וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרפ הרשמי של ת"א עשה את מה שכולם רצו שהוא יעשה כבר שנים. התוצאה בהתאם

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 7:03

משהו טוב מתחמם על המחבת, משהו טוב מצטנן במקרר: טועמי "חדש על המדף" נערכים לקיץ

בווידאו: סיור במפעל מילקי של שטראוס/צילום: שלומי גבאי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - משהו טוב מתחמם על המחבת, משהו טוב מצטנן במקרר. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מארז להכנה ביתית, ברטון קרפרי

קרפים, ברטון קרפרי. ברטון קרפרי,
מארז קרפים להכנה ביתית של ברטון קרפרי/ברטון קרפרי

רשת הקרפים התל-אביבית עושה את המהלך המתבקש ביותר מבחינתה (ומבחינתנו), ומתחדשת עם מארז קרפים להכנה ביתית.

מדובר בחבילת שבעה קרפים (35 שקלים) מוכנים לחימום והשתוללות. הם עשויים קמח כוסמת ונטולי גלוטן או מוצרים מן החי, ודורשים רק מחבת חמה, וקצת יצירתיות. על המארז מוטבע קוד QR לסריקת הוראות ומקורות השראה מתכוניים, לרבות סרטונים קצרים, אם כי כאן הייתי הולך מעט רחוק יותר, ומספק הוראות הכנה קצרות גם על גבי השקית עצמה (כמה לחמם, מתי להפוך וכו').

כך או כך, מדובר בשלב הראשון והמוצלח של ארוחה ביתית, שמייתר כמובן בניית בלילה משלכם, ומספק עמידות קרפית כיפית, מלוחה או מתוקה.

בשלוש מילים: קיצור הדרך המושלם.

חדש על המדף

המילקי החדש רוצה לשבור לכם את הטקס. אתם צריכים לעמוד על שלכם

לכתבה המלאה

תבלינים למנות הודיות, מהרג'ה

תבלינים למנות הודיות, מהרג'ה. מהרג'ה,
תבלינים למנות הודיות של מהרג'ה/מהרג'ה

יבואנית המזון (והרבה יותר מזה, למעשה) הגדולה והוותיקה מרחיבה מדפים והיצע עם סדרת מוצרים שמקצרים באחת את הקו האווירי להודו.

מדובר בתבלינים ותערובות מוכנות לשימוש של חברת סואנה (Suhana) ההודית, שמבטיחה (ומקיימת) להקל על המבשלים הקצרים בזמן, בלי לפגוע בטעם.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, תערובת תיבול לצ'יקן טיקה, מעטפת טעמים לבאטר צ'יקן, בסיס לצ'יקן טנדורי, לפניר ולהרבה מאוד תבשילים אחרים מתת-היבשת - שעושים את מלאכתם בצורה מושלמת, מייתרים את חיפושי התבלינים המורכבים הדרושים למתכונים האלה בשגרה, ומצליחים להשכיח את קיצור הדרך תוך כדי ארוחה. מחיר: 14.90-18.90 שקלים.

בארבע מילים: טיסה ללא ג'ט-לג.

קורנפלקס מיני, תלמה

קורנפלקס מיני, תלמה. סטודיו 0304,
קורנפלקס מיני של תלמה/סטודיו 0304

ענקית דגני הבוקר המקומית מרחיבה מדפים עם ריענון מסקרן למותג הפופולרי שלה.

מדובר בקורנפלקס מיני, מהדורה מיוחדת של פתיתי תירס קטנים עד קטנטנים, עם אותו טעם בדיוק כמובן, ללא חומרים משמרים או מדבקות אדומות, ועם כחצי כפית סוכר למנה. באופן מפתיע למדי, העסק עובד ואף משנה מעט את החוויה, עם התרככות זריזה יותר וקצת יותר פאן בקערה.

בשתי מילים: בוקר טוב!

סופר שייק, סנפרוסט

סופר שייק, סנפרוסט. סנפרוסט,
סדרת סופר שייק של סנפרוסט/סנפרוסט

חברת הקפואים הישראלית מרחיבה את מדפי ה-Smoothies שלה, ומשיקה סדרה מסקרנת חדשה.

מדובר ב"סופר שייק", השואפת לרענן מעט את הבלנדר הביתי עם שילובים מקוריים יותר, ורכיבים שקשה עד מעיק לשים עליהם יד באופן קבוע. היא כוללת, לעת עתה, שילובי מנגו, בננה, אננס וספירולינה (טרופי מעט ומאוזן במתיקותו), מנגו, בננה, אננס, פסיפלורה וכורכום (מתקתק-חמצמץ ומוצלח מאוד), וכן בננה, תמר, דובדבן וקקאו (עמוק ובוגר) - כולם בשקיות ובהן שלוש מנות אישיות בנות 150 גרם כל אחת. מחיר: 29.90-34.90 שקלים.

בשלוש מילים: מכת פתיחה מנצחת.

שמן זית, יד מרדכי

שמן זית, יד מרדכי. סטודיו שטראוס,
שמן הזית של יד מרדכי/סטודיו שטראוס

המותג הישראלי הפופולרי מרחיב את מדפי שמן הזית שלו עם סדרה חדשה, במהדורה מוגבלת כמובן.

מדובר בטריו פרימיום (750 מ"ל) על בסיס זני זיתים שגדלו בכרמים ישראלים - שמן זית מזן סורי (חזק ומריר, מצוין כתיבול בפני עצמו לסלט), שמן זית מזן קורנייקי (מאוזן יותר, אך בעל נוכחות נהדרת) וכן שמן זית מזן ארבוסנה (שהולך בול אפילו כחלק מעוגה ביתית).

בשלוש מילים: כל טוב הארץ.

סיידר לואי רייזון, הסקוטית

סיידר לואי רייזון, הסקוטית. הסקוטית,
סיידר לואי רייזון של הסקוטית/הסקוטית

ונסיים, כפי שראוי לסיים כל שבוע בעצם, במשהו לשתות - סדרת סיידר אלכוהולי של Louis Raison הצרפתי, שמגיעה לארץ בעזרת החברה הסקוטית מבית ישרקו.

הסדרה כוללת, לעת עתה, שתי גירסאות סיידר (5.5% אלכוהול, 9 שקלים לבקבוק 330 מ"ל) בדמות תפוח ירוק ותפוח אדום, תוצרי מסורת משפחתית ותיקה וידע שנצבר על אדמת בריטני שבנורמנדי.

הראשון, Louis Raison Original Crisp Cider, עשוי מתפוחים ירוקים טריים שתססו, סוננו כל הדרך עד למשקה זהב מבעבע בעדינות, חמצמץ במידה ומרענן מאוד. השני, Louis Raison Rouge Delice Cider, מתבסס בעיקר על תפוחי רוז' דליס, זן בעל קליפתה אדומה ותוך אדום גם כן ומספק בתמורה פירותיות הדרית נהדרת וצוננת.

במילה אחת: לחיים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully