וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין 50 ל-200 שקלים: 9 יינות מעולים שישאירו לכם טעם של עוד

בשיתוף בנא משקאות

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:53

מהיינות של פיקאסו ועד לסדרה המחוזקת מפורטוגל: היינות המעולים של בנא משקאות מוצעים במחירים נוחים לכל כיס. הרשימה המלאה בפנים

זוג צעיר עם כוסות יין. ShutterStock
על דבר אחד אין ויכוח: ישראלים אוהבים יין/ShutterStock

בשנים האחרונות, עוד ועוד ישראלים גילו את עולם היין - עולם מרתק ומגוון של טעמים וניחוחות. חלק מעדיפים יינות ישראלים בעוד שאחרים בוחרים ביינות מיקבים שונים בעולם. לא משנה אם מדובר על יין אדום, לבן או מבעבע, על דבר אחד אין ויכוח: ישראלים אוהבים יין. בחברת בנא משקאות, הרשת המובילה בארץ למכירה, שיווק והפצה של יינות, מציעים מגוון רחב של יינות, בטווחי מחיר שונים. מהיינות של פיקאסו ועד לבקבוקי ענק - ריכזנו תשעה יינות מעולים שישאירו לכם טעם של עוד.

היינות של בנא משקאות. יח"צ,
היינות של בנא משקאות/יח"צ

עודף מ-50 שקלים

למברוסקו פיקאסו: היינות של פיקאסו מגיעים אלינו מאיטליה בבקבוקים יפים ומהודרים. הלמברוסקו חצי יבש, קליל ומרענן ומיועד לחגיגות אירועים מרגשים עם כוס יין מבעבע. הוא מתאים מאד בתור אפרטיף ומומלץ להגיש אותו צונן בטמפרטורה הנעה בין 6-8 מעלות. מומלץ להגיש ליד תותים בחורף וענבים בקיץ.

ריברטנילו מוסקטו: משקה מבוסס יין קליל ומתוק. מוסקט מאיטליה אשר יכול ללוות ארוחות מגוונות ומיועד לשתייה קלילה ונעימה לפני ארוחות החג. מומלץ להגיש לצד גבינות כמו צ'דר או גרוייר באפרטיף או, קינוחים קלילים כמו סורבה.

בנוסף הרשת מציעה מגוון רחב מאוד של יינות מהיקבים הישראלים המובילים בארץ כמו: יקבי ירושלים, יקב בנימינה, יקב רמת נגב ועוד רבים וטובים במבצעים משתלמים של 2 ב-100\110 שקלים.

עודף מ-70 שקלים

סדרת יינות רסג: יינות המגיעים אלינו מדרום אפריקה, מדינה עם תנאים אידיאליים לגידול ענבים שישראלים אוהבים. יינות היקב מגוונים, קלילים ונגישים לשתיה כבר מרגע הפתיחה. את האדומים מומלץ להגיש לצד בשר רזה כגון נקניקי בקר או סינטה ואילו את הרוזה לצד מנות דגים ואת השרדונה לצד גבינות קשות כמו צ'דר.

אלטה דלתא קברנה סוביניון: יין אדום יבש מיקב אלטה בצ'ילה. היין מציג יין עולם ישן מהמדינה ההררית ששמרה על כרמיה מהשפעות האקלים במהלך השנים. צ'ילה כמדינת עולם ישן מציגה קברנה סוביניון רך יחסית ללא טאנינים בולטים מדי, מה שעובד מעולה עם החך הישראלי. מומלץ להגיש לצד מנות בקר רזה כמו סטייק סינטה או מנות אווז. זמן פתיחה מומלץ בבקבוק - 20 דקות.

בנוסף הרשת מציעה מגוון רחב מאד של יינות מהיקבים הישראלים המובילים בארץ כמו: יקבי ירושלים, יקב בנימינה, יקב סגל ועוד רבים וטובים במבצעים משתלמים של 2 ב-150\160 שקלים.

יין לבן. ShutterStock, ShutterStock
בשנים האחרונות, עוד ועוד ישראלים גילו את עולם היין/ShutterStock, ShutterStock

עודף מ-120 שקלים

יין בקסברג ברוט: יין מבעבע יבש עד תום מדרום אפריקה. היין מיוצר על פי שיטת שמפיין הצרפתית מתחילת התהליך ועד סופו בתסיסה השנייה בבקבוק. היין מיושן כשלוש שנים טרם הוצאתו לשוק ועשוי ברובו מענבי פינו נואר אדומים והשאר שרדונה. מכיוון שמדובר ביין לבן שרובו מענבים אדומים, היין מציע מנעד טעמים עשיר ועמוק, מה שיכול להיות מעולה ועשיר לצד מגוון רחב יותר של מנות כמו דגים בשרנים ושומניים.

יין שבלי ז'ונדרו פטריס: שרדונה צרפתי מהאזור המובחר ביותר לגידול ענבים מסוג זה. יין עשיר בטעמים בעל גוף קליל ונעים המאפשר לקהל שומרי הכשרות ליהנות משבלי אמיתי במחיר נוח לכל כיס. מומלץ להגיש לצד גבינות קשות, ירקות מאודים או תבשילי דגים.

יין פורט טרוביסקה: יין אדום מתוק מחוזק המגיע מפורטוגל. היינות באזור עשויים מענבים מקומיים כגון טורינה נסיונל וטינטה קאו כששיטת הייצור באזור דואגת כי היינות יהיו מחוזקים בברנדי על מנת להעלות את אחוז האלכוהול מבלי לפגוע בכמות הסוכר במהלך תהליך התסיסה. היין מציג אופי מורכב ועשיר כיין פורט אמיתי וכשר. מומלץ להגיש לצד קינוחים מבוססים שוקולד או קרמל.

עודף מ-200 שקלים

תניא ויטל אדום: יין אדום עשוי 100% ענבי קברנה סוביניון המגיע מיקב תניא. היין מיושן כ-24 חודשים בחביות אלון צרפתי המעניקות ליין טעמים עשירים ומתובלים, גוף מלא וסיומת ארוכה ועשירה. היין ימשיך להשתבח כאשר יישמר כראוי ומומלץ להגישו לצד סטייקים שומניים כמו אנטריקוט או צלעות. זמן פתיחה מומלץ בבקבוק- 90 דקות.

למגזימים - תניא אלון מגנום: בקבוק ענקי בתכולה של ליטר וחצי. היין מבוסס ענבי קברנה סוביניון ומציג מורכבות ועושר רב. מיועד לאירועים גדולים ולקהל רב של אנשים. הוא מציג עושרר טעמים רחב ומעניין ובעל פוטנציאל התיישנות ארוך מאד עקב גודל הבקבוק. מומלץ להגיש לצד סטייקים שומניים כמו אנטריקוט או צלעות. זמן פתיחה מומלץ בבקבוק- 120 דקות.

בשיתוף בנא משקאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully