וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת חוף טולום - להיות באילת ולהרגיש במקסיקו

בשיתוף ZAP REST

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 15:07

עיצמו עיניים ודמיינו שאתם על חוף אקזוטי במקסיקו, הבריזה מלטפת אתכם, המוזיקה חודרת לליבכם ואתם לוגמים טקילה שמוגשת לשולחן לצד מנת דגים מדהימה. עכשיו פיקחו את העיניים וצאו לבילוי במסעדת חוף טולום האילתית, כי אם אתם רוצים להרגיש כמו במקסיקו, זה המקום

מסעדת חוף טולום. יח"צ,
מסעדת חוף טולום/יח"צ

החלטתם שהגיע הזמן לרדת לאילת, אבל כשחיפשתם את המקום שישדרג את הנופש מבחינה קולינרית, הלכתם לאיבוד בין מגוון מסעדות, החל ממסעדות בוטיק או שף ועד קונספט, אבל מה תגידו אם תגלו כי במקום אחד, ממש על החוף המרכזי, ישנה מסעדה שכוללת את כל האפשרויות ביחד?

מסעדת חוף טולום. יח"צ,
מסעדת חוף טולום/יח"צ

הנופש שלכם אכן עומד להשתדרג. איך? בבר-מסעדה במיקום מושלם על החוף במרכז הטיילת בעיר הדרומית, תזכו לקבל אוכל איכותי על החוף, מוזיקה מנצחת, אלכוהול משובח ואווירה מטריפה שמתחברת למקום אחד ולשם אחד: מסעדת חוף טולום.

מסעדת חוף טולום. יח"צ,
מסעדת חוף טולום/יח"צ

כשאנחנו חושבים על חופשה, המחשבה המיידית נודדת לחו"ל, אבל אם נחשוב על משהו קרוב יותר, נגיע לחוף הים האילתי. חול לבן, מיטות שיזוף מפנקות ואוכל איכותי יעניקו לכם הרגשה של חו"ל בעיר השמש הנצחית, וכל זאת במסעדת חוף טולום, מסעדת שף בסגנון ים תיכוני בחוף נפטון דן באילת.

המקום מציע חוויה קולינרית במתחם ישיבה מעוצב עם אווירה שקטה ורגועה לצד לוקיישן מושלם לתמונות, מתחם V.I.P לאירועים ומתחם ישיבה פרטי. העובדה כי המסעדה מציעה מגוון רחב של סגנונות אוכל הביאה לכך שקהל הלקוחות שלה כולל את כל קשת האוכלוסיה, פחות או יותר.

במקום תוכלו ליהנות ממבחר ארוחות בוקר, מנות בשר ודגים, מנות חלביות, פלטות סושי מפנקות ומנות צד כמו סטייק כרובית ברוטב קיסר וסלסה ורדה ופיש אנד צ'יפס, כאשר על המטבח מנצח שף המקום רומן פלדמן גינזבורג. חשוב לציין כי כל הפרודוקטים במסעדה כשרים ובנוסף ישנה הפרדה בין חלב לבשר בין המטבחים. הסיבה שאין תעודת כשרות היא מאחר שהמקום פתוח בשבת. בכל אופן, במסעדה מאמינים בטעם. לא יגישו כאן מנות עם תוספות משוגעות, שאולי נראות יפות יותר לעין אלא ישקיעו בטעם שלהן. זאת נקודה שחשובה מאוד לבעלים, שמסביר שהדבר אופייני למסעדות לטיניות, כיאה לסטייל המקסיקני.

מסעדת חוף טולום. יח"צ,
מסעדת חוף טולום/יח"צ

ועדיין לא הזכרנו את בר היין והאלכוהול העשיר שמציע מבחר קוקטיילים מיוחדים כמו קנקון ביץ', קוקטייל טולום, סאוור בטעמים, מוחיטו קלאסי, דקירי בטעמים ועוד. במהלך היום מתנגנת ברקע מוזיקה רגועה שתורמת לאווירה, אך בימי שישי תוכלו להחליף את ה"מוד" שלכם במסיבות עם מיטב התקליטנים מהארץ והעולם, שפונות בעיקר לצעירים.

בנוסף, המקום עורך גם אירועים גדולים, החל מאירועי חברה ועד אירועים משפחתיים כמו חינה, חתונה, מסיבות רווקים/ רווקות וכמובן ימי הולדת.

שורה תחתונה: מסעדת חוף טולום - שילוב של פנאי, אורח חיים וחוויה קולינרית. תבלו.

מסעדת חוף טולום, דרך פעמי השלום 10 אילת. להזמנות התקשרו: 053-9426085. פתוח: א'-שבת 04:00 - 09:00

בשיתוף ZAP REST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully