וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את הילדים: מתכונים קלילים וטעימים לגלידות ביתיות

בשיתוף שופרסל

26.6.2023 / 13:04

לא חייבים לצאת מהבית בשביל ארטיק או גלידה טעימים וצוננים. בקיץ הזה מכינים לבד גלידות ביתיות מפנקות, כמו ארטיק קוקוס, פרוזן יוגורט, גלידה פיסטוק, מגנום ביתי ואפילו טילון תוצרת בית

ילדים מכינים גלידה במטבח הביתי. ShutterStock
קינוחים ביתיים מקררים שקל להכין לבד או בשיתוף עם הילדים/ShutterStock

הקיץ הישראלי והחופש הגדול כבר כאן ואיתם הרצון העז להשאר לצד המזגן ולהתקרר עם משהו טעים ומפנק. בדיוק בשביל זה אספנו עבורכם קינוחים ביתיים מקררים שקל להכין לבד או בשיתוף עם הילדים. אז הפשילו שרוולים, הכינו את הקערות וציידו את הילדים בסבלנות (כי בכל זאת, צריך לחכות כמה שעות שהגלידות יצאו מהמקפיא).

עוגת גלידה מגנום. דפני פתיחה,
עוגת גלידה מגנום/דפני פתיחה

10 דקות עבודה: עוגת גלידה מגנום

למה להסתפק במגנום אחד קנוי כשאפשר להכין עוגת גלידה שלמה על בסיס מגנום? כזו שמשלבת גלידת וניל רכה עם פצפוצי שוקולד חלב, ציפוי שוקולד מריר פריך ולסיום סיומת טפטופים יפים ומושחתים של שוקולד לבן, כדי להבטיח שכל ביס יהיה חגיגה.

למתכון לעוגת גלידה מגנום

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גלידת פיסטוק. דפני פתיחה,
גלידת פיסטוק/דפני פתיחה

גלידת פיסטוק ביתית מ-4 מרכיבים בלבד

טרנד גלידת הפיסטוק כבש את הרשתות בקיץ שעבר, אבל האהבה אליו לא שככה. מה שבטוח כבר לא צריך להתרוצץ כדי לחפש את הגלידה הירוקה האהובה, שמזכירה את הג'לטו האיטלקי. את הגלידה הזאת מכינים מ-4 מרכיבים בלבד, ואם רוצים משדרגים בקלות עם קרנץ' שוקולד לבן שמקפיץ אותה לשלב הבא של הטעמים.

למתכון לגלידת פיסטוק ביתית

גלידוניות סושי. דפני פתיחה,
גלידוניות סושי/דפני פתיחה

מרשימות וקלות להכנה: גלידוניות סושי וקרם ברולה

הגלידוניות המגניבות האלה קלות מאוד להכנה. על תקן האצה משמשים כאן ביסקוויטים טחונים והמילוי הוא גלידת וניל איכותית שמערבבים עם מה שאוהבים, בלי להסתבך. אפשר לשמור את הגלידוניות במקפיא לאורך זמן ולפרוס עיגול סושי כשמתחשק או כשהאורחים בדלת ללא התראה.

למתכון לגלידוניות סושי וקרם ברולה

טילונים ביתיים. דפני פתיחה,
טילונים ביתיים/דפני פתיחה

הילדים ישתגעו: טילון וניל עוגיות ביתי

בפעם הבאה שאתם שומעים "משעמם לי" מהילדים, תשלפו את הקלף הסודי, הטילון הביתי. את הגביעים קונים מוכנים, כמובן, ואת הגלידה מכינים ללא כל צורך במכונה או אביזרים מיוחדים. גלידת הבסיס בטעם וניל, אליה מצוותים שברי עוגיות, שוקולד קצוץ וכל תוספת שאוהבים: דובדבנים, סוכריות, אגוזים ופקאנים מסוכרים, ועוד.

למתכון לטילון וניל עוגיות ביתי

ארטיק קוקוס ופירות. דניאל שכטר עיצוב: נעה קנריק,
ארטיק קוקוס ופירות/דניאל שכטר עיצוב: נעה קנריק

שוס אסתטי טבעוני: ארטיק קוקוס ופירות

מעבר לכך שמדובר בארטיקים טבעוניים, ושאפשר להמנע משימוש בממתיקים בהינתן פירות מתוקים במיוחד יש פה שוס אסתטי: מי הקוקוס שקופאים נותנים את כל הבמה לפירות הצבעוניים, שכמו נכלאו בתוך הנוזל, מה שמייצר מראה מהפנט ומעורר תאבון.

למתכון לארטיק קוקוס ופירות

ארטיק סורבה. דפני פתיחה,
ארטיק סורבה/דפני פתיחה

ארטיק סורבה צבעוני שהוא פינוק מנצח

כשמכינים ארטיקים בבית על בסיס פירות קיץ אפשר להחליט על צבעים, מרקמים וטעמים כאוות נפשכם. לרוב טבילה קלה של התבנית הקפואה במים חמים תעזור לחילוץ קל ומהיר ממנה. חשוב לטבול את קצוות הארטיקים בשוקולד לבן מומס ולקשט בסוכריות, קוקוס או כל רעיון טעים אחר, לפינוק מנצח.

למתכון לארטיק סורבה צבעוני

פרוזן יוגורט. דפני פתיחה,
פרוזן יוגורט/דפני פתיחה

שני חומרי בסיס בלבד, ויש לכם פרוזן יוגורט ביתי

בשנים האחרונות חזר הפרוזן יוגורט משנות ה-80 לתודעה. אפשר להכין אותו בבית, משני חומרים בסיסיים בלבד. יוצקים את התערובת לתוך תבנית שקעים ומקפיאים. לאחר ההקפאה מכניסים מנה אחת למעבד המזון, מוסיפים פירות יער, בננות, מנגו, קיווי, שוקולד, חלבה, תמרים וכל מה שרק תעלו על דעתכם, ומעבדים מספר שניות. בתאבון!

למתכון לפרוזן יוגורט

עוגיות גביעי גלידה. סטודיו אדג',
עוגיות גביעי גלידה/סטודיו אדג'

תוספת של קראנץ', צבע וטעם: עוגיות גביעי גלידה צבעוניות

לא יודעים מה לעשות עם כל גביעי הגלידה מהמתכונים הקודמים? אצלנו שום דבר לא נזרק. פשוט מכינים מהן עוגיות שמשלבות שברי גביעי גלידה צבעוניים שמוסיפים קראנץ', צבע וטעם לעוגיות שלכם.

למתכון לעוגיות גביעי גלידה צבעונית

לכל המתכונים המרעננים של הקיץ>>

בשיתוף שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully