וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שזה אפשרי: כך הזמנו אוכל מעולה בפחות מ-40 שקל למנה

בשיתוף יאמי

2.7.2023 / 9:44

מי אמר שארוחת צהריים מבחוץ צריכה לעלות 80 שקל? באתר יאמי תמצאו בשלנים רבים, שיבשלו במיוחד עבורכם מנות מכל העולם. בדקנו, וזה באמת משתלם (ויש גם הטבה שווה)

דיל קיץ של תאי צ'ו, אתר יאמי. יח"צ,
דיל הקיץ של תאי צ'ו/יח"צ

לכל אחד ואחת מאיתנו יש גילטי פלז'ר שהוא רק שלו. בין אם זו סדרת טלוויזיה על-זמנית, משחק ממכר במובייל או נשנוש טעים. הגילטי פלז'ר שלי קצת יותר כללי - אוכל, או יותר נכון אוכל מבחוץ. אין דבר שאני אוהב יותר ממשלוחי אוכל - בבוקר, בצהריים ובערב. זה טעים (בדרך כלל), מנחם (בדרך כלל) ונוח (תמיד), אבל במציאות הנוכחית שבה אנו חיים - גם יקר מאוד.

אם בעבר ארוחת צהריים במשרד לא הייתה חוצה את רף ה-50 שקלים, כיום, עם עלות המשלוח, טיפ לשליח ועליית המחירים הגדולה, המינימום לארוחה, גם אם מדובר בסך הכול בפיתה קטנה או סלט רענן, עומד כיום על אזור 80 שקלים. תכפילו את זה בחמישה ימי עבודה בשבוע, תוסיפו מעידות קטנות גם בשעות הערב (למי יש כוח לבשל אחרי יום עבודה?) וקיבלתם הוצאת ענק - לפחות 600-700 שקל בשבוע על הזמנות אוכל מבחוץ, לא כולל ההוצאות השוטפות על מצרכים לבית.

שקיות וקופסאות אוכל מאתר יאמי. יח"צ,
מחבר בין אנשים שאוהבים לבשל לבין כאלו שרוצים לאכול אוכל טעים מבלי לעמוד שעות ארוכות במטבח. יאמי/יח"צ

אז החלטתי לעשות מעשה - לנסות להפחית את ההוצאות השבועיות על משלוחי אוכל, מבלי לוותר על הגילטי פלז'ר שלי, וכך הגעתי לאתר יאמי, שמחבר בין אנשים שאוהבים לבשל לבין כאלו שרוצים לאכול אוכל טעים מבלי לעמוד שעות ארוכות במטבח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מקרר מלא בקופסאות אוכל, אתר יאמי. יח"צ,
ארוחה שהיא חוויה של Sharing/יח"צ

מתאילנד ועד מקסיקו

והאמת? ההזמנה מיאמי התאימה לנו בול; בניגוד להזמנה ממסעדה כזו או אחרת, ההזמנה מיאמי שונה לגמרי - היא מגיעה בצורה הכי מסודרת שיכולה להיות, בקופסאות גדולות, שמאפשרות להפוך את הארוחה לחווית Sharing; לחלוק את המנות עם חברים, משפחה או סתם לשמור במקרר או במקפיא ליום אחר. ואם זה לא מספיק, בכל הזמנה מגיע דף הוראות מסודר, הכולל הסברים מדויקים על המנות עצמן - מה מותר להקפיא, איך כדאי לחמם כל מנה ועוד.

דפדפתי בין הבשלנים השונים באתר, וגיליתי עולם ומלואו - בשלנים מכל העולמות והסוגים, מאוכל תאילנדי אותנטי, דרך מטעמים מהמטבח המקסיקני ועד למנות הדגל של המטבח הערבי. הכול מהכול. בסופו של דבר בחרתי בשני מטבחים - המטבח התאילנדי של תאי צ'ו והמטבח הישראלי "בלבוסטה".

מהמטבח הישראלי של דר בחרתי קובה סלק (90 שקל ל-9 יחידות וליטר מרק), קציצות בקר ברוטב עם אורז (80 שקל ל-8 קציצות וליטר אורז) ומיקס ממולאים (8 יחידות, 72 שקל) - סך הכול 257 שקל, כולל 15 שקל משלוח. כל המנות היו מעולות, והספיקו לי ולבת זוגי לקצת יותר מ-6 ארוחות, שזה קצת פחות מ-40 שקל לארוחה.

מהמטבח התאילנדי המעולה של תאי צ'ו הזמנו את דיל הקיץ שכלל 7 יחידות גיוזה עוף, חצי ליטר פאד וון סן עוף, חצי ליטר פרייד רייס עוף, קארי פאננג עם עוף - ליטר + חצי ליטר אורז ומנה של סום טאם, במחיר של 279 שקל. גם כאן, המנות הספיקו לשלוש ארוחות צהריים ולארוחת ערב אחת - מדובר על כמעט 8 מנות (!), במחיר של פחות מ-40 שקל לארוחה.

ארוחה של בלבוסטה, אתר יאמי. יח"צ,
כל המנות היו מעולות. בלבוסטה/יח"צ

נראה שעמדתי במשימה - להפחית בצורה משמעותית את עלויות האוכל מבחוץ, מבלי לפגוע בחיבה הגדולה שלי לדבר. במקום לשלם 80 שקל על כל ארוחה וארוחה שאני מזמין למשרד, באמצעות אתר יאמי אפשר להוזיל את העלויות בצורה משמעותית ועדיין ליהנות מאוכל טעים שבושל במיוחד עבורך.

ויש גם אופציות למשפחות

אתר יאמי מלא באפשרויות ובשלנים, ומלבד דילים זוגיים, יש בו גם לא מעט אופציות משתלמות עבור משפחות. הרוב המוחלט של הבשלנים מציעים דילים משפחתיים, הכוללים את המנות המובחרות של הבשלן. הדילים מספיקים ל-5-8 ארוחות, ומלבד אפשרות לטעום מגוון מנות שונות, הם חוסכים לא מעט עבודה וכאב ראש. בנוסף, חלק גדול מהבשלנים באתר מציעים דילים שמותאמים ספציפית לילדים, עם מנות שילדים אוהבים במיוחד.

הטבה מיוחדת לגולשי וואלה! 50 ₪ הנחה בהזמנה ראשונה ביאמי, בהזנת הקוד וואלה50.

מור מרקוס, בשיתוף יאמי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully