וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו לכם ארוחת בוקר מפתיעה מהשוקולד הטעים של הדיוטי פרי

10.2.2023 / 0:01

משתמשת טיקטוק גרמה לאלפים לרוץ ולקנות את חטיף השוקולד המוכר לנו מהדיוטי פרי, מלטיזרס, כדי להכין את ארוחת הבוקר המושלמת, לדבריה. המתכון יעבוד לכם יופי גם עם חטיף נגיש יותר - קליק

דרך גאונית לאכול מלטיזרס/justalittlethought

לפעמים לא צריך לעבוד קשה כדי להכין את ארוחת הבוקר המושלמת. כפי שתראו בסרטון שלפניכם, כל מה שצריך זה שני מצרכים ורעיון טוב. משתמשת הטיקטוק @justalittlethought הציעה להפוך את כדורי שוקולד החלב של מלטיזרס (Malteser) לארוחת בוקר מפנקת - ואלפים שיתפו את סרטון ההדגמה שלה ונשבעו שהם יוצאים עכשיו בריצה לקנות את חטיף השוקולד האהוב. אם אין לכם אותו בסופר הקרוב לביתכם (כי הוא בעיקר נפוץ לנו בדיוטי פרי), תוכלו להשתמש גם בקליק.

השיטה האלטרנטיבית לאכילת מלטיזרס היא למעשה אכילתם כדגני בוקר. בסרטון שצבר יותר ממיליון צפיות מאז שפורסם, המשתמשת פותחת אריזת מלטיזרס אדומה, שולפת קערה, שופכת לתוכה את כדורי השוקולד הטעימים ומוסיפה חלב. אחרי שהיא משרה את כדורי השוקולד בחלב, היא אוכלת אותם כמו דגני בוקר. על הסרטון היא כתבה: "תנו לי להראות לכם משהו - סמכו לי".

כמה פשוט - ככה טעים:

"זה גאוני", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אני לא מספיק לנעול את הנעליים שלי מהר כדי לרוץ לסופר". משתמש נוסף כתב: "אומייגד, אני חייב לנסות את זה" ואחר הוסיף: "זה עובד יופי גם עם עוגיות מיני של חברות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully