וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל הזה רק הולך ומתחמם (ואנחנו בכלל לא מדברים על כדורגל)

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 13:55

דיל צופים בשרני, מארז מנטרל אובססיות וכל מה שצריך בין משחק למשחק: טועמי "חדש על המדף" מתאמנים

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - דיל צופים בשרני, מארז מנטרל אובססיות וכל מה שצריך בין משחק למשחק. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

חגיגות מונדיאל, מוזס שופ ו-BBB

המבורגר, מוזס שופ. מוזס שופ,
המבורגר של מוזס שופ/מוזס שופ

שתי רשתות ההמבורגרים הגדולות, שחיות מצוין תחת אותה קורת גג עסקית, נערכו מבעוד מועד למונדיאל עם חיזוק מתבקש לתפריט חזק גם כך.

הדילים הכדורגלניים של מוזס שופ, שזמינים במסעדות, במשלוחים ובאיסוף עצמי, יציעו לכם ארוחת "סייד ליין" (שני צ'יפס קלאסי, שני מוזס שופ צ'יפס, שתי טבעות בצל וליטר של קולה או זירו) ב-125 שקלים. ארוחת "טיקי-טאקה" (189 שקלים) תאכיל בקלות שלושה רעבים עם משולש המבורגרים (נהדרים לכשעצמם, במיוחד עם התקפת תלת-ממדית של ארטבורגר, קריספי צ'יקן והאג אובר הנוזלית) לבחירה, שלושה צ'יפס קלאסי וליטר קולה או זירו, ארוחת "שלוש נקודות" (239 שקלים) תתמקד בשלישיית עוף פריך, תוסיף לו שלושה נאגטס ותקנח בשלושה צ'יפס קלאסי, ואילו ארוחת "בילד-אפ" (379 שקלים) תשביע חמישה צופים עם חמישה המבורגרים, שני צ'יפס קלאסי, שני מוזס שופ צ'יפס, טבעות בצל, ושני בקבוקי זירו או קולה). בנוסף, חלק מהסניפים יקרינו את המשחקים, ויוסיפו לחוויה בירה קרלסברג מהחבית ללא הגבלה ב-49 שקלים.

רשת BBB נערכה אף היא לאירוע הגלובלי עם הנחות במסעדות ודילים של משלוחים, הטבות לחברי מועדון, והקרנות משחקים כמובן.

תוכלו למצוא כאן "שריקת פתיחה" (שלוש מנות ראשונות לבחירה ב- 99 שקלים), ליטר קרלסברג או טובורג מהחבית ב-49 שקלים, "מלך השערים" (המבורגר לבחירה עם צ'יפס ספיישל וחצי ליטר בירה מהחבית ב-99 שקלים), דיל "מגבירים ווליום" (ליטר בירה מהחבית ומנה ראשונה לבחירה ב- 79 שקלים, והפתעות נוספות.

במשלוחים, מוצעים "בעיטת עונשין", שהיא ארוחה לזוג ב-159 שקלים, "בעיטה משולשת" (209 שקלים), "יש גביע" (ארוחה לארבעה ב-299 שקלים), וגם "יתרון ביתי", קומבניציית חמישיה גדולה ב-355 שקלים).

בשתי מילים: כבר ניצחנו.

חדש על המדף

גלידה עם פיצוחים ופיצה שהיא קינוח: המונדיאל הזה רק הולך ומשתפר

לכתבה המלאה

ארוחת מאנצ'ים, דומינו'ס פיצה וסוויטוויט

ארוחת מאנצ'ים, דומינו'ס וסוויטוויט. דן פרץ, סוויטוויט,
ארוחת מאנצ'ים של דומינו'ס פיצה וסוויטוויט/דן פרץ, סוויטוויט

הטרפת הכדורגלנית לא פסחה על רשת הפיצות ועל חברת המתוקים, שהתכנסו יחדיו לכדי שיתוף פעולה סוגר כל פינה אפשרית.

מדובר ב"ארוחת מאנצ'ים" המאגדת את הפיצה הפופולרית (ובצדק) עם מהדורה חדשה של קופסאות הממתקים הוויראליות. תוכלו לבחור כאן דיל של פיצה משפחתית עם שתייה ו"סוויטבוקס מאנצ'ים" (185 שקלים), שתי פיצות משפחתיות עם "סוויטבוקס מאנצ'ים" (220 שקלים) או רק את הקופסה, ב-110 שקלים).

בחמש מילים: אל תקומו מהספה, אתם מסודרים.

מארז חורף, מילקי

מארז חורף, מילקי. יעל בונפיס,
מארז החורף של מילקי/יעל בונפיס

צניחת הטמפרטורות והצורך הטבעי בהתכרבלות (ובפינוק) הובילו לשיתוף פעולה בין וולט ושטראוס, ולקאמבק משמח במיוחד בדמות "Winter Box".

מדובר במארז חורפי במהדורה מוגבלת (כמובן), שיימכר במשך ארבעה ימים בלבד (שני-חמישי, 05-08 בדצמבר) בשבוע הבא. תוכלו למצוא בתוכו שמיניית מעדני מילקי (זוג מילקי שוקולד קלאסי, זוג מילקי מוס בטעם שוקולד, זוג מילקי עם תוספת מגולגלת, וכן זוג גביעי קצפת של מילקי), וגם גרביים של מילקי, מטריה של מילקי, כפית זהב ושתי כפיות שוקולד, כיסוי עיניים של מילקי, זוג גליליות שלוק מצופה שוקולד לשתייה ואפילו משחק לוח לכל המשפחה, עם הזדמנות לזכייה בנינטנדו סוויץ'. אתם יודעים, לרגע הזה שבו כל המילקי נגמר. מחיר: 50 שקלים.

בשתי מילים: לפני שייגמר.

תפריט חורף, rebar

תפריט חורף, rebar. rebar,
תפריט החורף של rebar/rebar

רשת הפינוקים הבריאותית מתיישרת עם ירידת הטמפרטורות לכדי תפריט חורף של ממש, ובו כדורי חלבון בקערה או בכוס.

התפריט, תחת המיתוג המעט מחייב i'm hot, כולל פרו-בייטס (8 שקלים ליחידה) בטעם שוקולד (עם שברי עוגיות, דבש, חלב, אבקת קקאו וקוקוס), חלבה (עם טחינה, שקדים, דבש וקוקוס) ובוטנים (עם בוטנים כמובן, וגם תמרים, דבש, חלב ושקדים) - כולם עם 5 גרם חלבון, וללא תוספת סוכר.

לצד הכדורים, מוצעות ארבע מנות חדשות מבוססות שיבולת שועל - כוסות של צ'אי (עם ג'ינג'ר, קשיו, דבש ומשקה סויה וניל), שוקולד (אגוזי לוז, בננה צ'יפס, משקה שקדים), פיסטוק (קוקוס קלוי, תמר, משקה סויה וניל) ובננה (פקאן מקורמל, רוטב לוז קרמל, סילאן, משקה שקדים) בעשרים שקלים, או קערות באותם טעמים ובאותו מחיר, עם קצת יותר דברים טובים בפנים - מרקמית ועניינית.

מתוך כל הסיפור הזה נוסו - ביום חם אך ממוזג, כך שהקונספט שרד - קערה של שוקולד וקערה של בננה, שתיהן במרקם שהוא קצת דייסה וקצת מוזלי, חורפי אך קראנצ'י, ובעיקר טעים ולא מתוק מדי.

בשלוש מילים: סיפור של חורף.

מארז פיסטוק, מקס ברנר

מארז פיסטוק, מקס ברנר. מקס ברנר,
מארז פיסטוק של מקס ברנר/מקס ברנר

האובססיה הלאומית הירקרקה זוכה לשיתוף פעולה מתבקש בין רשת השוקולד הפופולרית ובין אוהד ראוך ("אוהבים פה פיסטוק"), שתכליתו מארז ראוי ומספק התמכרויות.

מדובר בקופסת "Pistachio Lovers" ובה ממרח פיסטוק, קוביות שוקולד לבן עם קרם פיסטוק מלוח, וגם פרליני פיסטוק עם קרם נוגט ושברי שוקולד לבן מעולה.מחיר: 189 שקלים.

הקופסה - מרהיבה כהרגלה של הרשת המעוצבת - סיפקה את כל הקרייב שבעולם עבור אופן ספייס משרדי, ויותר מכך. שוקולד לבן התערבב עם נוגט ופיסטוק קלוי, קוביות התערבבו בשברים, כדורי דגנים טבלו בקרם, ובסופו של דבר נפתחה גם הקופסה של הממרח העמוק והקרמי, אבל זה כבר דורש צנזורה.

בשתי מילים: הענק הירוק.

משקה פיסטוק, יטבתה

משקה פיסטוק, יטבתה. יטבתה,
משקה פיסטוק של יטבתה/יטבתה

אותו טירוף הוליד מהדורה חדשה של המחלבה הישראלית, בטעם פיסטוק כמובן.

מדובר בבקבוק ליטר משפחתי ובבקבוק אישי בן 350 מ"ל, ובהם משקה חלבי סמיך (אך לא מדי), מתוק (אך לא מדי) וירוק (אך לא מדי). כבסיס לשייק זה עבד מצוין, בכוס קטנה As Is זה הצליח כמובן, וגם בחימום, כסוג של פינוק חורפי, לא נרשמו שום תלונות.

בשתי מילים: ירוק היום.

שוקולד, חטיפים ונשנושי פופקורן, עלית

שוקולד, עלית. סטודיו שטראוס,
שוקולד, חטיפים ונשנושי פופקורן של עלית/סטודיו שטראוס

הקאמבק המצופה של עלית התחיל לפני שבועות ספורים, עם חזרתו למדפים של שוקולד ספלנדיד מריר (למעשה מיוצר בגרמניה), המשיך עם מארז מיוחד של חטיפים נטולי גלוטן שהיו הסנונית הראשונה מתחייתו של המפעל בנוף הגליל, והמשיכו, לעת עתה, עם נשנושי פופקורן שוקולדיים.

נתחיל בראשון: מותג הפרימיום של החברה סיפק מאז ומתמיד קבלות טובות. כעת, מגובה במתכון חדש (עם בארי קליבו הנחשבת) ובמהדורה מוגבלת של חפיסות 70% ו-85% מוצקי קקאו, לא הורגש שינוי משמעותי בגזרה, וטוב שכך.

מארז הצליאקים מכיל מיני כיף כף, מיני מקופלת ומיני פסק זמן - כולם ללא גלוטן, וכך גם שוקולד פרה חלב עם פצפוצי אורז, שוקולד פרה חלב עם סוכריות קופצות ואפיפיות, האחרונות מחוץ למארז. הטעמים מוכרים, מיתולוגיים במהותם, וטעימים גם ללא גלוטן. ההבדל ניכר, אך לא באמת חשוב, ואם יותר אנשים נהנים ומחסלים, אנחנו שם.

ההשקה השלישית היא צמד נשנושי פופקורן מקורמל - בציפוי "טעמי" ו"פסק זמן" (בואכה "טורטית" ו"בלונדי"). הראשון בטעם שוקולד חלב עם שברי אגוזי לוז ופצפוצי אורז, השני עם אותו שוקלד ואותם אגוזים, אבל עם שברי וופל. השקיות - חמודות בגודלן (70 גרם) וחמודות במראן - נפתחו בסקפטיות-מה, אבל חוסלו מידית על ידי הסובבים, שנהנו מקראנץ' כיפי ומשילוב מוצלח של מרקמים אחרים, ומתוק מוכר.

בשתי מילים: יש קאמבק.

דונאטס, ויליפוד

דונאטס, ויליפוד. סטודיו SAY,
דונאטס של ויליפוד/סטודיו SAY

ומקדחת אחת לאחרת - שבועות לפני חנוכה, משיקה ויליפוד סדרת מאפי דונאטס עתירת ציפויים ומילויים, מוכוונת מחיר אך לא מתפשרת טעם.

הקולקציה כוללת 13 דונאטס - פיסטוק ופסי שוקולד, קרם עוגיות קרמל קפה, שוקולד חלב ומילוי פטל מתקתק-חמצמץ, שוקולד מריר ואגוזים (האהוב עלינו בטעימה), שוקולד לבן ומילוי קרם תות וניל, שוקולד ושבבי קקאו, שוקולד ומילוי קרם וניל, בציפוי סוכר וקינמון ובמילוי תפוחים (נהדר ליד הקפה, וגם אחריו), בציפוי סוכר, בציפוי בטעם תות ושוקולד לבן, בציפוי ובמילוי בטעם שוקולד ואגוזים, בציפוי בטעם תות ושוקולד לבן, וכן בציפוי שוקולד חלב. מחיר: 5-7.90 שקלים ליחידה.

בארבע מילים: חג שמח, כבר מעכשיו.

דונאטס, מיסטר דונאטס

דונאטס, מיסטר דונאטס. ספיצ'לס,
דונאטס של מיסטר דונאטס/ספיצ'לס

אותן חגיגות עוררו גם את החברה הישראלית שמפתה עוברי אורח עם דונאטס בכל ימות השנה, אבל יודעת מתי ללחוץ על דוושת החנוכה.

תוכלו למצוא כאן דונאטס לוטוס או אוריאו (הנחטפות ביותר בקרב ילדים אם מתחשבים בתוצאות מבחן הטעימה שערכנו), סקיפי או נוטלה (היחידה שאינה טבעונית וגם זאת שהדליקה מבוגרים באופן מודגש), וניל ושוקולד, דובדבן ובננה, תות ותפוח, ענבים ואננס, קרמל וחלבה, וגם אוכמניות, כשהזילופים מלמעלה נעים רחב בין וניל, קרם פטיסייר, שוקולד, ריבת חלב, תות, פונץ'-בננה, קרמל וחמאת בוטנים, עם קישוטים דוגמת סוכריות צבעוניות, עוגיות לוטוס, אוריאו, אבקת סוכר, שבבי אגוזים ובוטנים, שבבי שוקולד, קליק, מטבעות שוקולד וקוקוס. מחיר: החל מ-6 שקלים ליחידה.

בשלוש מילים: אל תנסו להתנגד.

גלידה בטעם עוגות, בן אנד ג'ריס

גלידה בטעם עוגות, בן אנד ג'ריס. בן אנד ג'ריס,
גלידת שוקולד עם בראוניז, בן אנד ג'ריס/בן אנד ג'ריס

"יום העוגה הבינלאומי" (26 בנובמבר למי שחגג) הוביל את ענקית הגלידה לקדם מחדש שני טעמים שמשלבים קור וקינוחים, בדמות גלידת עוגת גבינה תות עם פרורי עוגיות, וגלידת שוקולד עם בראוניז.

הקופסאות המוכרות-מיתולוגיות (24.90 שקלים לפיינט) נפתחו בשמחה, תחילה עם התעסקות שוקולדית ששילבה מרקמים ועומק, וסיומה באחד הטעמים האהובים עלינו מלכתחילה - שמנתי, גבינתי, תותי.

בשלוש מילים: אין מסיבה בלי.

יינות רנאטו ראטי, ישרקו

יינות רנאטו ראטי, ישרקו. ישרקו,
יין אדום של רנאטו ראטי/ישרקו
יינות רנאטו ראטי, ישרקו. ישרקו,
יין לבן של רנאטו ראטי/ישרקו

ונסיים כמו שצריך לסיים ימים כאלה - עם משהו לשתות.

החברה הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את היצע היין שלה מיקב רנאטו ראטי האיטלקי, ומשיקה שני יינות חדשים - אדום ולבן - ויבשים.

השגרירים הטריים של היקב המוערך מפיימונטה הם ברברה ד'אסטי באטליונה (99 שקלים) ארגמני ונהדר, שהחמיא מאוד לארוחה חורפית בשרית, אבל לא נרתע מלעבוד גם סתם כך, מול הטלוויזיה, וכן שרדונה לאנגה (באותו מחיר) בעל גוון זהוב וארומה פירותית, ובעיקר בעל יכולת להפוך את היום המחוספס שלך לחלק הרבה יותר.

במילה אחת: לחיים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully