וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הקפה ספג איום בחרם בגלל ההפגנה. הישראלים הגיבו, ובענק

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 18:42

אחד השלטים המכוערים ביותר קיבל את פניהם של יקי וישראלה לאחר שחזרו מההפגנה בירושלים. שעות ספורות לאחר מכן, האהבה התגברה על הגועל

פינוי מפגינים נגד המהפכה המשפטית בצומת עזריאלי בתל אביב. 20 בפברואר 2023/קרין שגיא

יקי וישראלה, בעלי בית הקפה הוותיק "ישראלה" בכפר סבא, עשו אתמול פעולה שמנוגדת לכל אינסטינקט מסחרי בריא, אבל הולמת כל דחף פטריוטי - סגרו את בית הקפה שלהם, ויצאו להפגין נגד מה שמכונה משום מה "רפורמה משפטית", והוא למעשה "מהפכה שמשנה מהיסוד את כל המאזן העדין שעל בסיסו מתפקדות עדיין הרשויות במדינת ישראל".

התגובה למעשה שלהם, כפי שפעם לא היה ניתן להעלות על הדעת והיום היא לא מפתיעה כלל, הייתה השלט המזעזע הבא:

איום "מרומז". השלט על בית הקפה

"מי שמפגין בירושלים לא קונים אצלו" נכתב מעל הלוגו השחור-צהוב הגזעני של תנועת כך, במה שהוא לכל הפחות ניסיון סתימת פיות (וארנקים), אך כפי שהתברר שעות ספורות מאוחר יותר - גם בומרנג ליברלי שנזרק לאוויר, ובעיקר הימם את בני הזוג באהבה ותמיכה.

"הם הורים של חבר טוב שלנו", כתבה בפייסבוק רוני דורי, "אתמול הם לא פתחו את העסק כי עלו לירושלים להפגין. השאירו פתק סולידי על הדלת. הבוקר חיכה להם הדבר הזה מתחת לדלת של בית הקפה. אני לא רוצה לכתוב כאן מה הדבר הזה מזכיר לי, כל בר דעת עם עיניים יכול לראות ולהבין בעצמו. אין מה להוסיף. לא נוהגת לפרסם בפייסבוק שלי, אבל כפר סבאים - יש אחלה קפה ומאפים ב'ישראלה', רחוב טשרניחובסקי 16. נסו ולא תתאכזבו".

יום ההפגנה בירושלים

החסימות, המחאות, הפקקים וההצבעות

לכתבה המלאה

"תהליכים". בית הקפה "ישראלה"

קריאתה של דורי, וכמוה פניות רבות נוספות, הציפו את הרשתות החברתיות, והובילו לתנועת לקוחות ערה מהרגיל בבית הקפה, במה שהלך והתפתח לתגובה הולמת נגד ניסיון ההפחדה, וההשתקה.

"חבריו של בן גביר חשבו שהם יכולים להפחיד זוג מבוגר על שיצאו להפגין ביום שני בירושלים", דיווח מאוחר יותר אור ליונד בפייסבוק, "שמו להם שלט על הדלת בסטייל נאצי עם לוגו עוצמה יהודית ומסר של הפחדה כי לא כדאי להם לצאת יותר להפגין. מרגש לראות כמה ישראלים טובים באו לחזק אותם. אוכל כבר אין, כי זוג המבוגרים החמוד לא ציפה לחיבוק כזה מהעם שלו, אבל קפה טעים ואפילו במחיר זול יש בשפע".

גולשים אחרים ציינו לטובה את היחס החם ואפילו את עוגות הגבינה, אבל רובם התמקדו בעקרון הבסיסי של אחווה, סולידריות וחופש ביטוי. אלה, כך נראה, מועמדים כעת בסכנה. יש רק תגובה אחת נגדם. בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully