וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת הגלידה החדשה של פאקינג ישראל אהרוני, מה כבר חשבתם שיהיה בה?

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 9:55

גחלים, מנגלים, נפנופים ומשהו מתוק בסוף כמובן: טועמי "חדש על המדף" פטריוטיים

ביקור במפעל במבה של אסם/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: ליאור נאור

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - גחלים, מנגלים, נפנופים ומשהו מתוק בסוף כמובן. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

השוק של פרנצ'סקה

השוק של פרנצ'סקה. גליה אבירם,
מוצרי השוק של פרנצ'סקה/גליה אבירם

אימפריית האוכל הביתית של אפרת מונסטירסקי, שהיא גם "השוק של פרנצ'סקה" סיפקה כבר קרייב בירידי אוכל ובמכירות אונליין, וכעת היא מתרחבת ומשתדרגת לכדי ליין מוצרים שלם.

מדובר בסדרת "מוצרי השוק" שנועדה לסייע לבשלן הביתי לשפר ביצועים, מנות וארוחות שלמות, ומגיעה בדיוק בזמן ליום העצמאות, החג שבו כולם רוצים עוד קצת מכל הטוב השברי הזה.

הסדרה כוללת רטבים, ממרחים על בסיס שמן זית וללא סוכר ותערובות תיבול יבשות (ראבים), מרינדות, גליזים, ריבות וגם מלחים מעושנים ומתובלים, מתאימה לצליילה, לבישול ולעישון, ומתבססת על הסודות הגדולים והיעילים של מונסטירסקי (כי את הסוד שלה לבשר מפורק כמו במסעדה היא כבר נתנה לנו כאן).

תוכלו למצוא בה, בין היתר, "ערביק" (על בסיס שום שחור, קפה, פפריקה מעושנת בעישון טבעי, פלפל שחור וחרדל) שמחכה לתבשילי קדירה, עופות ודגים, "כבוד הראב", שהיא תערובת רב-תכליתית על בסיס פפריקה מעושנת עדינה, שום, בצל, כורכום ומעט קינמון, שמתאימה בגדול להכול, ואף הוכיחה את זה מיד כשנכנסה למטבח וראתה סיר קציצות שמחכה לקצת עניין בחיים, גלייז "נערת הוואי (צ'ילי טרי צלוי ואננס) חריף ועמוק שיחבק כנפיים בקרוב, "מלח אבקת קסמים" (מלח דק עם שום, פלפל שחור וחלפיניו) מתון בחריפותו והולך עם ה-כ-ו-ל, וגם ממרח טפנד על בסיס שמן זית, זיתי קלמטה, זיתים ירוקים, עגבניות מיובשות, שום ועשבי תיבול, שהיה כל מה שרציתם מטפנד, אחרי שנמאס לכם מטפנדים.

בשש מילים: החברה המטבחית שלא ידעתם שאתם רוצים.

חדש על המדף

ישר מהקופסה, לא צריך שום כפית: כשממרח שוקולד איטלקי מכריז מלחמה על נ***ה

לכתבה המלאה

אורז בן גוריון, אסם

פתיתים, אורז בן גוריון, אסם. סטודיו אסם,
אורז בן גוריון של אסם/סטודיו אסם

יום העצמאות הוליד גם מחשבה מתבקשת אך עדיין מרגשת מחוץ לקופסה, שתוצאתה קוקלציית רטרו של פתיתים, בדמות "אורז בן גוריון" מיתולוגי.

מדובר בהומאז' למהלך החברתי-תזונתי של ראש הממשלה וענקית המזון הישראלית, שנוצר בשיתוף עם המכון למורשת בן גוריון. תכליתו - פתיתים אפויים - חשובה אך מה שעושה כאן את העניין הוא עיצוב רטרו מקסים ודגש על סיפורו של המנהיג, על גבי האריזה.

במילה אחת: געגוע.

סדרת דליקטיב, טירת צבי

סדרת דליקטיב, טירת צבי. טירת צבי,
סדרת דליקטיב של טירת צבי/טירת צבי

חברת מעדני הבשר הישראלית מרחיבה את סדרת הדגל שלה עם שלושה מוצרים חדשים, בדיוק בזמן להדלקת האש.

מדובר בצלעות אסאדו צלויות, שווארמה קצבים ונקניקיות בטעם כמהין, וגם במארז חדש, בן 800 גרם, של נקניקיות עוף ערוכות לחגיגות. צלעות האסאדו (120 גרם) הן למעשה פרוסות בינוניות בעוביין מנתח שלם שעובר צלייה ארוכה ומספקות בתמורה טעם בשרי עמוק., השווארמה (120 גרם) מבוססת על נתחי הודו מעושנים בציפוי פלפל שחור, והיא פחות שווארמה קלאסית ויותר נשנוש מצוין בתוך או מחוץ לכריך, ואילו הנקניקיות (320 גרם) "בסגנון בורגונדי", מורכבות מבשר בקר והודו יחד עם פטריות שמפיניון, ויוצאות מכל זה מצוין, עם שילוב טעמים מיוחד ביחס לשגרת העל האש שלנו, ובכלל.

בשלוש מילים: בוצ'ר של שמחה.

נקניקיות בראטוורסט, מעדני יחיעם

נקניקיות בראטוורסט, מעדני יחיעם. Sell360Pro,
נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם/Sell360Pro

נשארים על האש: סדרת נקניקיות הפרימיום של אימפריית הבשר המקומית מתרחבת עם מוצר חדש, בדמות נקניקיות בראטוורסט.

מדובר בנקניקיות בסגנון בווארי, על בסיס בשר עוף, הודו ובקר, ללא גלוטן ועם 14% חלבון. הן מיועדות לצלייה במחבת או על האש, וסיפקו תוצאות מצוינות בשני האמצעים הלוהטים, עם עסיסיות, מרקם פציח ותחושה כללית של פסטיבל.

בשלוש מילים: כחול, לבן, חו"ל.

סנסישיונל בורגר וסנסישיונל טחון, טבעול

סנסישיונל בורגר וסנסישיונל טחון, טבעול. סטודיו מרחב,
סנסישיונל בורגר וסנסישיונל טחון של טבעול/סטודיו מרחב

הסדרה הפופולרית שהושקה לפני כשנתיים זוכה לשדרוג בדמות מתכון חדש להמבורגר ולטחון מן הצומח, בדיוק בזמן למנגלים.

המטרה הייתה שיפור המראה, הריח והמרקם, אך בעיקר הטעם כמובן, והתוצאה באה לידי ביטוי בעסיסיות מפתיעה של ההמבורגר, בצבע טוב (גם בירידה ממחבת פסים ביתית) ובטעם שהוא (כמעט) הדבר האמיתי, בעוד הטחון נהנה ממרקם דומה יותר למקור, שעמד יפה במבחן בולונזי מאולתר.

בארבע מילים: לנמנעים, אבל לא רק.

הסדרה האסיאתית, דלי קרים וישראל אהרוני

רשת הגלידה והשף המפורסם משתפים פעולה לכדי "הסדרה האסיאתית", שהיא שלושה טעמים בהשראת המזרח.

הסדרה, במהדורה מוגבלת כמובן, כוללת קרמל מיסו, סורבה שזיפים עם ג'ינג'ר, וכן סורבה קוקוס עם קארי ופלפל צ'ילי חריף. היא נועדה "להביא ניחוח שונה ומרענן למקררים", ועושה את זה כבר מהכפית הראשונה. הטעם הראשון, טייק ראוי על שילוב שכבר הפך לנדוש במקומותינו, מצליח לספק מתוק עם מליחות עומק טובה. סורבה השזיף מבליט פחות את הפרי עצמו ומותיר מאחוריו אפטר-טייסט ג'ינג'רי ומעט פיקנטי, אבל ההרפתקה הגדולה מתחילה עם גלידת הקוקוס, שמביאה עמה פחות קארי מהמצופה, אבל גם יותר צ'ילי מהמצופה. כלומר, חריפות של ממש.

בשלוש מילים: למיטיבי לכת, וטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully