וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלצריות חושפות דרכים להגדיל את הטיפ שלהן: התסרוקת והחזה

20.1.2023 / 0:01

3 מלצריות שיתפו בטיקטוק, כל אחת בנפרד, מהי השיטה שלה לקבל טיפים גבוהים יותר מלקוחות (ויש לנו תחושה שרוב הלקוחות שלהן הם גברים)

המלצרית הגרועה בעולם מוכיחה מדוע זו הייתה טעות להעסיק אותה/@_KatieQuinn_13

3 מלצריות טוענות שיש להן שיטות שתמיד עובדות כשהן רוצות לקבל טיפים יותר גדולים - אבל לא בטוח שתרצו לאמץ את השיטות שלהן.

המלצרית היילי ראיין טוענת שלתסרוקת שלה יש השפעה על הטיפים שהיא מקבלת מלקוחות - והיא עשתה ניסוי שנועד לבדוק זאת. תוצאות הניסוי היו מעט מפתיעות בהתחשב בכך שרבים מאמינים כי שיער פזור אטרקטיבי יותר.

בסדרה של סרטוני טיקטוק, המלצרית בחנה כיצד מספר תסרוקות שונות משפיעות על גודל הטיפים שלה. בסרטון אחד היא נראית כששיערה פזור והחלק האחורי תפוס בקליפס, כשלדבריה כך היא חזרה מהעבודה היום והרוויחה 105 דולרים בטיפים בזכות הלוק הזה. בסרטון אחר היא ניסתה את תסרוקת הצמות המבולגנות. באותו לילה היא הצליחה לגרוף הביתה סכום של 110 דולרים מטיפים - מעט מעל התסרוקת עם הקליפס. אולם, התסרוקת האחרונה שניסתה היילי - זו עם קוקיות משוחררות סטייל הנסיכה ליאה - היא זו שהניבה לה את הסכום הגבוה ביותר - 174 דולרים בטיפים בלבד.

התסרוקת שהניבה לה 105 דולרים:

התסרוקת שהניבה לה 110 דולרים:

וזו התסרוקת המנצחת שהניבה לה 174 דולרים:

מן הסתם אי אפשר ממש לסמוך על ממצאי הניסוי של היילי, כי אולי היה לה ערב מוצלח יותר מבחינת כמות או סוג הלקוחות. אם אתן לא לגמרי קונות את הטיפ שלה, אולי הטיפ של המלצרית "הפיקנטית" כפי שהיא מכנה את עצמה יותר ידבר אליכן.

הטיפ של המלצרית מהוואי הוא פשוט - לבקש את הטיפ שמגיע לכן. הוא שיתפה סרטון שלה מציגה את מבנה הגוף המאוד מחמיא שלה למצלמה והוסיפה בכיתוב: "תסביך הגיבור הוא מה שתמיד גורם להם לחזור". היא טוענת שהביטחון הגבוה שלה הוא שמסייע לה לזכות בטיפים גבוהים ושגם אחרות צריכות לאמץ גישה כזאת עם הלקוחות.

ולעומת זאת

גבר נתן טיפ למלצרית, לקח אותו בחזרה - ורבים מסכימים שצדק

לכתבה המלאה

טיפ "תסביך הגיבור":

לא ברור אם זה הביטחון או המראה שלה שעוזר לה להשיג טיפים גבוהים יותר, אך אם נסתמך על הטיפ של המלצרית השלישית שלנו - זה ככל הנראה המראה שמנצח. המלצרית היילי דני טוענת שהידוק סינר העבודה שלה מעניק לגוף שלה מראה מקומר יותר. בסרטון שלה היא מציגה לצופים את ההבדל בין קשירה רגילה של הסינר להידוקו על הגוף.

טיפ הידוק הסינר:

"איך לקבל טיפים גדולים יותר כמלצרית", היא כתבה מעל הסרטון כשהיא חושפת את מבנה שעון החול שלה עם הסינר ההדוק.

הסרטון שלה צבר מאות אלפי לייקים ועשרות תגובות: "שמחה שאני לא היחידה שעושה את זה", כתבה מלצרית אחת ואחרת הוסיפה: "אומייגד, אני מתגעגעת לימי המלצרות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully