וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר הראמן הישראלי פתח פופ-אפ מרקים. שבועיים, זה כל מה שיש לכם

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 7:33

פסטיבל משמח שדורש רק פתיחת חלון לרחוב, כי את כל שאר העבודה עשה תום שמיר

פופ-אפ ראמן, תום שמיר ומסעדת אוקינאווה. תמוז רחמן,
פיקניק מושלם. הראמן של תום שמיר/תמוז רחמן
פופ-אפ ראמן, תום שמיר ומסעדת אוקינאווה. תמוז רחמן,
פתחו יומנים. הראמן של תום שמיר/תמוז רחמן

קצת קשה לחשוב על זה, ויותר קשה אפילו לכתוב את זה באופן פומבי כל כך, אבל יכול להיות שכולנו צריכים פשוט בשלב הזה של חיינו לפתוח חשבון נסיעות שידאג להטיס את תום שמיר ליפן פעם ברבעון, וסביר שעדיף בתדירות גבוהה יותר.

כי אם את ירח הדבש שלו במדינת האיים הוא סגר עם "תוםתום ראמן" ואם נסיעת ינואר האחרונה שלו לטוקיו הולידה את מעבדת המרקים הנוכחית בתוך מסעדת אוקינאווה, הרי שסביר מאוד להניח שהנסיעה הבאה תכניס לנו לתוך קערה פלא טעים אחר, לא?

פופ-אפ, אבל ממש

"אוקינאווה X תוםתום ראמן" הוא פופ-אפ מוגבל (מאוד) בתזמונו, שנפתח בתחילת השבוע כשלוחת חלון-משקיף-לרחוב בתוך המסעדה האסייתית המוצלחת לכשעצמה שברחוב לבונטין בתל אביב.

הוא יגיש מדי ערב (מ-18:00 ועד שהסיר נגמר) את תוצרי השכלולים של שמיר, וייעלם לאפילת הפופ-אפים בסוף השבוע הבא. במילים אחרות - שבועיים, זה כל מה שיש לכם.

פופ-אפ ראמן, תום שמיר ומסעדת אוקינאווה. תמוז רחמן,
תוצרי הניסעה האחרונה. שמיר/תמוז רחמן

התפריט כולל מנות משתנות ועוגנים קבועים בדמות "טונקאטסו הקאטה" (מרק ראמן קרמי על ציר עצמות חזיר, טארה שויו, צ'אשו בטן חזיר, אג'יטמה, כרוב, נבטים, בצל ירוק ואצת נורי) וראמן מיסו טבעוני (על ציר ירקות שורש וחלב טבעוני, טארה מיסו, אצות ווקאמה, צ'אשו טופוריקקה, תירס טרי מושרה במירין, שמן שום ושומשום קלוי).

לבד מאלה, תהיה גם תחלופה של "טורי פאייטן" (ציר עוף סמיך, שמאלץ, צ'אשו חזה עוף במיסו, אג'יטמה, בצל ירוק, שרי, נבטים), ראמן שרימפס (ציר שרימפס ודגים, שרימפס חלוט, סורימי, בוק צ'וי, בצל ירוק, אג'יטמה), ראמן מיסו חזיר (ציר חזיר, מיסו טארה מירין, צ'אשו בטן חזיר, אג'יטמה, תירס טרי במירין, חמאה חומה ובצל לבן) עמוק מאוד ונהדר מאוד, "ניבושי ראמן" (ראמן סרדינים מיובשים, אג'יטמה, שמן ניבושי, צ'אשו צוואר חזיר או עוף, שני סוגי אטריות, סרדין מיובש, בצל ירוק) וגם "מאזהסובה", שהוא ראמן יבש עם אטריות עבות, על בסיס תבשיל חזיר או עוף או טבעוני.

פופ-אפ ראמן, תום שמיר ומסעדת אוקינאווה. תמוז רחמן,
טוקיו בקערה. הראמן של תום שמיר/תמוז רחמן

הקערות העמוקות האלה (70-92 שקלים) משקפות את מה ששמיר עצמו מגדיר כאובססיה, וכל השאר יכולים להגדיר פשוט כתשוקה קולינרית שסוף סוף אפשר לפגוש באופן פיזי יותר - כטייק-אווי אורבני, או כחלק מפיקניק בין-ערביים בגן החשמל, כולל בירות יפניות מהחבית, סאקה ומוצ'י שסוגר פינה מתוקה אחרונה. עדיין תל אביב, אבל גם כנראה החו"ל הכי משתלם שאליו לא נסעתם בעצמכם.

פופ-אפ ראמן של תום שמיר באוקינאווה, לבונטין 11, תל אביב, א'-ה', מ-18:00 עד גמר המרק. שישי מ-12:00 עד 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully