וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטירוף: המהלך חסר התקדים של ברגר קינג בישראל

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 16:04

ברשת ברגר קינג הבטיחו פופ אפ שיפעל למשך שבוע וימכור רק מנות טבעוניות, אבל אז קרה הבלתי ייאמן (ואחרי שטעמנו, זה גם די ברור)

מתכון בהשראת אוריאן ספיבק, טיקטוקרית/רוני שרמייסטר NOW

פופ אפים הפכו לדבר שבשגרה בסצינה הקולינרית של ישראל בשנים האחרונות, אבל אנחנו מוכרחים להודות ששיתוף פעולה כמו בפופ אפ הנוכחי גרם לטבעונים שבינינו להרבה (מאוד) התרגשות.

וופר טבעוני של בורגר קינג. יח"צ בורגר קינג,
יאמי. ההמבורגר הטבעוני החדש של ברגר קינג. וופר טבעוני/יח"צ בורגר קינג

רשת ברגר קינג פתחה לפני שבעה ימים את הפופ-אפ הטבעוני הראשון שלה בישראל, והסניף הטבעוני (לחלוטין!) היה אמור לפעול עד היום (ראשון) בדיזנגוף סנטר. אלא שהמוצרים זכו להצלחה כבירה בקרב הקהל הטבעוני, קבוצות הפייסבוק רעשו וגעשו, וכל המלאי הטבעוני חוסל בתחילת היום השלישי של הפופ אפ. בשל כך, הוחלט ברשת להאריך את הפופ אפ הטבעוני לעוד חודש שלם. כלומר, בחודש הקרוב לא יימכרו בסניף מנות בשריות בכלל, אלא רק המנות הטבעוניות החדשות. בנוסף, החל ממחר המוצרים החדשים ייכנסו לתפריטים של יתר הסניפים ברחבי הארץ.

השקת המוצרים החדשים של הרשת שנקראים Veggie Kings נעשית בשיתוף עם Meat.The End, חברת פודטק ישראלית. הקטגורייה של מוצרים מן הצומח, תימכר בשלב ראשון באופן בלעדי בישראל ורק אחר כך תעשה את דרכה לרחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נאגטס טבעוני של בורגר קינג. יח"צ בורגר קינג,
נאגטס. לא מעוף/יח"צ בורגר קינג

אז מה אוכלים?

בקטגוריה החדשה תמצאו את ה-Veggie Whopper, קציצה מחלבוני סויה הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ.
מנה נוספת היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח. בנוסף אליהם יוגשו צ'יפס, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, נאגטס תירס, פרוסות טבעוניות בטעם צ'דר למי שרוצה להוסיף, סלטים ובקינוחים - רול טופי קרמל ורול תפוחים קינמון.

בטעימה משרדית שנערכה על ידי טבעונים וגם על ידי כאלה שלא, הייתה הסכמה גורפת: ה-Whopper הוכתר כהצלחה של המשלוח. זה התחיל עם הריחות בפתיחת השקית והאריזה, והמשיך במרקם, במראה ובטעם של וופר עשוי בשר. לא פחות מזה הוא השאיר אחריו את אותו אפקט של אכילת ג'אנק פוד - בעיקר את אותה אשמה. אחד מהטועמים אף הכריז כי מדובר ב"המבורגר הטבעוני הכי טוב מהרשתות בארץ".

הנגאטס לעומת זאת זכה לביקורות חלוקות ופחות נלהבות. יש שטענו כי מורגש שהוא טבעוני ואילו אחרים (דווקא אלה אוכלי הבשר) אמרו שלא הרגישו בהבדל. בכל מקרה לנו נדמה שילדים, שהם הצרכנים הכי גדולים של נגאטס היו אוכלים את זה בכיף. גם טבעות הבצל והצ'יפס שטוגנו בצ'יפסר נטול בשר (לטובת המדקדקים) היו טעימים, והמיונז הטבעוני השלים את החוייה.

כמה זה עולה לנו?

עוד בשורה טובה, היא שתחליפי הבשר יימכרו בסניפי הרשת במחיר זהה למוצרים המקבילים מן החי. וכן, זו חדשה טובה למי שרגילים לשלם כסף נוסף על תוספת סויה לקפה. ה- Veggie Whopper תהיה זמינה בכריך (29 שקלים) או כארוחת Veggie Whopper עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (48 שקלים). חטיפי ה-Veggie Nuggets יהיו זמינים בכמות של 6 יחידות (22 שקלים), 9 יחידות (30 שקלים) ו-12 יחידות (36 שקלים) או כארוחת Veggie Nuggets עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (6 יחידות ב-37 שקלים, 9 יחידות ב-47 שקלים ו-12 יחידות ב-54 שקלים). למנות ה-Veggie Kings כשרות רגילה בסניפים הכשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully