וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת רוסטיקו בת"א חוגגת 18 שנות פעילות עם אגדת "הפרנצ'סקה של הפסטה"

רותם דרוב

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 8:32

התינוק שנולד ביום הראשון של המסעדה כבר יכול היום לשבת ולהזמין בה כוס יין ולראות ידיים איטלקיות בפעולה

מסעדת רוסטיקו. יח"צ,
שני סניפים ותיקים שלא מפסיקים לבשל איטלקי מוקפד. רוסטיקו/יח"צ

כל מי שמעורה טיפה בעולם המסעדנות, יודע שזה אחד הענפים הכי קשוחים במשק. מקומות קמים ונופלים תוך פחות משנה, לאחר השקעה כספית שיכולה להגיע גם למליוני שקלים, מותירים אחריהם מסעדנים, שפים ומשקיעים עם חובות להחזיר. הבנקים, מצדם, כבר לא מאשרים שום הלוואה למי שמצהיר שהוא הולך לפתוח מסעדה, עקב שבריריות הענף.

לכן, כל פעם מחדש מרשים לראות מסעדה שלא רק מחזיקה מעמד, אלא מצליחה להישאר אקטואלית, לאורך שנים רבות. כזו היא מסעדת רוסטיקו משדרות רוטשילד התל אביביות, האיטלקיה שתחגוג ממש בימים הקרובים 18 שנים. זה המון. רק דמיינו, התינוק שנולד ביום הראשון של המסעדה, כבר יכול היום לשבת ולהזמין כוס יין, ולאחות הגדולה מצטרפת האחות הצעירה יותר בבזל שגם חוגגת 14 שנים. בהחלט סיפור הצלחה, וכזה שראוי לחגוג כמו שצריך - עם פרנצ'סקה גוסטלה, למשל.

השפית פרנצ'סקה גוסטלה. יח"צ,
"אינטליגנציה נשית בין-דורית". גוסטלה/יח"צ

"רוסטיקו רוטשילד הוקמה ב2005", מספר איבו גוילי, מבעלי המסעדה, "בתחילת הדרך היינו מקום קטן בשדרה שהתמחה באוכל איטלקי אותנטי, כשמה שעומד לנגד עינינו היה שירות ומחיר ללא פשרות. עם השנים, פחתנו ב-2009 את רוסטיקו בזל, שהיא מסעדה גדולה יותר עם חדר אירועים".

סוד ההצלחה, על פי גוילי, פשוט. "כל לקוח שאכל לפני עשור ויותר, וגם לפני 18 שנה, יטעם את אותה המנה ויגלה את אותה רמת האיכות. אנחנו לא מחפפים. המקום אמנם התשדרג עם תפריט יין וקוקטיילים, ויש היום גם מנות יותר קוסמופוליטיות, אבל אנחנו עובדים מאוד חזק על סולידיות ואוכל איטלקי מוקפד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מסעדת רוסטיקו. יח"צ,
אוכל, שירות, מחיר. רוסטיקו/יח"צ

את גוסטלה הוא מכיר מאיטליה, "כשפית מופלאה שעובדת בשיתוף פעולה הדוק מול טחנת הקמח שממנה אנו רוכשים כבר שנים את הקמח שלנו".

ההיכרות הזאת הנחיתה אותה כאן לשלושה ערבים חגיגיים (12-16 ביוני) בהם היא תוציא מהמטבח מנות פסטה ייחודיות ומתכונים מסורתיים מרומא וממילאנו, כמו גם צלחות עמוקות מאמיליה רומאנה ואוכל-הומאז' למטבח הישראלי.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, טליטאלה אלפרדו ברוטב חמאת פרמזן, ספגטי "מחוצים" ברוטב פקורינו ושלושה פלפלים מרומא, אנילוטי בציר עגל ומח עצם עם קרם זעפרן ופונדו פרמזן וריזוטו אוסובוקו ממילאנו, פסטה מלטגליאטי בראגו טלה לבן וגילוחי פקורינו ופסטה מגולגלת אפויה במילוי תרד וריקוטה ברוטב עגבניות ובשמל. האגף הישראלי יוסיף לכל זה, על פי התכנון, "רביולי שקשוקה" (רביולי ממולא חלמון ברוטב אה לה שקשוקה) ופפרדלה ברוטב קרם אריסה, עם לימון כבוש וקראסט שומשום.

"פרנצ'סקה מביאה איתה אינטליגנציה נשית בין-דורית של אוכל נפלא", חתם גוילי, "בדיוק כמו הערכים שלנו. מה שהיא תכין פה, והידע שהיא תעביר, ימשיכו איתנו הלאה"

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully