וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר בבית, שקט באוזניים, וזה עוד לפני התנור: סקירת מיקסר של DAVO

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 15:49

הרבה כוח, הרבה שקט, הרבה ביטחון עצמי והרבה מאוד תוצאות: מבחן שהותיר אותנו בדיוק בנקודה שבה רצינו להיות

מיקסר PRO DSM5750 של חברת DAVO. DAVO,
עושים סדר בבית. המיקסרים של DAVO/DAVO

שנתיים ארוכות מאוד (מאוד!) של קורונה וחנוכה שכבר מזמן נמתח הרבה יותר משמונה ימים תמימים הובילו את מחשבות המיקסר הפרטיות שלי לשאוף לשדרוג.

השוק הגועש, רווי המותגים והמעט מבלבל, שלח אותי לאינספור סקירות רשת, וללופ מסחרר ומבלבל שבסופו לא נצפתה החלטה קרובה. במובן זה, ניגשתי לבחון את PRO DSM5750 של חברת DAVO בשמחה יחסית ובתחושת הקלה גדולה עוד לפני שהוו הראשונה התחילה בכלל לפעול. כעת, כשהסקירה כבר מאחוריי, אני יכול להגיד שהשמחה גדלה, וכך גם ההקלה.

יש מנצח. מבחן המיקסרים של רשת 13

מדובר, באין דרך אחרת לתאר את זה, במיקסר שבא לעשות סדר בבית. אופים ביתיים חובבים כמוני לא דורשים יותר מדי, אבל יודעים לספר על מכשירי בייסיק שלא החזיקו מעמד גם מול חלה של שבת, ועל כוכבים אחרים שלא הצליחו לעמוד בחום התנורים הסולידי מאוד פה.

ולכן, המיתוג כ-PRO אולי עשוי להרתיע, אבל הוא למעשה מקבע סטנדרט ברור של מקצוענות. ההספק חזק (עד 1,800W) ויודע לעמוד יציב גם מול 3 ק"ג בצק, נושא חשוב לכל מי שראה את המיקסר שלו רועד על השיש אחרי שקית קמח אחת בתוכו.

הוא מתאים לבצקים "קשוחים" יותר של לחם, לש מצוין ובאופן אחיד, יודע להקציף ללא "שאריות בלתי תלויות" בקערה, מסוגל לבחוש ומוציא היטב גם מרנגים, תוך שהוא מנצל ארבע תכניות עבודה מובנות ו-11 דרגות מהירות. מערכת הקירור המובנית שלו תעזור לכם גם לעבוד איתו במשך 60 דקות רצופות, אבל אם זה אכן המצב - אשמח להזמנה ולטעימות כמובן.

קערת הנירוסטה שלו מכילה שבעה ליטרים ומגיעה עם ידיות סיליקון נוחות מאוד לאחיזה. תצוגת הטאץ' הדיגיטלית קלה ללימוד ונוחה לתפעול, ומהר מאוד נעזרים בה כדי לנהל את זמן העבודה, מהירות הפעולה וכל מה שביניהן. כך גם תכניות ההשהייה המובנות, ההפעלה מחדש וטיימר הספירה לאחור היעיל.

באופן טבעי, המיקסר עצמו אינו קל (12 ק"ג) ולא מאוד "סקיני" בממדיו, אבל בהשוואה למוצרים דומים אחרים, סביר ששוווה "לשלם" מעט במידות ובשטח-שיש כדי לקבל עוגן שכזה במטבח.

קולקציית הצבעים שלו אף היא אינה מגזימה בהתפרעויותיה, אבל המיקסר עצמו מעוצב היטב, עם קווים נקיים ותחושה כללית של שקט בעיניים. אותו שקט, כמובן, נשמר גם בזמן הפעולה עצמה, הרבה יותר ממוצרים אחרים בשוק, שבחרו להשקיע כנראה בתחומים פחות מהותיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

נקודת האמצע האידיאלית

תקופת ההתנסות שלי במוצר כללה הסתגלות קצרה למאפיינים, ומשם גלישה שקטה לעבודה שוטפת (ושקטה אף היא, כאמור). התוצאות היו טובות, משופרות בוודאות מהעבר, לרבות בצקים שפעם דרשו ממני התעסקות נוספת, הקצפות שהכריחו אותי להשגיח באופן מעט יותר קפדני, ולא מעט מתכונים ש"תוקנו" ידנית.

כאן, כאמור, הסיפור שונה, ומרגיש כמו מיקסר שמתייצב בדיוק בנקודת האמצע האידיאלית בין מטבח ביתי ומטבח מקצועי. בתיאבון!

מיקסר PRO DSM5750 של חברת DAVO, משווק על ידי חברת OIG, פרטים נוספים כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מיקסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully