ותות-מסקרפונה לקינוח. ומה הכי כיף בכל זה (חוץ מהאוכל כמובן)? שחצי תפריט לפחות עדיין מחכה ליום ראשון (סליחה, שכחנו את הקופסאות, יום שני).

להזמנות: 9904*
לאתר

בשיתוף מוזס שופ
  • עוד באותו נושא:
  • מוזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully