וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חד שיש, וזה אפילו לא היתרון הגדול: בדקנו את הסכינים החדשים של נינג'ה

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 7:31

פריסות, חיתוכים, קיצוצים והשחזות: טועמי "חדש על המדף" התחדדו

Ninja Foodi StaySharp, סט סכינים ומשחיז של נינג'ה/נינג'ה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - פריסות, חיתוכים, קיצוצים והשחזות. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

Ninja Foodi StaySharp, סט סכינים ומשחיז של נינג'ה. נינג'ה,
הבטחה לחדות תמידית. סט הסכינים והמשחיז של נינג'ה/נינג'ה

המותג הפופולרי שהפך את שוק מעבדי המזון והגרילים החשמליים על ראשו והשתלט באופן מוצדק למדי על מטבחי ישראל מסרב לדרוך במקום, ומשיק באמצעות היבואן הרשמי שריג את Ninja Foodi StaySharp, קולקציית סכינים מקצועית שמבטיחה "להישאר חדה, תמיד".

מדובר למעשה בשלוש מערכות סכינים חדשות שמוצעות לעת עתה למכירה בשוק המקומי - 16 סכינים ומשחיז, 6 סכינים ומשחיז וגם סכין שף מקצועי עם משחיז קבוע - שמציעות דרגות שונות של גיוון והתאמה, בכפוף לבחירתכם, משחיז מובנה שנהנה מטכנולוגיית "StaySharp" האמורה, ואחריות ארוכה של עשר שנים (שנת אחריות מלאה ותשע שנות אחריות מוגבלת על הסכינים, בכפוף לתקנון באתר שריג).
.

חדש על המדף

אחד הקינוחים הכי טובים שיש נכנס לתוך גלידת ל"ג בעומר. התוצאה אש

לכתבה המלאה

מה כוללת כל מערכת?

סט 17 החלקים (16 סכינים ומשחיז) כולל סכין שף 20 ס"מ (סכין רב תכליתי המיועד לפריסה, קיצוץ, חיתוך דק וקוביות), סכין סנטוקו 18 ס"מ (סכין רב תכליתי המיועד לחיתוך דק וקוביות, בעל שקעים לאורך הלהב המסייעים במניעת הידבקות של מזון), סכין לחם 20 ס"מ, סכין פילוט 15 ס"מ (לפילוט דגים, חיתוך בשר והפרדת בשר מהעצם), סכין פריסה גדול (20 ס"מ, מיועד לחיתוך פרוסות דקות של ירקות ופירות גדולים, עוגות ופשטידות וגם פריסה של בקר צלוי ופסטרמה), סכין פריסה בינוני (13 ס"מ, לשימוש יומיומי, חיתוך ופריסת ירקות ופירות קטנים יותר, ניקוי ופילוט), סכין פריסה קטן (9 ס"מ, לחיתוך, סילוק שומן וקילוף ירקות ופירות קטנים), 8 סכיני סטייק 11 ס"מ, מספריים (לגזירה וחיתוך של מרכיבים קשים כמו נתחי עוף ומרכיבים רכים כמו עשבי תיבול ומפצח אגוזים) ומשחיז, במחיר השקה של 1,790 שקלים.

סט 7 החלקים (6 סכינים ומשחיז) כולל סכין שף 20 ס"מ, סכין לחם 20 ס"מ, סכין פריסה גדול, סכין פריסה בינוני, סכין פריסה קטן, מספריים ומשחיז, ועולה 999 שקלים.

מערכת שני החלקים כוללת סכין שף 20 ס"מ ומשחיז, במחיר 449 שקלים.

שנתחיל לחתוך?

מן הידועות היא שאין כמו עבודת מטבח עם סכין חדש, חד ונוצץ מהאריזה, נטול צלקות בישולים וחיתוכים, ונקי לחלוטין מכתמי שטיפה לא נכונה, מדיח עצלני, או תחזוקה יומיומית לקויה. כל הבעיות האלה, מן הסתם ובאופן טבעי, מתחילות רק אחר כך.

סט הסכינים של נינג'ה, שנשלח להתנסות בתצורת שישייה, לא שונה כמובן בכל הקשור לנקודת הפתיחה. הוא מציע מנעד שלם של עבודת טבח חדה וחלקה - סכין לחם עם שיניים גדולות שעושות את העבודה זריז ויעיל, מספריים חזקות מאוד שגם מתפרקות מצוין לקראת ניקוי (ידני, כן? סכינים כאלה לא נכנסים למדיח אף פעם), שלושה סכיני פריסה שמאפשרים לך להתלבט ולבחור נכון, וגם סכין שף נהדר לבית, ואעז להגיד שגם להרבה יותר ממנו.

אאוטסורסינג נהדר של כל ההתלבטויות

היתרון הגדול, עם זאת, מחובר למתקן הפלסטיק הביתי שמאכסן את הסכינים, בדמות משחיז בילט-אין, על בסיס חריץ השחזה שמתאים את עצמו לגודל הסכין הנכנס, סליידר ידני פשוט מאוד להפעלה, כפתורים בסיסיים והוראות בסיסיות לא פחות, שהופכות את התהליך ממנג'ס לקליל, ומייתרות את כאב הראש של "קניתי לפני שנים משחיז ואני יודע שהוא באחת המגירות, אבל שכחתי איך אני אמור לעבוד איתו ועדיף לי כבר לקנות חדש".

כאן, אתם פשוט מחליקים את אותה ידית כלפי מטה, מכניסים סכין לחריץ, מעבירים את הידית מעלה ומטה עשר פעמים תוך שאתם מקבלים "קליק", משחררים, שוטפים היטב, וחוזרים לעבוד - בלי תהיות על רמת הלחץ הרצויה, בלי שאלות על זווית האחיזה. פשוט אאוטסורסינג נהדר של התלבטויות.

מכשיר נינג'ה סמארט ליד החדש עם פנל תצוגה בעברית. המחיר: 1790 שקל. יח"צ,
השתלטות מוצדקת על נדל"ן השיש. מכשיר נינג'ה סמארט/יח"צ

המותג המצליח בנה לעצמו שם מבוסס שידע לשלב בדרך כלל חדשנות מרשימה וטכנולוגיה מתקדמת אך ידידותית מספיק כדי להשתלט על נדל"ן השיש החשוב במטבחי ישראל.

מערכת הסכינים הזאת, עם המשחיז כמובן, ממשיכה את המגמה. הראשונים עשויים פלדת אל חלד גרמנית עם להבים מחושלים איכותיים, מבטיחים עמידות בפני חלודה והרשימו בחוזק, בדיוק ובחדות כמובן, אך גם בנוחות האחיזה ובתחשוה שהכול ביחד משדר לא "סכנה לאצבעות", אלא "שליטה בנעשה".

יחד עם המשחיז, אביזר מטבחי שנותר בדרך כלל בשוליים המקצועיים יותר של צרכני המטבח המקומיים, מדובר בסט מקיף ומשדרג טעם, שראוי מאוד לשקול בחיוב.

seperator

את סכיני נינג'ה ניתן להשיג ברשתות "המשביר לצרכן", "מחסני חשמל", ובאתר היבואן הרשמי שריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully