וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה האוכל הכי מסקרן שאבי ביטון עשה. ההפתעה הגדולה מגיעה אחר כך

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 18:28

שדרוגים, תחליפים, קיצורי דרך וכמה השקות מוצלחות במיוחד: טועמי "חדש על המדף" חגגו

ייצור של שלגוני פיסטוק קראנץ' שוקולד לבן במפעל נסטלה/יח"צ

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - שדרוגים, תחליפים, קיצורי דרך וכמה השקות מוצלחות במיוחד. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

Food n' Shape

FoodnShape. דוד מויאל,
אוכל של Food n' Shape/דוד מויאל

תכנית הוולנס Food n' Shape עושה עלייה מבורכת מצרפת, רותמת את השף אבי ביטון, ומנסה להנחית הכול בבית עם ארוחות טריות, בלתי מתסכלות, ועם רמזים קלושים בלבד לדיאטות של פעם.

התוכנית משלבת תזונאיות זמינות בווטסאפ למשוב אישי, מאמני כושר צמודים ואוכל שיוצא ממטבחו של ביטון על פי העדפה אישית, ומתבסס על שגרת היום שלכם, מצבכם הגופני ויעדי התזונה והמשקל כמובן.

14 מנות שבועיות לארוחות צהריים וערב נשלחות הביתה עם הוראות אחסון וחימום, התזונאיות מעבירות המלצות לארוחות בוקר וביניים, ואת השאר - ספורט, אין כאן קסמים - יעשו מאמני הכושר ושיחות המוטיבציה. מחיר: 2,500 שקלים לחודש במסלול המלא (14 מנות בשבוע), או 800 שקלים לגירסה מצומצמת בת ארבע ארוחות שבועיות.

התפריט, ובו עשרות מנות, מבליט קומבינציה רצויה של חלבון-פחמימה-ירקות, וכולל גם הפתעות כמו פיצה, לזניה, המבורגר ופיש אנד צ'יפס. מנת ספגטי בולונז הייתה נהדרת לחימום, בגודל שובר מוסכמות, ועם רוטב מושקע. קוסקוס עם קציצות דגים היה אף יותר מזה, עם טעמים מובחנים שהיו רחוקים מאוד ממה שאתה מצפה לקבל בתכניות האלה, וכך גם מנת אורז אדום עם טופו, קארי מצוין, שווארמה הודו עם פיתה בצד, וחציל שבדיוק ירד מהגריל.

בארבע מילים: החלטות טובות לשנה החדשה.

חדש על המדף

כן, הקפסולות האלה עולות שליש ממה שאתם משלמים. עכשיו הן פה

לכתבה המלאה

מארז חנוכה, מחלבות גד ודניאל עמית

מארז חנוכה, מחלבות גד ודניאל עמית. אסף אמברם,
מארז חנוכה של מחלבות גד ודניאל עמית/אסף אמברם

המחלבה הישראלית המצוינת משתפת פעולה עם בלוגרית האוכל לכדי מארז חנוכה מושקע וטעים.

המארז, שזמין בחנות האונליין של גד, מרחיב מעט את אופציות האירוח החיגיגות-מסורתיות, ומתמקם היטב בנישה של "אי אפשר לראות יותר טיגונים מול העיניים" (אנחנו כבר שם, מניחים שגם אתם).

הוא כולל גבינה כחולה, מוצרלה פרסקה קרמית, פקורינו פרוס, גאודה, צ'דר חדה, גבינת שמנת כמהין, גבינת מאנורי עם אפיל יווני שלא הספיקה להגיע מהמחבת לצלחת, גאודה עזים, חמאה מוקצפת עם זיתי קלמטה, זיתים בסגנון יווני, צ'יפס כמהין, בלסמי מצומצם, קרקר וריבת בצל מתקתקה. מחיר: 240 שקלים.

בארבע מילים: לאורחים שאתם אוהבים במיוחד.

מארז חנוכה, נוי השדה וקפה קדוש

נוי הדס וקרן קדוש. שירן כהן,
נוי הדס וקרן קדוש/שירן כהן

רשת הפירות והירקות ובית הקפה הירושלמי משתפים פעולה לכדי מארז חגיגי ומתוק שיימכר באתר "נוי השדה", ומגבירות קצב עם אירוע מכירה סופ"שי חוצה-פלטפורמות.

המארז כולל תות שדה, תות-ענבים, תות לבן, וגם את ספר הסודות של קרן ואיציק קדוש, ובו מתכוני חנוכה - והרבה יותר מזה. מחיר: 210 שקלים.

בשתי מילים: השילוב המושלם.

סופגניות, בונז'ור וחצי חינם

סופגניות, בונז'ור וחצי חינם. סטודיו אימג'ארט,
סופגניות של בונז'ור וחצי חינם/סטודיו אימג'ארט

המאפייה הוותיקה ורשת השיווק הגדולה חוגגות חנוכה עם פופ-אפ מושחת אך שפוי, שייערך היום (חמישי, 15 בדצמבר) וגם בראשון-שני הקרובים.

הקולקציה כוללת סופגניית קיט קט וסמרטיז (ילדותית בקטע טוב), סופגניית עוגת גבינה ופירורי פתיבר (ביתית וסימפטית בטעמיה) וגם סופגניית בייגלה מלוח וממרח לוטוס מתוקה-מלוחה-מתחסלת. מחיר: 29.90 שקלים לשישייה.

בשתי מילים: חג שמח!

אושר יין ואלכוהול, אושר עד

מחלקת יין ואלכוהול, אושר עד. אושר עד,
מחלקת היין והאלכוהול באושר עד/אושר עד

רשת השיווק הישראלית משיקה אגף יין ואלכוהול גדול, המכוון לטלטל את השוק עם קומבינציית מחיר-איכות-מגוון.

תוכלו למצוא כאן מוצרי פרימיום בלעדיים, בקבוקים של יקבים מקומיים ומהדורות בוטיק מיוחדות, תוך דגש על Value for Money ושאיפה להתייצב עשרות אחוזים מתחת למחיר השוק.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, שירז 2017 עמוק טעם מסדרת 48 של יקב גת שומרון, רוזה מצטיין של יקב צוובנר מהרי יהודה, , קברנה סוביניון של יקב שמאי הצפוני, "כבשה שחורה" של יקב פאר, בלנד 14 מקברנה-מרלו-סירה של יקב רביב ממושב נס הרים, וגם את "שדה בעז" - קברנה סוביניון מתבלט ומצטיין של יקב גוש עציון.

במילה אחת: לחיים!

דלישס, שטראוס

דלישס, שטראוס. סטודיו שטראוס,
דלישס של שטראוס/סטודיו שטראוס
דלישס, שטראוס. סטודיו שטראוס,
דלישס של שטראוס/סטודיו שטראוס

ענקית המזון משיקה סדרת פירות קפואים להכנת שייקים בבית, תחת המותג "שטראוס דלישס".

הקופסאות כוללות שתי שקיות אישיות של פירות קלופים וחתוכים, הומוגניים וקוהרנטיים בדרכם להכנה קלה ומהירה של שייק - רק להכניס לבלנדר ולהוסיף חלב, יוגורט או מים אם לא באתם ליהנות באמת מהחיים האלה.

תוכלו למצוא כאן שייק צהוב (אננס, מנגו, בננה, תמר וקרם קוקוס), שייק ורוד (בננה, תות, תמר, תפוח וקרם קוקוס), שייק ירוק (בננה, קיווי, אבוקדו, תפוח ומנגו), וגם שייק אדום (בננה, תות, אוכמניות, דובדבן, תמר וקרם קוקוס) - כולם ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים וצבעי מאכל, וכולם מצוינים לסוגם, מרעננים, מושקעים וטעימים.

בשלוש מילים: מיקס אנד מאץ'.

קיט קט שוקולד לבן וקיט קט קרמל, אסם-נסטלה

קיט קט שוקולד לבן, קיט קט קרמל, אסם-נסטלה. סטודיו אסם,
קיט קט שוקולד לבן וקיט קט קרמל של אסם-נסטלה/סטודיו אסם

החטיף האהוב מרחיב מדפים לאט-לאט, ומנחית בארץ גירסאות חדשות ופריכות, בואכה - יש לקוות - ההגזמות הרצויות שמתחרשות מעבר לים.

מדובר בקיט קט שוקולד לבן ובקיט קט קרמל - שניהם בווריאציית הצ'אנק המועדפת עלינו, עם פריכות בילט-אין, מתיקות מתונה יחסית לז'אנר, וטעמים כיפיים של הפסקה ממשטר התזונה.

בשתי מילים: הדרך הנכונה.

טונה בשמן זית, ריו מרה

טונה בשמן זית, ריו מרה. ריו מרה,
טונה בשמן זית של ריו מרה/ריו מרה

מותג הטונה האיטלקי מנחית בארץ גירסה עם שמן זית כתית מעולה, תוך שאיפה לשקף את טעמי הים התיכון.

הקופסה (27.90 לשלישיית קופסאות בנות 240 גרם) נפתחה בדרך לארוחת ערב שגרתית, נדגמה עם מזלג, התערבבה עם חברים לכדי סלט קצת יותר מושקע, וסיפקה כל העת טעם טוב של שמן זית מריר, עם טונה מצוינת בפני עצמה.

בשלוש מילים: מה שטוב לאיטלקים.

פסטרמה ונקניק מהצומח, טירת צבי

פסטרמה ונקניק מהצומח, טירת צבי. טירת צבי,
פסטרמה ונקניק מהצומח של טירת צבי/טירת צבי

חברת מעדני הבשר הגדולה מצטרפת לעולמות התחליפים ומשיקה סדרת פסטרמות ונקניק צמחונית.

הסדרה מאופינת ברמות חלבון של 16-29 גרם ב-100 גרם, ומגיעה כשמוצריה פרוסים דק. היא כוללת, לעת עתה, פסטרמה צמחונית על בסיס סויה בטעם גריל ובטעם מפולפל - הראשונה מתובלת באופן מודגש אך לא מוגזם והמפולפלת מפתיעה לטובה ב"פסטרמיותה", וכן נקניק טבעוני על בסיס חלבון חיטה שמיובא מאיטליה בטעם פיקנטי ובטעם מעושן - שניהם נהדרים לסוגם. מחיר: 14.90-16.60 שקלים.

בארבע מילים: לנמנעים, אבל לא רק.

תחליפי סוכר, טרוביה

תחליפי סוכר, טרוביה. טרוביה,
תחליפי סוכר של טרוביה/טרוביה

מותג הממתיקים האמריקני משיק בעזרת חברת "גורי" סדרה חדשה בישראל, תוך שאיפה להחליף את הסוכר בבית.

מדובר בתחליף סוכר כללי, תחליף סוכר חום ותחליף אבקת סוכר - שלושתם על בסיס סטיביה, שלושתם ביחס של כשמינית מהקלוריות הסוכריות הרגילות ושלושתם מתבססים על שילוב של גליקוזידים של סטיביול, אריתרילתול וסיבי עולש - ועם שורה תחתונה מאוד מאוד דומה לדבר האמיתי, עד כדי בלבול.

בשתי מילים: יש אלטרנטיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully