וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחת "טופ שף" בת ה-52 מככבת בספורטס אילוסטרייטד ויוצאת נגד המבקרים: "אז יש לי ציצים. לכולם יש"

8.5.2023 / 0:01

אושיית האוכל פדמה לקשמי יוצאת נגד כל מי שמעז לבקר אותה ("בואו נהיה בוגרים קצת"), חושפת כמה קלוריות היא צורכת ביום צילומים ("אני עולה עד 8 קילו לעונה") ומספרת בהתלהבות על הבחירה בה להופיע במגזין בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד ("איבדתי את זה לגמרי")

פדמה לאקשמי מבלה בבקיני ומבשלת/@padmalakshmi

פדמה לקשמי, מנחה ומפיקת תוכנית האוכל המצליחה "טופ שף", לא מוכנה לשתוק עוד למבקריה. אולי זה הניסיון הרב שלה שעוזר לה לא לפחד להגיד את שעל ליבה, כי הרי עם רזומה כזה שום דבר כבר לא יפגע במעמדה. בת ה-53 התחילה את הקריירה שלה כדוגמנית בשנות ה-20 לחייה, בשנים שחלפו מאז חיברה מספר ספרי בישול וספר ילדים רב מכר, הפיקה והנחתה את תכנית הבישול Taste the Nation של רשת הולו, הפכה לאמא, זכתה במועמדות לאמי והשיקה את EndoFound, ארגון פילנתרופי לנשים הסובלות מאנדומטריוזיס.

כעת יש לה מסר מאוד ברור למבקריה, בעיקר אלו שמדברים וכותבים טוקבקים על הגוף שלה בסרטוני הבישול שהיא מעלה לרשת. אז "יש לי ציצים, אז יש לי פטמות. גם לכל אישה וגבר על הפלנטה יש!" היא אמרה ל-Page Six, "בואו נהיה בוגרים קצת. בואו פשוט נקבל את זה שגוף של אישה הוא יפה ו... לא לגמרי מושלם".

היא נזכרת בתגובות שקיבלה לסרטון שהעלתה בשנת 2020, במהלך סגר הקורונה, כשהופיעה בו מבשלת ללא חזייה. "קיבלתי כמה תגובות שזה לא מוסרי לא ללבוש חזייה במטבח במהלך ימי הסגר", היא כתבה לצד סרטון אינסטגרם שלה מכינה לזניה, "אז המבקרים ישמחו לדעת שאני לובשת שתיים היום :), אבל ברצינות: בואו לא נשפוט גופות של נשים ב-2020, בסדר?".

בתחילת השנה, לקשמי הטיחה במעריצה שהתלוננה כשזו התבדחה עם בתה, קרישנה, בת ה-13 על החזה שלה. המשתמשת כתבה: "כאמא ל-4 בנות, יש זמן ומקום לכל דבר - וכשזה מתחיל לגרום לבנות שלנו להרגיש לא בנוח כי מחפיצים אותנו, הגיע הזמן לשים לב לזה". לקשמי השיבה לה: "קודם כל זה בהומור והבת שלי לא מרגישה שלא בנוח איתי או עם הציצים שלי או עם הפוסטים שלי, והיא גם לא קוראת את התגובות האלה אלא אם כן אני מראה לה כי היא לא ברשת החברתית. לא צריך לקחת כל דבר ברצינות, אנשים".

על אף הביקורת שהיא חוטפת לעיתים קרובות, פדמה לקשמי מרגישה מצוין. "אני מרגישה יותר בנוח עם הגוף שלי בשנות ה-50 לחיי מאשר בשנות ה-20 לחיי", היא סיפרה, "למרות שכנראה נראיתי טוב יותר בשנות ה-20 לחיי, אבל אני מרגישה טוב יותר בשנות ה-50 לחיי".

היא הוסיפה: "ייתכן שבצעירותי הירכיים שלי היו צרים יותר והציצים שלי היו מעט גבוהים יותר, אבל מעולם לא הרגשתי טוב יותר עם עצמי. לא הייתי חוזרת לשנות ה-20 שלי, גם אם הייתם משלמים לי את כל הכסף שבעולם. אני כאן כדי להגיד לכן שאתן יכולות לנהל מערכת יחסים יפה עם הגוף והחושניות שלכן ולהיות אמא ולהיות מאהבת ולהיות חברה ולהיות בת אנוש מורכבת ורב מימדית. אתן יכולות להיות הכל".

עם הבת שלה:

ואז הגיעה הבשורה מהספורטס אילוסטרייטד

אם לקשמי הייתה זקוקה לעוד הוכחה שהיא מושלמת, לאחרונה היא קיבלה את החותמת האחרונה, כשמגזין בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד בחר בה לככב בו.

מהדורת ספורט אילוסטרייטד לשנת 2023 הכריזה שהמנחה, המפיקה והדוגמנית לשעבר תופיע לראשונה בגיליון בגדי הים - ולהזכירכם, היא בת 52. לקשמי בילתה יום שלם ברפובליקה הדומיניקנית עם הצלם יו צאי כדי לתפוס את תמונת בגד הים המושלמת ומקווה שנשים יבינו בזכותה שצריך לאמץ את גופן בכל גיל. "אני רוצה שכולן יראו את התמונות האלה ויבינו שלפעמים דבר חדש לגמרי - שהוא אפילו יותר מרגש מכל מה שחווית בעבר - יכול לקרות לנשים מעל גיל 40", אמרה למגזין, "לא האמנתי לחדשות שקיבלתי בשיחת הטלפון ופשוט איבדתי את זה, מיד אמרתי: 'אני חייבת ללכת לחדר הכושר'. למזלי אני כבר די מתמידה בחדר הכושר, בעיקר כי עבר רק חודש מאז שחזרתי הביתה מצילומי 'טופ שף'".

עד 8 קילוגרמים לעונה

ברוח "אני לא מתביישת בכלום", סיפרה לקשמי כשהתארחה בתכניתו של ג'ימי קימל שבמהלך צילומי "טופ שף", היא צורכת עד 9,000 קלוריות ביום.

כשנשאלה כמה קלוריות היא צורכת בתוכנית, שנמצאת בעיצומה של העונה ה-20 שלה, היא השיבה: "בחצי הראשון של העונה, כשיש לנו הרבה מתמודדים, 8-9 אלף קלוריות ביום... בקלות". היא התבדחה עם גיירמו רודריגז שהיא תזמין אותו לתחרות אכילת "נקניקיות ללא קטשופ".

זו לא הפעם הראשונה שהכוכבת מדברת על תזונת ה"טופ שף" שלה. בכתבה שפורסמה בשנת 2017 ב"הוליווד ריפורטר", סיפרה לקשמי על האופן שבו הנחייה תוכנית הריאליטי הקולינרית הובילה לתנודות במשקלה - וכיצד ההתמקדות שלה בתזונה השפיעה על קרישנה, בתה שהיום היא בת 13.

צפו בה בתוכניתו של ג'ימי קימל:

"בצילומי 'טופ שף' אני צורכת כ-5,000 עד 8,000 קלוריות ביום. העונה מתחילה עם 15 עד 18 מתמודדים ואני צריכה לקחת ביס או שניים מכל אחת מהמנות שלהם כדי לשפוט כראוי כל מנה. כל יום", שיתפה אז לקשמי, "אני בדרך כלל עולה בין 4.5 ל-8 קילו בכל עונה. ברגע שאני חוזרת הביתה, מה שלקח לי שישה שבועות להעלות - לוקח לי 12 שבועות להוריד".

בכתבה הרהרה לקשמי על הפעמים בהן בחרה לאכול פחות בסביבת בתה, כמו אכילת שאריות אורז ועדשים בערבי פיצה משפחתיים וסלט טאקו עם "קצת צ'יפס", ויתור על טורטיות עם שמנת חמוצה וגבינה - ובמקום פסטה, לאכול את הראגו עם הירוקים. היא אמרה אז: "לאחרונה הבנתי שהבת שלי, בת ה-7, מקשיבה לי מדברת על המשקל שלי. פתאום היא אמרה לי ולאחרים במעגל שלנו, 'אני לא רוצה לאכול כי אני שומרת על הגוף שלי' או 'אני שוקלת יותר מדי'. אני לא חשבתי על דברים כאלה כשהייתי בת 7 או 10 או אפילו 13".

לקשמי כתבה שעל אף הרצון להיראות טוב על השטיח האדום, התגובה של בתה שינתה את צורת החשיבה שלה: "אז השנה החלטתי שהפוקוס שלי לא יהיה במשקל שלי. אם אני צריכה שמלה גדולה יותר, אז שיהיה. יום אחד על השטיח האדום לא חשוב כמו לוודא שהבת שלי לא מעריכה את עצמה לפי מידות הבגדים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully